2007 LOKAKUUN MAMMAT,Herhiläispesä vko17

joo pikkumyy perjantaina on näkkyy avajaiset,entisissä vaatehuoneen tiloissa avaa ovensa.itä-savossa oli tänä aamuna ilmotus..ja näkyhän tuolla olleen jo kyltit paikoillaan,ja kenkiä kauppa pullollaan :D kun toissa päivänä ohi ajettiin.
 
Mun pitäisi kans varata hammaslääkäri aika, mutta en uskalla :eek: Mulla on varmasti reikä kun niin ikävästi vihloo tuota yhtä hammasta kun purasee jotain sitkeempää. Olen syönyt fluori tabletteja ja toivonut että ihmeitä tapahtuisi ja reikää häviäisi :LOL:

Aamulla käytiin taas puistossa ja lounaskin on jo nautittu. Annin kans ollaan alettu taistelemaan kaikesta mahdollisesta. Ihan kamalaksi mennyt tuo tyttö. Ei saa enää vaatteita päälle eikä pois ja muutenkin heittäytynyt ihan mahdottomaksi. Kaikki pitäisi äidin tehdä tytön puolesta. Minä olen nyt onneksi osannut pysyä tiukkana ja äsken keräsi itkun kans omat askartelu jälkensä, mutta keräsi kuitenkin.

Oululaiset oliko tapaaminen klo:12 pallolla?

Pitää käydä vielä Huuto.netissä antamassa palautetta. Sain myytyä Annin vanhan turvaistuimen ja itselle tuli just postissa uusi Lancomen kasvovoide ja huulikiille. Illalla sitten pääsen testailemaan uuden voiteen kunhan pääsen tuohon sohvalle rentoutumaan suihkun raikkaana.:D
 
hammas kipua täälläkin viisas hammas vaivaa ja onkin jo puolix musta :whistle: :eek: mulle onki sit ens viikoks aika kuopioon yksityiselle ton hampaan poistoon,sit ois viel ne 3 muutaki viisasta hammasta ja reikiä muille jakaa paikattavaks,perskeles tulee kallis lasku..
anskalla on jo 3 kengät :LOL: joo-o,yhet on jo pienet kooa 19 ja nyt ostin kesäks 21 kokoo ja yhet on 23 jotka menee joskus :D meiän pojalla on iso jalka jo nyt..pitää viikonloppuna kuopiosta katella poitsulle sellasii kevyempiä kesä kenkiä tai tossuja,ja crocsit on saatava :LOL: vaik viime kesänä inhosin niitä..
tytteli tänne sit heti kertoo ultra kuulumiset..

niin siis meillä seistään tukee vasten jos mä laitan sen seisomaan,ei siis ite nouse..mut istuu itekseen ja hauskinta on ku pääsee istumaan ite nii sit ottaa ylävartalon eteen päin ja vauhdill siitä kupsauttaa selälleen :LOL: sängyllä siis harrastaa meiän pikku kamu tätä :LOL: höpö poika..ryömii jos mä avitan pyllystä tuuppimalla ( :LOL: )mut ei muuten ja mä veikkaan et meil jää toi ryömiminen kokonaan pois..ja hyvä vaa et pysyy pidempään tollasena et ei vipellä joka paikassa..

mitähä muuta mulla oli..ainii joo meilläki kassit painaa ja roikkuu ties missö :p
 
ARGHH, urheilu sucks |O Ei vaiskaan, mutta olis kiva päästä liikkeelle senkin jälkeen kun urheillu... Säälittävää, oon joutunu syömään buranaa :ashamed:

Että näin nolo alku oli mun urheilu-uralla :D

oululaiset,
:lla nähhään klo 12 huomenna!

Minä laitan teille tähän väliin hieman taustamusiikkia nostatellen nostalgisia muistoja
http://www.youtube.com/watch?v=9D0wWAq8bCM&feature=related

No niin, eipä mulla kummepia, yöt on vaan täällä meilläki ihan päin sitä ittiään. Neiti meni 22.30 nukkumaan, mikä oli tosi hyvä aika, mutt aheräs sitten 20 vaille 2 ja valvo melkein 3en :eek: Siis mitä v***ua |O :eek: Miksi nuo mukulat ei tajua sitä, että nukkuminen on mukavaa, aj kannattaa nukkua sillon kun siihen on mahollisuus |O Mulla meinas totaalisesti kärvähtää hermo, ja pitiki muutamaan otteeseen miettiä, että kannattasko käyä ammattiauttajan luona kun meinaa mopo keulia :kieh: No mieshän siinä sai tietenki tuta ensimmäisenä sen v***tuksen ja sai peittoneen häädön olohuoneen sohvalle. Hitto minä jaksa kuunnella kun toinen kuorsaa onnellisesti kun ite valvoo tuon marakatin kanssa |O Ja ei nukkunu tuo lapsi vaikka mitä teki, ei maitoa, ei silitystä, ei peittopakettia, ei tuttia :kieh:

Summasummarum, niin ihana lapsi, mutta haluaako joku yövuorot :saint: Halvalla lähtee :wave:

Huh, onneksi se nukahtaa suht iisisti vaunuihin päväunille. Ei tartte päivisinkin tapella... Mutta mitä jos alkaiski nukuttamaan sitä yölläkin vaunuihin :whistle: Jos tämä jatkuu niin kokeilen kyllä!

Prkl, esikoinen päästi just kurasen koiran sisälle |O :kieh: Noh, hyväähän se tarkotti... Käyttää nykyyään aika mukisematta tuota elukkaa ulkona, ei pidä valittaa.

Meen siis luutuamaan kurasia tassun jälkiä... jos pääsen tästä ylös :whistle:
 
Tulipahan taas siivottua...
Lattiat on melkeen auttamatta joka päivä pestävä, kun meillä noi kissat ja sitten tota remonttia, ah sitä kaiken lian määrää |O
Juhon vaatteista nimittäin aika hyvin huomaa jos on jättänyt siivoomatta, oonkin välillä ajaellu jos laittas vaikka mikrokuituliinan ton masun alle niin pysys lattiat siistimpänä, olis semmonen automaatti moppi :D :kieh:
Pitäs ruveta noita kaijuttimien yms. johtoja laitteleen nippuun ja naputella listaan kiinni.. Juhon mielestä johdot maistuu vissiin hyvälle kun niitä pitäs koko ajan päästä nykimään ja maistelemaan :headwall: pistorasiatkin on kivoja :/
Ei kait auta muu kun ruveta tekemään tästä töllistä turvallisempaa kotia tuolle meijän pikkuselle..

Kauppaan pitäs raahautua, mutta mun mielestä siellä on ärsyttävää käydä yksin kun on sitten Juho kannettavana kauppakassien lisäks. Miestä on turha koittaa illalla suostutella kauppaan meijän kanssa kun sillä on niin paljon työasioita että menee tällä viikolla illat niitä väsätessä, No onneks perjantaina silläkii helpottaa vähäsen =)
Miestäkään en viiti kauppaan laittaa kun sieltä tulee aina ihan mitä sattuu vaikka kauppalappu olis mukanakin :headwall:

Appivanhemmat piipahti eilen ja toivat Juholle vappupallon :D
Ihanaa, vaikka eihän tuo siitä juur mitään ymmärrä, mutta äiti tykkää :LOL:
 
Huomenta pàivàà vaan kaikille! :)

Eilen oltiin siinà papin "puhuttelussa" ja siellà, siis ristijàisiin, tulee olemaan yhteensà 12 vauvaa ja Annika oli toiseksi nuorin!! Eli aika myòhààn tààllà lapset vaan kastetaan.. Pappi oli muuten ihan Urho Kekkosen nàkòinen ( pitàà sitten pistàà kuva tànnekin sunnuntaina ) ja piti myòs poliittisen puheen kommunisteja ja muslemeja ajatellen ;) Emme siis saa polvistua ja taipua heidàn edessààn vaan pitàà kiinni lujasti uskomuksistamme ( jossa olen kyllà 100% samaa mieltà ) Tààllà kun nykyààn ei saa lapsillekaan enàà uskontoa opettaa kun se voi olla loukkaavaa heità kohtaan.. Pappi sanoikin hyvàn pointin, ettà jos me menemme heidàn maahansa meidàn tulee toimia kuten he mutta jos he tulevat meidàn kulttuuriimme he voivat tehdà kuten haluavat ja meidàn tulee seurata peràssà... samaa mieltà, uskonto on vapaa mutta jokaisessa maassa tulee kunnioittaa heidàn sààntòjààn, kulttuuria ja uskontoa ;) No joo se siità poliittisesta puheesta :D

Mà olen niiin kateelline teille jotka osaatte ommella! Ette usko kuinka paljon! Ajattelin sitten lievittàà tàtà kateuden tunnetta ja etsiskellà ompelukursseja, olisi mahtavaa jos itse saisi aikaiseksi jotain noin upeita luomuksia mità te teette :)

Nyt pitàà mennà katsomaan oisko annikan PERISUOMALAINEN peruna jo keittynyt... ;)
 
Hu-huu immeiset! Käykeehän vaa´alla ja kertokee tuloksia...

DOGTOR (60kg) lähtöpaino 67,7kg viime kerrasta +/-0g, nyt 63kg

LILLASTINA (65kg) lähtöpaino 75kg viime kerrasta +/-0g, nyt 68,5kg*

NIINUKKA (75kg) lähtöpaino 93kg viime kerrasta -400g, nyt 92,2kg

NÄKYMÄTÖN NINNI (65kg) lähtöpaino 68,3kg viime kerrasta -300g, nyt 66,7kg

PEPISA (72kg) lähtöpaino 82,6kg viime kerrasta -500g, nyt 83,5kg*

TILDA77 (75kg) lähtöpaino 83kg viime kerrasta -500g, nyt 78kg

TOPSY (67kg) lähtöpaino 76kg viime kerrasta -500g, nyt 73,9kg
 
PuPu: tuukko meilleki lattioita pesemään? ;) Vaikka joka päivä. :LOL:
Noista nelijalkaisista lähtee karvaa, ja hiekkaa kulkeutuu sisälle siihen malliin, että kohta saisi poju hiekkalaatikon sisälle ja monta villapaitaa ens talveks. :kieh:
 
Mammoliino: juotko paljon vettä ja venytteletkö kunnolla urheilun jälkeen? Mulla aikoinaan oli aina paikat ihan kipeenä ja juntturassa kuntoilun jäljiltä, sen takia en kamalasti sitä ollut harrastanutkaan. :ashamed: Kunnes sitten aloin juomaan runsahkosti vettä kuntoilun aikana ja jälkeen, sekä venyttelemään lihaksia, muutamaan otteeseenkin kuntoilun jälkeen. Sen verran oli niistä apua, että pystyi liikkumaan suht normaalisti.
Siis en ole mikään himo-urheilija enkä -kuntoilija, ehkä päin vastoin, yritän parhaani mukaan välttää kaikkea rasitusta... :whistle: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Dogtor: mä huomasin että mun viisuri on kans mustunu. :eek: En tiedä onko se huono juttu vai normaalia. :| Poistoon olen menossa 13.5. Kauhulla odotan... :eek: :eek: :eek:
Mulla kans noi viisurit on ihan mustana eli toisin sanoen aivan reikäsiä :eek:
ja se on aivan normaalia,kun niitä on niin vaikee saada pestyä ja sit ne reikiintyy helposti. Monesti ihan vaan sen takii ne nyppästään pois,vaik ei muuten vaivaiskaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Dogtor: mä huomasin että mun viisuri on kans mustunu. :eek: En tiedä onko se huono juttu vai normaalia. :| Poistoon olen menossa 13.5. Kauhulla odotan... :eek: :eek: :eek:
Mulla kans noi viisurit on ihan mustana eli toisin sanoen aivan reikäsiä :eek:
ja se on aivan normaalia,kun niitä on niin vaikee saada pestyä ja sit ne reikiintyy helposti. Monesti ihan vaan sen takii ne nyppästään pois,vaik ei muuten vaivaiskaan.
Ai se musta meinaa reikä? :eek: Enpä oo ees tullu ajatelleeks, ku ei se oo kipee ollu. Sen kyllä tiesin että viisurit reikiintyy helposti, mutta että... :eek: No, kohtahan se lähtee... :x

 
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Dogtor: mä huomasin että mun viisuri on kans mustunu. :eek: En tiedä onko se huono juttu vai normaalia. :| Poistoon olen menossa 13.5. Kauhulla odotan... :eek: :eek: :eek:
Mulla kans noi viisurit on ihan mustana eli toisin sanoen aivan reikäsiä :eek:
ja se on aivan normaalia,kun niitä on niin vaikee saada pestyä ja sit ne reikiintyy helposti. Monesti ihan vaan sen takii ne nyppästään pois,vaik ei muuten vaivaiskaan.
Ai se musta meinaa reikä? :eek: Enpä oo ees tullu ajatelleeks, ku ei se oo kipee ollu. Sen kyllä tiesin että viisurit reikiintyy helposti, mutta että... :eek: No, kohtahan se lähtee... :x
Niin mulle aina hammaslääkäris sanottu,et täytyy poistaa noi kun on niin reikäset ja pahan näköset..ei ne mullakaan oo koskaan vaivannu kyllä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Dogtor: mä huomasin että mun viisuri on kans mustunu. :eek: En tiedä onko se huono juttu vai normaalia. :| Poistoon olen menossa 13.5. Kauhulla odotan... :eek: :eek: :eek:
Mulla kans noi viisurit on ihan mustana eli toisin sanoen aivan reikäsiä :eek:
ja se on aivan normaalia,kun niitä on niin vaikee saada pestyä ja sit ne reikiintyy helposti. Monesti ihan vaan sen takii ne nyppästään pois,vaik ei muuten vaivaiskaan.
Ai se musta meinaa reikä? :eek: Enpä oo ees tullu ajatelleeks, ku ei se oo kipee ollu. Sen kyllä tiesin että viisurit reikiintyy helposti, mutta että... :eek: No, kohtahan se lähtee... :x
Niin mulle aina hammaslääkäris sanottu,et täytyy poistaa noi kun on niin reikäset ja pahan näköset..ei ne mullakaan oo koskaan vaivannu kyllä..

Ei mulle ainakaan mitään sanottu silloin kun kävin toiselta puolelta poistatuttaa. Voipi olla että se on alkanut reikiintymään vasta sen jälkeen. :/ Mua ihan hirvittää se aika hammaslääkärille, tai oikeastaan hammaskirurgille, kun toinen viisuri on kivasti ikenen alla ja se joudutaan leikkaamaan. Kyllä mä kestäisin pelkän poisvedon, mutta tuo leikkaus hirvittää. :eek: Kerran olen senkin jo kokenut, eikä mitään hyvää siitä kerrasta jäänyt mieleen. :( Eikä sen jälkeenkään. Jumalaton särky tikkien takia. :$ Mä en haluu enää toista kertaa kärsii samalla tavalla! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Dogtor: mä huomasin että mun viisuri on kans mustunu. :eek: En tiedä onko se huono juttu vai normaalia. :| Poistoon olen menossa 13.5. Kauhulla odotan... :eek: :eek: :eek:
Mulla kans noi viisurit on ihan mustana eli toisin sanoen aivan reikäsiä :eek:
ja se on aivan normaalia,kun niitä on niin vaikee saada pestyä ja sit ne reikiintyy helposti. Monesti ihan vaan sen takii ne nyppästään pois,vaik ei muuten vaivaiskaan.
Ai se musta meinaa reikä? :eek: Enpä oo ees tullu ajatelleeks, ku ei se oo kipee ollu. Sen kyllä tiesin että viisurit reikiintyy helposti, mutta että... :eek: No, kohtahan se lähtee... :x
Niin mulle aina hammaslääkäris sanottu,et täytyy poistaa noi kun on niin reikäset ja pahan näköset..ei ne mullakaan oo koskaan vaivannu kyllä..

Ei mulle ainakaan mitään sanottu silloin kun kävin toiselta puolelta poistatuttaa. Voipi olla että se on alkanut reikiintymään vasta sen jälkeen. :/ Mua ihan hirvittää se aika hammaslääkärille, tai oikeastaan hammaskirurgille, kun toinen viisuri on kivasti ikenen alla ja se joudutaan leikkaamaan. Kyllä mä kestäisin pelkän poisvedon, mutta tuo leikkaus hirvittää. :eek: Kerran olen senkin jo kokenut, eikä mitään hyvää siitä kerrasta jäänyt mieleen. :( Eikä sen jälkeenkään. Jumalaton särky tikkien takia. :$ Mä en haluu enää toista kertaa kärsii samalla tavalla! |O
Äläs nyt ruppee minnuu pelottelee :eek: :(
Multa kaks viisuria poistettu vetäsemäl,mut nää kaks leikataan kun kasvavat ihan miten sattuu. ruvennu leukaluutakin jo särkee,kun se hammas painaa tuol johki :/ min en haluu..aaapua!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Mammoliino: juotko paljon vettä ja venytteletkö kunnolla urheilun jälkeen? Mulla aikoinaan oli aina paikat ihan kipeenä ja juntturassa kuntoilun jäljiltä, sen takia en kamalasti sitä ollut harrastanutkaan. :ashamed: Kunnes sitten aloin juomaan runsahkosti vettä kuntoilun aikana ja jälkeen, sekä venyttelemään lihaksia, muutamaan otteeseenkin kuntoilun jälkeen. Sen verran oli niistä apua, että pystyi liikkumaan suht normaalisti.
Siis en ole mikään himo-urheilija enkä -kuntoilija, ehkä päin vastoin, yritän parhaani mukaan välttää kaikkea rasitusta... :whistle: :ashamed:
voipi hyvinkin olla, että jäi eilen se juominen vähälle. kesken kaiken siinä ei oikein ehtiny juomaan ja kotia päästyäni unohin tyystin :ashamed:

venytelly oon nytki tässä pitkin päivää, että huomenna uskaltautuu uudestaan sinne rääkkiin :D huomenna olis joku tavisjumppa ja perjantaina sitten pilatesta. tänään olis ollu babyjumppa, mutta eihän minusta ollu siihen :ashamed: hitsi kun sitä aina PIKKUSEN yliarvoi omat kykynsä ja kuntonsa, ja laittaa pumpissa niitä painoja oikein olan takaa -pääasiahan on, että kuinka paljon rautaa nousee :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Dogtor: mä huomasin että mun viisuri on kans mustunu. :eek: En tiedä onko se huono juttu vai normaalia. :| Poistoon olen menossa 13.5. Kauhulla odotan... :eek: :eek: :eek:
Mulla kans noi viisurit on ihan mustana eli toisin sanoen aivan reikäsiä :eek:
ja se on aivan normaalia,kun niitä on niin vaikee saada pestyä ja sit ne reikiintyy helposti. Monesti ihan vaan sen takii ne nyppästään pois,vaik ei muuten vaivaiskaan.
Ai se musta meinaa reikä? :eek: Enpä oo ees tullu ajatelleeks, ku ei se oo kipee ollu. Sen kyllä tiesin että viisurit reikiintyy helposti, mutta että... :eek: No, kohtahan se lähtee... :x
Niin mulle aina hammaslääkäris sanottu,et täytyy poistaa noi kun on niin reikäset ja pahan näköset..ei ne mullakaan oo koskaan vaivannu kyllä..

Ei mulle ainakaan mitään sanottu silloin kun kävin toiselta puolelta poistatuttaa. Voipi olla että se on alkanut reikiintymään vasta sen jälkeen. :/ Mua ihan hirvittää se aika hammaslääkärille, tai oikeastaan hammaskirurgille, kun toinen viisuri on kivasti ikenen alla ja se joudutaan leikkaamaan. Kyllä mä kestäisin pelkän poisvedon, mutta tuo leikkaus hirvittää. :eek: Kerran olen senkin jo kokenut, eikä mitään hyvää siitä kerrasta jäänyt mieleen. :( Eikä sen jälkeenkään. Jumalaton särky tikkien takia. :$ Mä en haluu enää toista kertaa kärsii samalla tavalla! |O
Äläs nyt ruppee minnuu pelottelee :eek: :(
Multa kaks viisuria poistettu vetäsemäl,mut nää kaks leikataan kun kasvavat ihan miten sattuu. ruvennu leukaluutakin jo särkee,kun se hammas painaa tuol johki :/ min en haluu..aaapua!!
Sorry vaan, mutta ei heru positiivista stemppiä! ;) :LOL: Mulla vaan oli niin karmaiseva kokemus viimeksi. |O Sama juttu mullakin, että leukaluuta juilii ikävänlaisesti. :( Mutta oma on vika kun on pitänyt vitkutella asian kanssa.
Mulla oli kauheita kipuja niin kauan kunnes tikit sai poistettua. Sitten vasta lähti paranemaan. Särkylääkkeetkään ei auttanut siihen kipuun. :x Jospa tällä kertaa menisi paremmin. Ja jos kipuakin kestäisi paremmin... :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Mammoliino: juotko paljon vettä ja venytteletkö kunnolla urheilun jälkeen? Mulla aikoinaan oli aina paikat ihan kipeenä ja juntturassa kuntoilun jäljiltä, sen takia en kamalasti sitä ollut harrastanutkaan. :ashamed: Kunnes sitten aloin juomaan runsahkosti vettä kuntoilun aikana ja jälkeen, sekä venyttelemään lihaksia, muutamaan otteeseenkin kuntoilun jälkeen. Sen verran oli niistä apua, että pystyi liikkumaan suht normaalisti.
Siis en ole mikään himo-urheilija enkä -kuntoilija, ehkä päin vastoin, yritän parhaani mukaan välttää kaikkea rasitusta... :whistle: :ashamed:
voipi hyvinkin olla, että jäi eilen se juominen vähälle. kesken kaiken siinä ei oikein ehtiny juomaan ja kotia päästyäni unohin tyystin :ashamed:

venytelly oon nytki tässä pitkin päivää, että huomenna uskaltautuu uudestaan sinne rääkkiin :D huomenna olis joku tavisjumppa ja perjantaina sitten pilatesta. tänään olis ollu babyjumppa, mutta eihän minusta ollu siihen :ashamed: hitsi kun sitä aina PIKKUSEN yliarvoi omat kykynsä ja kuntonsa, ja laittaa pumpissa niitä painoja oikein olan takaa -pääasiahan on, että kuinka paljon rautaa nousee :kieh:
Pienen pientä yliarviota mullakin itsestäni. :D Aina vaan täysillä ja "kyllä minä jaksan"-meinigillä. Jos joskus ottaisi vähän rauhallisemmin, niin vahingossa saattaisi tykästyäkkin. :whistle: Ehkä. ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Ai ne tikit on sitten vielä sellaset mitkä pitää poistaa???? :eek: :eek: :eek:
voi jee..
Joo, mulla oli sellaset poistettavat. Samalla kun poistettiin, niin tehtiin tarkastus ettei sinne "koloon" ollut jäänyt mitään hampaan palasia. :eek: Katsos kun oli niin käppyräiset juuret, että hammasta piti rikkoa, jotta se saatiin pois. :kieh:

 

Yhteistyössä