Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Sulla on nälkä, koska syöt lähes pelkkää hiilaria. Proteiinin ja rasvan lähteet minimissään... Ei kukaan voi elää noin, joten toi muutos ei kyllä ole pysyvä.
Toivotan sulle tsemppiä silti!
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Voi apua ap, en halua olla ilkeä mutta noin vähillä syömisillä sä repsahdat tosi nopsaan syömään kaiken mitä kaapista löydät.
Ja nyt puhuu kokemus.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Sulla on nälkä, koska syöt lähes pelkkää hiilaria. Proteiinin ja rasvan lähteet minimissään... Ei kukaan voi elää noin, joten toi muutos ei kyllä ole pysyvä.
Toivotan sulle tsemppiä silti!
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Voi apua ap, en halua olla ilkeä mutta noin vähillä syömisillä sä repsahdat tosi nopsaan syömään kaiken mitä kaapista löydät.
Ja nyt puhuu kokemus.
eiiii välttämättäoppii vaan syömään sellasta sapuskaa, mitä on järkevää syödä, jotta saa vatsansa täyteen. Alkuun tuleekin oppia juuri siitä, mitä määriä kutakin ruokaa kannattaa syödä, jotta pisteet riittää pitämään nälän loitolla
Tsemppiä ap :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja dip:Mahtavaa. ja mä kun luulin, ettei ketään kiinnosta. Kiitos vinkeistä ja mielipiteistä.
Taidanpa hakea jotain syömistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dip:Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:Mutta eihän noista varppii tuu pisteitä paljon mitään..?! Eikös sekin oo tärkeetä että syö ne kaikki pisteet?? Itse kanssa laskin ennen joulua pisteitä ja hyvin lähtikin kilo viikossa yhteensä 8kg![]()
noista tulee 15p. Muutama on vajaana. Miks ne pitää syödä kaikki?
Alkuperäinen kirjoittaja dip:Mahtavaa. ja mä kun luulin, ettei ketään kiinnosta. Kiitos vinkeistä ja mielipiteistä.
Taidanpa hakea jotain syömistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dip:Alkuperäinen kirjoittaja fitness:Eikun hyvä kun syöt tuota ruisleipääMutta missä kaikki proteiinit??? Tuolla tavalla lähtee lihaksetkin vauhdilla ja lopputulos on laiha ja löysä
Lisää ihmeessä kanaa, kalkkunaa,raejuustoa, rahkaa, kanamunan valkuaista tai jotain! Muuten näyttää suht hyvältä. Voit sipaista kevyt margariinia leivälle! Parempi saada ns. näkyviä rasvoja piilorasvojen sijaan. Iltapalalle lisäisin purkin maitorahkaa. Avokadosta isot plussat!
Joo, pitää lisätä. Mutta vasta alotin, ni en vielä osaa =) Huomenna kauppaan ostaa protskuruokia. Ne pitää kai nälkääkin paremmin...
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja dip:Alkuperäinen kirjoittaja fitness:Eikun hyvä kun syöt tuota ruisleipääMutta missä kaikki proteiinit??? Tuolla tavalla lähtee lihaksetkin vauhdilla ja lopputulos on laiha ja löysä
Lisää ihmeessä kanaa, kalkkunaa,raejuustoa, rahkaa, kanamunan valkuaista tai jotain! Muuten näyttää suht hyvältä. Voit sipaista kevyt margariinia leivälle! Parempi saada ns. näkyviä rasvoja piilorasvojen sijaan. Iltapalalle lisäisin purkin maitorahkaa. Avokadosta isot plussat!
Joo, pitää lisätä. Mutta vasta alotin, ni en vielä osaa =) Huomenna kauppaan ostaa protskuruokia. Ne pitää kai nälkääkin paremmin...
meinaatko laihduttaa pelkällä dieetillä? Mites liikunta?
Parasta olis syödä hyvin ja riittävästi ja terveellisesti. Lisäämällä liikuntaa saat poltettua kaloreita.
Meinaatko tollasella elää? Ihan oikeesti... Mä olen saanu melkein 4kg viikossa pudotettua ihan liikunan avulla ja oikeella ruokavaliolla. Noi sun 5kg tulee kyl ryminällä takas jos et meinaa tollasella ruokiksella olla.
Alkuperäinen kirjoittaja dip:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja dip:Alkuperäinen kirjoittaja fitness:Eikun hyvä kun syöt tuota ruisleipääMutta missä kaikki proteiinit??? Tuolla tavalla lähtee lihaksetkin vauhdilla ja lopputulos on laiha ja löysä
meinaatko laihduttaa pelkällä dieetillä? Mites liikunta?
Parasta olis syödä hyvin ja riittävästi ja terveellisesti. Lisäämällä liikuntaa saat poltettua kaloreita.
Meinaatko tollasella elää? Ihan oikeesti... Mä olen saanu melkein 4kg viikossa pudotettua ihan liikunan avulla ja oikeella ruokavaliolla. Noi sun 5kg tulee kyl ryminällä takas jos et meinaa tollasella ruokiksella olla.
Mä en pahemmin pysty liikuntaa lisäämään, joten tällä mennään nyt. Älkä te ny murehtiko miten mun käy =)
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Kyllä sä kuule onnistut! Pääasia että olet avoin neuvoille, ja hankit tietoa asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja dip:eihän tää ketään kiinnosta, mutta kerron silti :kieh:
tänään syöny
Aamulla:
2 ruispalaa, ilman rasvaa, kevyt juustoa ja tomaattia päällä +kahvia
Lounaalla:
lautasellinen kanakeittoa + ruispala
Välipala: Omena
Päivällinen:
Kukkakaalia, avokaadoa, tomaattia, 1 nakki ja 1 ruispala kevytjuustolla
Iltapala:
Kivi, pari viipaletta kalkkunaleikiettä.
Hyvä minä! Toi nakki on ainoo huono, teki mieli, ku laitoin lapselle...
Joo, ja lasken painonvartojan pisteitä.
moro
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:?Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Voi apua ap, en halua olla ilkeä mutta noin vähillä syömisillä sä repsahdat tosi nopsaan syömään kaiken mitä kaapista löydät.
Ja nyt puhuu kokemus.
eiiii välttämättäoppii vaan syömään sellasta sapuskaa, mitä on järkevää syödä, jotta saa vatsansa täyteen. Alkuun tuleekin oppia juuri siitä, mitä määriä kutakin ruokaa kannattaa syödä, jotta pisteet riittää pitämään nälän loitolla
Tsemppiä ap :flower:
No mä en usko tuohon "vatsa täyteen" teoriaan. Kuinka monta kertaa itse kullekkin on käynyt että maha ääriään myöten täys mutta "tekis vielä mieli jotain pientä"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja dip:Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:Mutta eihän noista varppii tuu pisteitä paljon mitään..?! Eikös sekin oo tärkeetä että syö ne kaikki pisteet?? Itse kanssa laskin ennen joulua pisteitä ja hyvin lähtikin kilo viikossa yhteensä 8kg![]()
Ai niistä tulee kuitenkin niinnkin paljonEn ruvennut laskemaan, äkkiä katsottuna vain näytti että ei tule paljon mitään kun eihän noista kasviksista ja hedelmistä mene pisteitä.. Mutta joku "elimistö alkaa käymään säästöliekillä"-juttu se oli että mahdollisimman kaikki pitäisi syödä, tokihan niitä voi säästää viikon aikana ja käyttää sitten myöhemmin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja dip:Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:Mutta eihän noista varppii tuu pisteitä paljon mitään..?! Eikös sekin oo tärkeetä että syö ne kaikki pisteet?? Itse kanssa laskin ennen joulua pisteitä ja hyvin lähtikin kilo viikossa yhteensä 8kg![]()
Ai niistä tulee kuitenkin niinnkin paljonEn ruvennut laskemaan, äkkiä katsottuna vain näytti että ei tule paljon mitään kun eihän noista kasviksista ja hedelmistä mene pisteitä.. Mutta joku "elimistö alkaa käymään säästöliekillä"-juttu se oli että mahdollisimman kaikki pitäisi syödä, tokihan niitä voi säästää viikon aikana ja käyttää sitten myöhemmin
![]()
Juuri tässä kohden tuollainen laihdutussysteemi ontuu ja pahasti, että ei lasketa oikeasti kaikkia kaloreita mukaan, vaan huijataan. (itseään)
Sitten ihmetellään, että miksi ei laihdu...
Olikos se jotenkin niin, että aterialla saa syödä painonvartijoiden mukaan leipää tai perunaa niin paljon kuin sielu sietää, ja siinä täytyy vain merkata tietty pistemäärä ? Vai muistanko nyt väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja dip:Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:Mutta eihän noista varppii tuu pisteitä paljon mitään..?! Eikös sekin oo tärkeetä että syö ne kaikki pisteet?? Itse kanssa laskin ennen joulua pisteitä ja hyvin lähtikin kilo viikossa yhteensä 8kg![]()
![]()
Juuri tässä kohden tuollainen laihdutussysteemi ontuu ja pahasti, että ei lasketa oikeasti kaikkia kaloreita mukaan, vaan huijataan. (itseään)
Sitten ihmetellään, että miksi ei laihdu...
Olikos se jotenkin niin, että aterialla saa syödä painonvartijoiden mukaan leipää tai perunaa niin paljon kuin sielu sietää, ja siinä täytyy vain merkata tietty pistemäärä ? Vai muistanko nyt väärin?