Mitäs jos kävisit joskus ostamassa jonkun kivan dildon vaimollesi ja yllättäisit hänet sillä? Älä näytä sitä etukäteen, vaan kaiva se esiin sitten kun teillä on seksiä seuraavan kerran ja olette jo päässeet kunnolla vauhtiin. Jos hän ei ole tottunut leluihin, osta joku aika neutraali malli ekaksi sauvaksi, ei mitään hirveän isoa, muttei ihan pientäkään. Kysy myyjältä neuvoa. Itse ainakin olisin ilahtunut moisesta yllätyksestä

. Sitten kun vaimosi on kiihottunut, niin väitänpä, ettei hänellä ole mitään sitä vastaan, jos alat työntelemään sauvaa hänen pimpsaansa - hyvältähän se vain tuntuu. Kerro hänelle samalla, miten kiihottavalta sauva näyttää hänen pimpsassaan ja että sen käyttö kiihottaa myös sinua. Ties miten paljon hän alkaa innostumaan leluista sun muista, sillä usein ollaan vaan turhan ennakkoluuloisia eikä edes haluta keskustella asiasta.
Tuo soittokäytäntö kuulostaa sellaiselta näin ulkopuolisen korviin, että teille on muodostunut oma käytäntö siitä, että se olet aina sinä, joka soitat ja jos ei soittoa tule, vaimo alkaa ihmettelemään, mitäs se mies nyt mököttää, kun ei soita. Ne on sellaisia perheiden sisäisiä tapoja, joita ei usein edes ajatella, vaan toimitaan niin, kun joskus ollaan alettu toimimaan.
Esim. minä en soita ""koskaan"" miehelleni eikä hän minulle; ehdimme kyllä vaihtaa kuulumisia aivan riittävästi joka päivä töiden jälkeen kotona eli meillä ei ole mitään tarvetta soitella tai tekstailla työaikana. Joillakin on sellainen työ, että soittelu tai tekstailu saattavat olla vain häiriöksi ja esim. mun työpaikalla on henkilökohtaisten puheluiden/viestien soittelu ja lähettely lähes kielletty työaikana, ellei se ole aivan välttämätöntä. Olemme myös kaikki erilaisia puhelinkäyttäjiä, toiset tykkäävät soitella, toiset eivät. Itse kuulun niihin ihmisiin, että en tykkää juoruilla ja jaaritella puhelimisessa yhtään sen enempää, kun on tarpeen. Mieluummin juttelen kasvotusten ystävieni ja omaisteni kanssa.
Esitä vaimollesi toiveesi, että olisi kivaa, jos hän soittaisi sulle joskus päivän aikana - kuka tietää, jos hän vaikka joskus yllättää sinut soitollaan

. Yritä kertoa hänelle muistakin toiveistasi ja tunteistasi, että kaipaat hellyyttä ja sitä välittämistä ja että sen ei tarvitse aina johtaa seksiin, ettei kyse ole siis pelkästään siitä. Toisen lähellä voi olla muutenkin, kihnuttaa vain toisen kyljessä, pitää toisesta kiinni ja nauttia toisen lämmöstä ja läheisyydestä. Hyvä, ettet ole luovuttanut