Esikoisemme pelkää KAMALASTI lintuja. Ulkoilusta ei tahdo tulla mitään, kun ulkoilut on yhtä huutoa, jos lintuja on näköpiirissä. Olen kertonut, että linnut ei tee mitään pahaa ja ne pelkäävät sinua yhtäpaljon, kuin sinä niitä.
Tuloksetta..
Onko muita pieniä , jotka pelkää kuollakseen lintuja?
Mitä olette tehneet auttaaksenne lastnne?
Tuloksetta..
Onko muita pieniä , jotka pelkää kuollakseen lintuja?
Mitä olette tehneet auttaaksenne lastnne?