K
kakkosta tekemään
Vieras
Mennäänkös sitä omalla autolla toiseenkin synnytykseen? Meillä matkaa sairaalaan 60km. Eka kerralla mentiin omalla autolla. Mietin vaan, että "saako" sitä soittaa ambulanssin, kun miehenhän pitää lähteä viemään esikoista sitten jonnekin hoitoon... Ja jos 2. synnytys on nopeampi kuin eka? Eka kyllä kesti jotain 5 h 40min, mutta aika ikävät oltavat oli autossa jo monta kilometriä ennen sairaalaa.