2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko.20

mileko voi teidän Sannia :hug: ei oo kyllä yhtään kivaa :( Kyllä nuo tk lääkärit ovat sellaisia, että itse en luota enää yhtään :eek: kaks läheistä nuorta ihmistä olisi kuollut mulla ellei oltais oltu itse tosi kovana. Siskon tyttö oli pitkään huonossa kunnossa, oli sillon 11v. ravasivat tk ssa ja ei oikein milleen alettu. Suu tuli myös hällä kipeeks, tuli rakkuloita suu täyteen, määräsivät daktarin geeliä, joka vaan entisestään pahensi asiaa |O Lopulta tyttöä vietiin pillit päällä ambulanssilla keskussairaalaan, kun tuntui ettei enää voi hengittää ja meinasi taju mennä |O Keskussairaalassa ottivat heti rutiinilla verensokeritkin, mitä tk ei ollut edes älynnyt ottaa... ne olivat pikkuisen alta 60 |O |O että lääkärit jo ihmettelivät miten oli tyttö vielä tajuissaan ja kiidätettiin suoraan teholle :ashamed: noh tyttö parani, kun saatiin alkamaan hoitaa puhjennutta diabetesta! Kellään meillä ei käynyt mielessäkään että sellasta voisi olla, meillä ei lähisuvussa kellään. Mutta olishan siellä tk ssa pitänyt jo rutiinilla kaikki kokeet ottaa ja se kielen juttukin tosta johtu. Siinä geelissä sokeria, pahensi oloa entisestään. Tästä on pari vuotta aikaa..

Toinen juttu mulla oli kun mies kävi viime kesänä lääkärissä ainaskin 4 kertaa, kun oli 3 viikkoa kuumeillut 40 asteessa. Kotiin vaan ja aina. Ottivat kyllä keuhkokuviakin, mutta kukaan ei osannut tulkita niitä :kieh: Sitte loppujen lopuks yks ymmärsi pistää etiäpäin ja tulehdusarvot oli 400 |O Yks tuttu lääkäri sanoi, että siinä olis ollut jo kohta verenmyrkytys lähellä ja sitä rataa hengen lähtö ellei olis saanu hoitoa :'( Uskomatonta toimintaa. Saraalassa oli sitte yli viikon.

Me otettiin Eemilille vakuutus jo ennen syntymää, jos jotain tulee taidetaan suoraan yksityiselle mennä..
 

Yhteistyössä