2007 LOKAKUUN MAMMAT,Herhiläispesä vko17

Voi jee, teitä ka ukkojen palloja :LOL: Meilläkin miehellä kassit roikkuu varmaan polvissa, muttei enäöä ees mitään pyytele, totes vaan että tyhjän saa pyytämättäkin :D Kai se pitäis joskus reipastua ja vähän avittaa :whistle:

Mutta nyt asiaan. Vähän jokaisen vauveli tuntuu kitisevän ja ähisevän öisin ja vaativan syliä entistä enempi päivällä ja eilenpä sen hokasin, mistä on kyse, vauvoilla on eroahdistus-kausi meneillään! Pitäis googlesta kattookin siitä tarkemmin... Eli kyllä se varmaan pikkuhiljaa helpottaa. Jotain muutakin piti kommentpida, ku vaan muistais mitä...

Joku päivä pitäis kaupungille lähteä, ajattelin että pitäis ihan ostoslista tehdä, että muistais mitä kaikkea pitäis ostaa; itelle kengät ja housut, esikoiselle joku huppari ja farkut, Siljalle keväthaalari ja bodeja + housuja. Ja sitt Siljalle Lindexistä kengät. Siis sellaset tossutyyppiset. Ihan hulluja juttuja nyt keksin, mitä ehottomasti tarvii. Kuten noi kengät, näyttää hassulta rattaissa istuessa, jos on vaan sukat jalassa. Sanokaa nyt tekin, että näin on ja kengät pitää ostaa!

Meidän neiti ei liiku vielä mihinkään, nihkeesti ja hyvin satunnaisesti mahalleen kääntyy. No, jotenkin itteään pikkusen hilaa selällään eteenpäin, mutta ei ryömi eikä konttaa.

Niin, ja sitä piti vielä sanoa, että hirveesti täältä palstalta saa hyviä ideoita, nyt on kimperi-pipojakin tullu ommeltua ja joku muuki juttu oli, minkä täältä keksin (miettii, miettii, mikäköhän se oli). Että kiitti vinkeistä vaan mammat!

Nyt neiti tuntuu kutsuhuutoja päästelevän joten kai se on puuronsyöttö-hommiin lähettävä. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tylsä:
Ja sitt Siljalle Lindexistä kengät. Siis sellaset tossutyyppiset. Ihan hulluja juttuja nyt keksin, mitä ehottomasti tarvii. Kuten noi kengät, näyttää hassulta rattaissa istuessa, jos on vaan sukat jalassa. Sanokaa nyt tekin, että näin on ja kengät pitää ostaa!
Totta kai tarvii! Miäkin ostin Kiialle just sen takia kun tuntui hassulle ajatus että pimulla ei ois kenkiä jalassa

:D
 
huomenta!

mileko meillä kanssa viimoset kolme yötä on ollu yhtä vehtaamista ja kihnuamista..viime yönäkin puol yks alko,ja sitten jo narnatettiin ääneen..vienoa itkua..joka sitten koveni,ja piti ottaa neiti sängystä syliin.siinä nukku sitten sylissä,ja kun sänkyyn laskin niin taas alko..no nostin sitten viereen.niin ei sitten yhtikäs mitään,tyty nukkua posotteli varttia vaille seittemään :eek:
onkohan joku eroahdistus tosiaan,vaikka tyty on valveilla kun sänkyyn illalla laitan,ettei nyt tosiaan yöllä herätessä hätäänny et missä on..
sitten jo mietin että onko iltakaurapuurolla osaa tohon yölliseen vahtaamiseen,kun nyt kolmena iltana olen antanu normaalia kaurapuuroa..tiiä häntä..mikä lie..

niin noista mariskooleista.. mie olen ostellu niitä halppis versioita,muutama oikee taitaa olla..ja huomasin et noista halppis versioista on tullut niitä pieniä myös..mutta niitä ei saa pestä vedellä :eek: :attn: pelkkä pyyhkiminen vaan...
mutta olis nekin aika ihania :D
 
Huomenia! Ja hitsit teidän kanssanne, nyt ymmärsin ja luin kunnolla nuo pallo ja kassi jutut :LOL: :LOL: Taitaa ne meilläkin roikkua jossain jo paljon alempana :whistle:

Ilmat ovat täällä pohjoisessakin lämmenneet ja mulla ei ole kunnon takkia |O Siis en taida mahtua tuohon entiseen enää kunnolla :ashamed: Mulla on tullut niin sellainen itse inhotus nyt että huh :eek: Ei mulla Eemililtä ollut tällaista ja tuntuu, että olisin jotenkin turvonnutkin takalistostakin enemmän :ashamed: Olen joka paikan kolunnut ja etsinyt itselle kaupoista takkia, ei ole löytynyt mieleistä. Mummo malleja kyllä olis pilvin pimein.. Ja kun ei viitsisi ostaa mitään kauheen kallistakaan, kun ei ole taas sitten varmaa onko ensi keväänä enää käyttöä.. Mullahan siis nyt tuo masu alkanut näkyyn ja ihan kunnolla! Ja paino nousee... Eemililtä hädin tuskin sen alle¨10kg tuli, nyt mennään kohinalla jo varmaan niissä kiloissa kun Eemil syntyi :ashamed: Voi ällötyksen ja masiksen määrää..

Jeps, mutta nyt aamupalalle ja Eemil aamupesulle. Ollaan tässä vaan oleskeltu jonkin aikaa, meillä taas herättiin klo 6 jälkeen! Nykyään aina ja kiva kun äiti vaan vielä haluais nukkua edes iiiihaaan pikkuisen :D

T: Tytteli, Eemil ja pikkuasukki 20+4
 
Ja niin ja muuta mitä meidän perälle kuuluu, niin huomasin jo toisessa keskustelussa siitä http://kaksplus.fi/keskustelu/t1029702 siis täällä on porukka ollut ihan hepakassa siitä :( Aikanaan kun itse olin 13v teki pahojaan siis raiskasi mun tutun... ja lapsiin ja vanhuksiin melkeis eniten ollut kohdistuneet nää.. Täällä en ihmettele jo kohta jos joku lynkkausporukka jo tekeillä. Hyi hitto :$ Mekin ollaan lapsia siitä ukosta varoiteltu. Aina kun päässyt vapaalle, on uusinut tekonsa. Elikkä jos ei nyt muka jotain ihme parannusta saanut aikaan :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
tuutilulla minkalaiset kengät olet kiialla ostanu?
meillä aukee tänne uus liike,(mekka) jossa on kenkiä 50% halvemmalla..niin jospa siellä olis jotain kivoja juttuja...
Kirpparilta (yllättäin) löysin adidaksen lenkkarit 1? ja sitten on niitä "kevyempiä" kenkiä. Periaatteessa nuo lenkkarit on ainuat ihan kenkä kengät. Ajattelin että jos jostain löytäis vielä tennarityyppiset kengät taikka sitte kattoo semmoset kun siä ostit Venlalle
 
tuutilulla mie just täällä oon pähkäilly et voiskoha niitä jo pitää,niitä vaaleenpuna valkosia tennareita..kuitenkaan ku tyty ei kävele niin ei tartte mitään tukee olla nilkoissa..jotenkin hölmöltä tuntuu kun toisella vaan villasukat jalassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
tuutilulla mie just täällä oon pähkäilly et voiskoha niitä jo pitää,niitä vaaleenpuna valkosia tennareita..kuitenkaan ku tyty ei kävele niin ei tartte mitään tukee olla nilkoissa..jotenkin hölmöltä tuntuu kun toisella vaan villasukat jalassa...
Miksei vois jos liian kylmät ei ole. Jalkaan vain :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Ja niin ja muuta mitä meidän perälle kuuluu, niin huomasin jo toisessa keskustelussa siitä http://kaksplus.fi/keskustelu/t1029702 siis täällä on porukka ollut ihan hepakassa siitä :( Aikanaan kun itse olin 13v teki pahojaan siis raiskasi mun tutun... ja lapsiin ja vanhuksiin melkeis eniten ollut kohdistuneet nää.. Täällä en ihmettele jo kohta jos joku lynkkausporukka jo tekeillä. Hyi hitto :$ Mekin ollaan lapsia siitä ukosta varoiteltu. Aina kun päässyt vapaalle, on uusinut tekonsa. Elikkä jos ei nyt muka jotain ihme parannusta saanut aikaan :kieh:
Auts, aika ilkee juttu!! Saa varmasti olla peloissaan taas milloin iskee.

Me muuten pysähdyttiin matkalla Ylläkselle Torniossa, kun äippä huomas että molempien lasten toppapuvut olivat jääneet eteisen naulakkoon :ashamed: Käväisin sit ostamassa uudet jostain Tex kaupasta (Tampereen Tex??) ja vitsi että näytti olevan ihania vauvanvaatteita siellä. Oli vaan niin vähän aikaa etten ehtinyt jäädä sen tarkemmin katselemaan.

Katja
 
Tylsä Me ostettiin pojalle H&M:ltä sellaiset halpis tossukat. Miulla oli ajatuksena lähinnä se, että totutellaan poikaa vähitellen painavampiin tossukoihin, kuin sukat. Muutama tuttava valitellu, että kun kävelemään opetelevalle vasta laittoivat kengät jalkaan, nii ei siitä tullu mitään. Ei suostunu lapsi pitämään.
Sitten kun poika oikeasti alkaa nousemaan itse tukea vasten ja kävelyä harjoittelemaan, käydään ostamassa oikeat kunnon kengät. Ja niihin on jo rahakin säästettynä, jotta voidaan ostaa varmasti kunnolliset.
 
joo, sellasia tossutyyppisiä mäkin ajattelin... Kunnon kengät sitten vasta ku oikeesti tarttee.

Täällä on muuten aivan ihana ilma, ollut jo monena päivänä. Siljallekin kävin baby banzit ostamassa, mustat, etä sopii sekä punasten että vaaleenpunasten vaatteiden kanssa. Aika coolin näkönen mimmi ne päässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Ja niin ja muuta mitä meidän perälle kuuluu, niin huomasin jo toisessa keskustelussa siitä http://kaksplus.fi/keskustelu/t1029702 siis täällä on porukka ollut ihan hepakassa siitä :( Aikanaan kun itse olin 13v teki pahojaan siis raiskasi mun tutun... ja lapsiin ja vanhuksiin melkeis eniten ollut kohdistuneet nää.. Täällä en ihmettele jo kohta jos joku lynkkausporukka jo tekeillä. Hyi hitto :$ Mekin ollaan lapsia siitä ukosta varoiteltu. Aina kun päässyt vapaalle, on uusinut tekonsa. Elikkä jos ei nyt muka jotain ihme parannusta saanut aikaan :kieh:
Auts, aika ilkee juttu!! Saa varmasti olla peloissaan taas milloin iskee.

Me muuten pysähdyttiin matkalla Ylläkselle Torniossa, kun äippä huomas että molempien lasten toppapuvut olivat jääneet eteisen naulakkoon :ashamed: Käväisin sit ostamassa uudet jostain Tex kaupasta (Tampereen Tex??) ja vitsi että näytti olevan ihania vauvanvaatteita siellä. Oli vaan niin vähän aikaa etten ehtinyt jäädä sen tarkemmin katselemaan.

Katja

Juu se on se Tampereen säästö Tex

=) Ja on siellä ollut aina ihan kivasti lastenvaatteita, itsellekin joskus jotain löytänyt. Sellainen putiikki jota pyörittää pariskunta perheensä kanssa, aloittaneet ihan pikkukaupasta ja aina vaan laajennelleet! Olikohan vielä jotain Tornion vuoden yrittäjiä he tai jotain. Kemissä ainakin heillä myös liike ja tais olla myös Rovanimellä (en oo ihan varma).

Se raiskaaja ukko muuten asuu ihan lähellä missä miehen lasten äiti asuu :eek: Olivat viikonloppuna äidillään, arvaa vaan vannotettiinko ettei yksinään saa lähteä minneen! Onneksi niiden äiti olikin tällä kertaa todella fiksu, olikin pitänyt lasten mielestä heistä ihan "liikaakin" huolta. Kun ei ollut tyttöä diskoonkaan päästänyt. Joskus näinkin päin. Kotipaikka sillä ukolla on ihan tässä lähellä missä me asutaan ja on liikkunut juttua että täälläkin pyörinyt koulun lähellä, meillä koulu melkein vieressä. Ja uimahallilla on ollut tapana istua kahviossa josta seuraillut uimareita :$ Yleensä päiväaikaan, kun käy koululaisia...
 
Onpa ollu taas hyvät jutut illalla :LOL: :LOL:

Minä ostin Essille viime viikolla oikeat lenkkarit kokoa 20. Jotenkin tyhmältä tuntui laittaa vaan villasukkaa jalkaan kaupungillekin lähtiessä. Olivat kyllä kalliit, 32?, mutta on ne hienot ;) Stockmannilla näkyi kyllä olevan sellasia vuorettomia töppösiäkin (samanlaisia kuin ne äp-toppatöppöset), oisko ollet Reiman.
 
Menipäs meidän eroahdistus helpolla äsken aamu unille :eek: Nukahti parissa sekunnissa, kun yleensä nykyään raivoaa unta vastaan kaikin keinoin. :D

Tilasin tutun kautta Saralle shooshoos nahkatöppöset nyt alkuun käyttöön ennenkuin lähtee nousemaan pystyyn ja kävelemään tukia pitkin. Sitten kun lähtee jaloilleen niin hankitaan ensikengät. =)

tytteli:Tollaset tyypit saa mun niskakarvat pystyyn ja niistä pitää varoittaa vaikka nettiä myöten :headwall:

Päivällä meillä on neuvolakin. Vien samalla miehen pojankin 5v neuvolaan.

Eipä tänne kummempia taas tänäänkään. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
tytteli:Tollaset tyypit saa mun niskakarvat pystyyn ja niistä pitää varoittaa vaikka nettiä myöten :headwall:
Niinpä, kyllä onkin netissä käynyt kuumaa keskustelua. Varsinkin suomi24:ssä, vaikka onkin nyt sellanen ja tällanenkin tuo suomi24, mutta olen itsekin käynyt siellä lukemassa... Olipa ihan meidän Pohjolan Sanomissa juttua siitä äijästä. Poliisi pyysi vaan ihmisiä varovaisuuteen mutta ei saa kuulema mennä liikaa hysteeriaan

:eek:
 
Kenkuleista vielä, en ihan sellasia toppatöppöstyyppisiä ajatellut vaan sellasia kenkien mallisia, tais Lindex jotain mainostaa 6,95. Ajattelin, ett ne ois ehkä helpompi laittaa jalkaan ku kunnon kengät.
Niin, ja pannariohje oli se mitä piti kommentoida. Hyvää on, testasin. Ja just uunista otin (nyt siis jo toinen kerta) ku kohta tulee kahviseuraa, esikoisen kaveri äiteineen. En ookaan pannaria tehny vuosiin (paitsi siis noin viikko sitten ekan kerran ja nyt), ei oo tullu mun maun mukaista mutt toi ohje, minkä tänne joku laitto ni oli tosi hyvä!
 
Täältä olis mahdollista saada lainaan yksi tuommoinen reilu 8kg ja n. 70cm räkänokka jolla ilmeisesti oli ollut treffit känkkäränkän kanssa heti aamusta... :headwall: Meillä siis yö meni kivasti heräillessä taas, tällä kertaa nenukka ihan tukossa pienellä.
 
aamulenkki heitetty,tyty nukku vajaan tunnin vaunuissa,kun myö tuolla käveltiin..ja töihinkin olis pitäny lähtee :eek: soitteli kaupungista yks pomo...apua..siis sitten soitin päivähoidon ohjaajalle..voi prkele et oli happaman olonen nainen..
niin paljon kävi koko eukko pöhöttämään,et hitto sentään..tuumasin vaan että mie sitten saankin unohtaa keikkahommat tyystin,kun ei pystytä nopeesti hoitopaikkaa järjästämään..
no kyllähän ymmärrän et siinä on joku kahen viikon aika,enneku voi alottaa hoitoa..mutta tuumasin vaan sille naiselle,et mihis myö sit tuo kaksru tungetaan,jos miehelle sattuu just sillo työt..sano sitten et kyllä hyö nyt on pyrkiny joustamaan,ettei tartte sitä kahta vkoa odottaa...no joo..

yks tuolla nyt tirisee..pitää vissiin jotakin evästä lähtee sille sulattelemaan.
 
Huomenta :wave:

Että voikin olla v....tus päällä heti aamusta, pari viikkoa on hilluttu yöt täälläkin, alkaa puoliltaöin ja päättyy yleensä viiden maissa aamulla kun mies nousee töihin... kymmenen minuutin välein ihme ähinää ja puhinaa ja itkua silmät kiinni....aaaaaaaaaaarrrrghhhh! Taitaa olla liikenteessä....se vaan hitsittää niin suunnattomasti vähän väliä nousta ylös.. oon miettiny sitäkin omaan huoneeseen siirtämistä, mutta sitten on vaan pitempi matka sinne hyssyttelemään, kun ei se yleensä lopu ennenku saa tuttia, tai silitystä...

Ihan tööt, ei järki juokse millään...

Susalla mukava tukka =) mulla melkis samanlainen...

Voi voi, ei jaksa jatkaa kun ei oo mitään järkevää sanottavaa...
 
Kyllä tosiaan sai iltaisille jutuille taas nauraa :LOL: Huonompi homma vaan että poitsu heräs kun mie tässä vieressä hekottelin :ashamed:


Siis [/b] Niinukka MITÄ MITÄ?? Onko tänne perähikiälle tulossa mekka?? En oo kuullutkaan.. Milloin??
tytteli hui kamala!! En tosiaan ymmärrä miks tollasia ääliöitä pitää laskee vapaalle.. Kallistahan se on tietty yhteiskunnan tommosia paskaläjiä elättää, mutta entäs jos ne laittais selliin yhdessä jonkun tollasta inhoovan karjun kanssa :D Jos luonto korjais :saint: :whistle: :/
tylsä minunkin pitäisi baby banzit ostaa.. Paljonkas ne maksaa? Oliko minkävärisiä vaihtoehtoja??
toivotaan :hug:

Minulla muuten ihan tajuton hammassärky. On tuolla alhaalla takahampaassa sellanen järjettömän kokoinen reikä. Hyvä ettei kohta puol hammasta oo pois :ashamed: Nyt on jo hermossa asti..eikä kuussatanen burana auta :$ :'( sattuu, mut en uskalla mennä hammaslääkäriin :eek:
 

Yhteistyössä