M myrsky Jäsen 27.10.2004 39 0 6 11.04.2006 #1 Käytiin 2-vuotis neuvolassa ja unohdin lääkäriltä kysyä miten pojan pippeli pestään tästälähtien kun olen ollut kuulevinani, että se pestään myös nahan alta. Onko näin? Olisiko lääkärin kuulunut tutkia pojan sukupuolielimet?
Käytiin 2-vuotis neuvolassa ja unohdin lääkäriltä kysyä miten pojan pippeli pestään tästälähtien kun olen ollut kuulevinani, että se pestään myös nahan alta. Onko näin? Olisiko lääkärin kuulunut tutkia pojan sukupuolielimet?
tilda Jäsen 03.01.2005 625 0 16 11.04.2006 #2 Samaa asiaa olen minäkin miettinyt! Oma poikani on vasta vuoden ikäinen, mutta olen kuullut, ettei alle 2-3-vuotiaan esinahkaan saa koskea.
Samaa asiaa olen minäkin miettinyt! Oma poikani on vasta vuoden ikäinen, mutta olen kuullut, ettei alle 2-3-vuotiaan esinahkaan saa koskea.
T turust Vieras 11.04.2006 #3 moi mulla ei oo ees käynyt mielessä tollanen pippelin pesu. Kyllä ne neuvolassa olis taatusti muistanut sanoa, jos se olisi ajankohtaista!
moi mulla ei oo ees käynyt mielessä tollanen pippelin pesu. Kyllä ne neuvolassa olis taatusti muistanut sanoa, jos se olisi ajankohtaista!