E
elli
Vieras
olen avomieheni kanssa seurustellut 20 vuotta ja nyt tuntuu,että kaikki ei ole enää niinkuin ennen. Ainoa asia joka meitä yhdistää, on kissat. mies ei välittäisi muusta kuin seksistä, mitään muuta ei ole. joka viikonloppu mies ryyppää, ja kotona hädin tuskin on, koska koko ajan pitäisi olla jotain meininkiä, ja minun seurani ei kiinnosta. seksistä puheenollen, en ole mitenkään itse innostunut, vaan olen yrittänyt sanoa, että suhteessammé pitäisi olla jotain muutakin. mies on luonteeltaan humalassa aika väkivaltainen ja suoranainen vit""ja. nytkin mieheni lähti baariin ja ties minne..ei seurani kelvannut. olen miettinyt kauan lähtöä tästä kämpästä, mutta sekin tuntuu olevan vaikeaa, kun asumme omistusasunnossa ja tähän kaikkeen on tavallaan tottunut ja olisi vaikeaa jos muuttaisin yksin 14 vuoden jälkeen yksin johonkin vuokraasuntoon.olen masentunut tästä kaikesta, enkä tiedä mitä teen. mies sanoi minulle, että en pärjäisi yksinäni. voi olla tottakin. ystäviä minulla ei ole selláisia kenelle voisin kertoa surujani. mitä teen? mistä saan keskusteluapua? minulla ei ole muuta enää kuin kissat...korjaus vielä: siis olemme asuneet 14 vuotta samassa kämpässä ja 20 vuotta ollaan oltu yhdessä.