2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko.20

Hui, [/b]yksäitillä kyllä ollu kamala tilanne! Ite olisin kans käyny lähellä sydäriä tuossa tilanteessa... :'( Onneks selvisitte säikähyksellä!

Taisin pari päivää sitten sanoa
topsylle että meillä nukutaan nyt hyvin...no unohin kait koputtaa puuta :kieh: Muutamia öitä on ollu nyt ihan peestä ja viimeyö aivan kamala! Kyllä tuo neiti sitten koettelee meitä oikeen kunnolla. Minähän sen tajusin jo laitoksella että tämä lapsi ei tule meitä helpolla päästään :LOL:

YOdottajaa lainaten: Siperia opettaa ;)
 
Niinukka: eikö Venlakin ryömi jo? Minä saatan muistaa väärinkin :whistle: Meillä viihtyy ihan hyvin nykyään lattialla kun pääsee ryömimällä eteenpäin vaikka ei osaakaan kontata. Se kitinä oli aivan tosi ärsyttävää silloin kun ei vielä osannut mitenkään mennä eteenpäin |O
 
Tiipii; ja minusta taas Silja tuntuu päivällä ainakin tosi tyytyväiseltä ja helpolta vauvalta. Viime tapaamisella musta tuntui siltä että kaikkien muiden neidit oli aloillaan ja meidän poika ainut apinan poikanen joka ei ole mistään tyytyväinen eikä paikoillaan hetkeäkään :kieh: :( ;)
 
niin ja sitä pitää vielä kysyä että mistä istetehdyistä vauvanruuista tulee tosi sileitä? Tuo meidän tyttö on aikamoinen sihtikurkku ja nyt alkaa nuo kaupan pöperöt tehä kauppansa mutta haluisin mieluummin tehä ruuat ite. Bataatti onkin ainut mikä menee alas... Mitä muuta kannattais kokeilla (porkkanaa älkää ehottako :LOL: )
 
katjanna joo oon kans huomannu että meidän neiti on aikas vieraskoree :D Kyllähän tuo muuten onki aika helppo vauva, mutta samperi että nuo yöt ei kyllä oo sen heiniä :headwall: onneks sain ite taas muutaman hyvin nukutun viikon joten nyt jaksaa vähän huumorillakin ottaa taas nämä huonommat yöt.
 
Tiipii: minä olen jo luovuttanut tuon itse tekemän ruoan suhteen. En jaksa alkaa ressaamaan niiden tekemisten kans kun tuo ei syö mitään paukkuja. |O Sitäkin Niinukan neidin lempi kalasoppaa on monta kuutiota pakkasessa syömättä kun ei kelpaa ollenkaan. Meidän Anni on ihan samanlainen nirppanokka :headwall:
 
Oispa meillä edes vieraskoree, mut ku ei oo sitäkään :eek: Oikein vi***ttaa kun toisten lapset on aloillaan ja meillä kiekkuu sylissäkin kun joku kaheli. Toiseksi raapii naaman, repii korut jne. :headwall: Sitten muiden vauvoista sanotaan että voi kun se on rauhallinen. |O ja meidän vauva katotaan vähän että hohhoijaa.. :(
 
Keiju07
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
niin ja sitä pitää vielä kysyä että mistä istetehdyistä vauvanruuista tulee tosi sileitä? Tuo meidän tyttö on aikamoinen sihtikurkku ja nyt alkaa nuo kaupan pöperöt tehä kauppansa mutta haluisin mieluummin tehä ruuat ite. Bataatti onkin ainut mikä menee alas... Mitä muuta kannattais kokeilla (porkkanaa älkää ehottako :LOL: )
Ootko koettanut laittaa aina valmiin mössön sellaisen sihdin/siivilän/mikähän-sen-vekottimen-nimi-nyt-onkaan läpi? Minä ainakin sillä saan tosi sileää, mutta kyllä se hiukan kestää, kun pusertaa mössöjä sen sihdin läpi lusikan avulla.

 
Katjanna Aatu on kyllä aika vesseli ja sillon kun minä sitä sielä kiinalaisessa pidin hetken sylissä niin oikeen säikähin kun oli niin voimakas kun siinä vääntelehti :LOL: Saa nähä millasia lapsia näistä meidän vauvoista kasvaa, luulen että Silja on vieraitten seurassa kiltti ja hiljanen mutta kotona antaa sitte kiukkua tulla :whistle:
 
Hitto, mulla on yks huuto.netin ostos saamatta :kieh: maksoin se muistaakseni sillon heti samana tai seuraavana päivänä kohteen sulkeutumisesta mikä tais olla 5. päivä. Ilmotin maksusta myyjälle, mutta koko aikana hänestä ei oo kuulunu mitään :headwall: Ihan hyvää palautetta kyllä muilta saanu...
pitääpä laittaa s.postia ja kysellä perään :headwall: :headwall: :headwall:
 
No niin, neiti nukahti ainakin hetkeks ja sain lueskeltua teijen juttuja.

Onnenksi Pessille ei käynyt kuinkaan :hug: Suojelusenkeli taisi olla pojalla matkassa :heart:

Ja tyrmistyneenä ajattelin Heidin huolia :eek: Kauheaa jos pitäisi vielä pelätä että joku lapsen kotoa vie! Hyi hel...ti :kieh: Niin ja hieno kakku Annikan juhlissa oli :)

vieraskoreudesta Kiia on sellainen myöskin. Yleensäkin vieraiden läsnäollessa/kylässä neiti on hurjan hiljainen ja totinen. Ei uskoisi samaksi mukulaksi mikä kotona on :D

p...kele! *Kiitää hiljentämään poikia...*

Muoks. Arvatkaapas nukkuuko Kiia enää? |O no ei hitossa, kiitos noiden tappelupukareiden :kieh: |O :headwall:

Muoks. vielä pikaisesti tyttelille hurjasti voimia uusperheen arkeen :hug: Se ei todellakaan ole aina ruusuilla tanssimista jos ei ydinperheenkään. *tietää tunteen ja muistaa monet riidat mitkä lapset sai aikaan... Jopa vuoden asumuseronkin (liittyihän siihen muutakin mut periaatteessa lähti lapsista* :/
 
Terveiset lääkäristä!!
Eerolla molemmat korvat tulehtunut ja nielu ärtynyt. Ei ihme, ettei se nukkuminen ollut kivaa kuin äidin sylissä. Jospa ens yö menis paremmin, kun kerkee kaks satsia antaan lääkettä.
Nyt kahvin keittoon, mä oon meinas aikas tööt...
 
Terveiset lääkäristä!!
Eerolla molemmat korvat tulehtunut ja nielu ärtynyt. Ei ihme, ettei se nukkuminen ollut kivaa kuin äidin sylissä. Jospa ens yö menis paremmin, kun kerkee kaks satsia antaan lääkettä.
Nyt kahvin keittoon, mä oon meinas aikas tööt...
 
katjanna ei ryömi,vaan menee napansa ympärillä pyörimällä eteenpäin,muutaman ryömimis liikkeen tyty täs yhtenä pvänä teki,mutta nyt ei ole yhtään edistyny se taito..
ja siitä kala ruuasta..venlukalle kelpaa :D mutta mitkään kaupan liha ym soseet ei mene,neiti nipistää suunsa niin tiukalle kuin vaa saa..joten ihan turhaan olen niitä ostanu :(
ei kelpaa vaikka omatekemään ruokaan sekoittaa :eek:
 
Niinukka: tuo on tosi ärsy vaihe kun mieli tekisi tutkimaan maailmaa, mutta ei osaa niin sit kitistään tyytymätömyyttä :eek: Kyllä tuo ruoka hommeli taitaa olla itsestä aika paljon kiinni. Minä kun aloitin liian herkästi maistelut noilla kaupan sileillä soseilla niin taisi sitten tottua siihen et ruoat on sellaisia. Oikeaa perunaa annoin kyllä alkuun, mut ku ei syöny niin luovutin ja aloin antaa purkista sileämpää.

Heidin juttu kuulosti kyllä minustakin aika kauhealta. Tympeä tunne jos saa joka paikassa pelätä et vauva viedään :'(

Tuutilulla; voi helvata että se ottaa päähän jos vauva herätetään tappelun seurauksena. :headwall: Meilläkin joskus neiti vahingossa herättää kun menee vinkumaan jotain tuohon pojan huoneen viereen ja sekin jo ottaa päähän siinä määrin että voisi lennättää tytön kartanolle kiljumaan.
 
Kiitti Tuutilulla tsempeistä :( poika tuli jokin aika sitten koulusta ja sainpas taas kuulla kuin huono olen |O :'( Sappi ja järki jo kiehuu tässä... :'( kehui saavansa minut ulos tästä talosta milloin vaan jne. jauhantaa. Ja mulla kanssa tuntuu ettei kohta kauaa jaksa, muutenkin tässä kaikkea... Kaikki alkoi eilen siitä, kun jouduin siellä ravintolassa eilen vähän muistuttamaan pöytäkäytös tapoja jne. Kauheaa uhoamista ja sellaista suun soittoa koko ajan. Ja välillä minusta tuntuu, että edes mies ei ymmärrä kunnolla asioiden oikeaa laitaa... tällä hetkellä, mulla sellainen tunne, että taitaa tulla tuon pojan kanssa mitta täyteen hetkellä millä hyvänsä |O
 
[/b]Tytteli onpas ikävän kuulosta käytöstä miehen pojalta! :'( Kyllä jokaisen pitäis saada elää rauhassa ja tyytyväisenä omassa kodissaan niin että koko perhe vetäis yhtä köyttä..
Minkä ikänen tämä poika olikaan ja onko sun mies yrittäny puhua hänen kanssaan tilanteesta? Inhottavaa kyllä jos tilannetta ei saada millään selvitettyä...minä varmaan itse varaisin sitten koko perheelle ajan johonkin ammattilaisen luo keskustelemaan , mutta sekin taitaa olla helpommin sanottu ku tehty...

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Oispa meillä edes vieraskoree, mut ku ei oo sitäkään :eek: Oikein vi***ttaa kun toisten lapset on aloillaan ja meillä kiekkuu sylissäkin kun joku kaheli. Toiseksi raapii naaman, repii korut jne. :headwall: Sitten muiden vauvoista sanotaan että voi kun se on rauhallinen. |O ja meidän vauva katotaan vähän että hohhoijaa.. :(
Ihan kuin meidön Eemi..iloinen ja nauravainen otus, mutta ei yhtään aloillaan..
sylissä kun istuu niin hosuu ja vääntää, nykii tukasta, haluaa jaloilleen..
syöttötuolissa kun on niin heiluu puolelta toiselle, koittaa nousta..
Neuvolassakin sanoi että aikamoinen vilperi on..ja tosiaan vasta sen 6kk..jännityksellä odotan millainen ville vallaton tästä tulee..
Ja tosiaan voimaa on kuin isommallakin ukolla :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
[/b]Tytteli onpas ikävän kuulosta käytöstä miehen pojalta! :'( Kyllä jokaisen pitäis saada elää rauhassa ja tyytyväisenä omassa kodissaan niin että koko perhe vetäis yhtä köyttä..
Minkä ikänen tämä poika olikaan ja onko sun mies yrittäny puhua hänen kanssaan tilanteesta? Inhottavaa kyllä jos tilannetta ei saada millään selvitettyä...minä varmaan itse varaisin sitten koko perheelle ajan johonkin ammattilaisen luo keskustelemaan , mutta sekin taitaa olla helpommin sanottu ku tehty...

:hug:



14v on poika... joo ollaan me käytykkin perheneuvolassa, silloin itse asiassa tytön vuoksi. nyt kun tlanne siltä osin helpottanut, niin poika alkaa olla tuollainen. tyttö vaan oireili muuten. ehdotinkin pojalle, mutta arvaas mitä 14v sanoo, ei lähde yms. joo on mieskin tästä puhunut, joka päiväistä vääntöä aiheesta. luulen että suuresti vaikuttaa, kun tuo oma äiti ei niin isommin halua vaikuttaa heidän elämässä
:( en tiedä.
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja sairastelijoille :hug: ja pikaista paranemista!

Tytteli ehkä olisi hyvä ottaa yhteyttä vaikka perheneuvolaan, siellä on hyvä purkaa tilannetta ammatti-ihmisten kanssa. Uusperhe kuviot ovat aina monimutkaisia ja puolison lasten kanssa tulee usein tilanteita jotka koettelevat välejä. Voin kyllä asettua lapsen asemaan ja kuvitella miten uusi äitipuoli ja velipuoli sekä vielä syntymätön sisaruspuoli mullistavat vanhempien lasten elämää..Tietysti huonoa käytöstä ei tarvitse sietää vaan siihen on puututtava, mutta jokuhan siihen käytökseen on syynä ja sen selvittämiseksi ja tilanteen korjaamiseksi on onneksi saatavilla ammattiapua. :hug:

Ilona alkaa pikkuhiljaa nousta kontilleen, joten konttausharjoituksia odotellaan..Ryömimistähän tyttö on harrastanut jo jonkin aikaa :D Ja yläetuhampaat ovat nyt puhjenneet ja kulmahampaiden kohdalla ikenet pullistelevat lupaavasti...

Hyvää maanantai-illan jatkoa ja jännittävää jääkiekko-iltaa kaikille sitä seuraaville!
 

Yhteistyössä