Juu, mä en ollut bannissa, vaan mein kone lahosi. Nyt on uusi ja ehompi, mikä ilkeämielisille tiedoksi saatettakoon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Juu, mä en ollut bannissa, vaan mein kone lahosi. Nyt on uusi ja ehompi, mikä ilkeämielisille tiedoksi saatettakoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Juu, mä en ollut bannissa, vaan mein kone lahosi. Nyt on uusi ja ehompi, mikä ilkeämielisille tiedoksi saatettakoon.
Oliko vieroitusoireita? Meillä oli netti poikki (kiitos soneran taas) paripäivää, eikä telkkaristakään näkynyt kuin ari kanavaa, oli melkosen tylsää... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Ei sua kukaan ole kaivannu. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Ei sua kukaan ole kaivannu. :attn:
No onpas.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Ei sua kukaan ole kaivannu. :attn:
No onpas.
En mää ainaskaan
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Ei sua kukaan ole kaivannu. :attn:
No onpas.
En mää ainaskaan
Tjaa, sä voisit hyvinkin olla niin dorka että kirjoittelisit jollakin ihme sivunikillä niitä herjaus-yksäreitä, mitä oli taas tullut. Olletikin, kun olet ensimmäisenä huutamassa että sua kukaan kaipaa jne.
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Ei sua kukaan ole kaivannu. :attn:
No onpas.
En mää ainaskaan
Tjaa, sä voisit hyvinkin olla niin dorka että kirjoittelisit jollakin ihme sivunikillä niitä herjaus-yksäreitä, mitä oli taas tullut. Olletikin, kun olet ensimmäisenä huutamassa että sua kukaan kaipaa jne.
Herjaus-yksäreitä?|O
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Meillä on netti (ja telkka kans) tökkiny oikein lahjakkaasti eilen ja tänäänkin netti hidastellu..
En kyllä voi ku ihmetellä tuota yv-hommaaMiten köyhä elämä voi jollain olla?