V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mulla ekat puoli vuotta takana eikä yhtään bannia :saint:
Mistä niitä saa? B)
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:En mäkään kertaakaan, siis koskaan :saint: Mä oon kiltti :saint: En kyllä haluakaan bannia, täällä on erikivaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mulla ekat puoli vuotta takana eikä yhtään bannia :saint:
Mistä niitä saa? B)
Mie olen palstaillu jo vuosia, ikinä en oo bannia saanu. Epistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mulla ekat puoli vuotta takana eikä yhtään bannia :saint:
Mistä niitä saa? B)
Mie olen palstaillu jo vuosia, ikinä en oo bannia saanu. Epistä.
Onko koskaan tullut varoitusta bannista?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:En mäkään kertaakaan, siis koskaan :saint: Mä oon kiltti :saint: En kyllä haluakaan bannia, täällä on erikivaa![]()
Mä sain, kun raivosin sikanuha-aloituksista
Alkuperäinen kirjoittaja vvvv:oon mäkin monta varoitusta bannista saanut
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja vvvv:oon mäkin monta varoitusta bannista saanut
voiko harmaat saada varoituksen? miten se tapahtuu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja vvvv:oon mäkin monta varoitusta bannista saanut
Jaa-a.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja vvvv:oon mäkin monta varoitusta bannista saanut