H
Huolestunut äiti
Vieras
Pojallani, kohta 6 kk, oli kakan mukana verta jo melkein kahden kuukauden ajan. Poika on vieläkin pelkästään rintamaidolla, neuvolääkärin neuvosta. Käytiin tutkimuksissa ja ei ilmennyt maitoallergiaa. Lasten poliklinikan lääkäri kuitenkin neuvoi minua kokeilemaan täysin maidotonta ruokavaliota ja jatkamaan pelkällä rintamaidolla, ettei kiinteät sotke kokeilua. Ja se näyttääkin tehonneen; tänään ei enää ollut verta pojan kakassa.
Eli, miten muut saman kokeneet ovat toimineet jatkossa?
Milloin voin alkaa käyttämään maitotuotteita, vai pitääkö niistä kieltäytyä täysin siihen asti kun imetän edes vähänkään?
Kysyn kyllä sitten lääkäriltä 19 pvä, kun on soittoaika..
Ja harmittaa, kun neuvolassa eivät osanneet neuvoa tätä, vaan odotettiin jos se menisi ajan kanssa ohi!!! Ja neuvoivat pysymään pelkällä maidolla.
Ja uskon poikani reagoineen niin voimakkaasti, sillä olen syönyt todella paljon maitotuotteita - jogurttia, rahkaa, maitoa, piimää ym. Rahkaa söin välipalaksi. Eli nyt onkin aika homma tutkia mitä saa syödä. Mutta olen onnellinen, jos näin ongelma selviää.
Eli, miten muut saman kokeneet ovat toimineet jatkossa?
Milloin voin alkaa käyttämään maitotuotteita, vai pitääkö niistä kieltäytyä täysin siihen asti kun imetän edes vähänkään?
Kysyn kyllä sitten lääkäriltä 19 pvä, kun on soittoaika..
Ja harmittaa, kun neuvolassa eivät osanneet neuvoa tätä, vaan odotettiin jos se menisi ajan kanssa ohi!!! Ja neuvoivat pysymään pelkällä maidolla.
Ja uskon poikani reagoineen niin voimakkaasti, sillä olen syönyt todella paljon maitotuotteita - jogurttia, rahkaa, maitoa, piimää ym. Rahkaa söin välipalaksi. Eli nyt onkin aika homma tutkia mitä saa syödä. Mutta olen onnellinen, jos näin ongelma selviää.