2 päivää laihista takana, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

22.10.2008
541
0
16
eihän tää ketään kiinnosta, mutta kerron silti :kieh:

tänään syöny

Aamulla:
2 ruispalaa, ilman rasvaa, kevyt juustoa ja tomaattia päällä +kahvia

Lounaalla:
lautasellinen kanakeittoa + ruispala

Välipala: Omena

Päivällinen:
Kukkakaalia, avokaadoa, tomaattia, 1 nakki ja 1 ruispala kevytjuustolla

Iltapala:
Kivi, pari viipaletta kalkkunaleikiettä.

Hyvä minä! Toi nakki on ainoo huono, teki mieli, ku laitoin lapselle...

Joo, ja lasken painonvartojan pisteitä.

moro

Kiva :) Toivottavasti onnistut! Iha mielenkiinnosta, aiotko jatkaa tuolla tyylillä lopun elämääsi? Vai lisäätkö esim rasvaa leivän päälle pikku hiljaa kun olet laihtunut, vaihdat kevyt tuotteista pois?

Alkuperäinen kirjoittaja dip:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyota leipää syöt liikaa!

kiitti palautteesta!

Siis ihan posotiivisesti sanoin, sillä itellä -20kiloo takana ja oon aina ollu kova syömään leipää.... Mulle joka paikasta sanottiin, et leivässä on turhia hiilareita, jotka vois vaihtaa muuhun... ja sit perunan oon jättäny kans poies... peruna on nääs pelkkää "liimaa"

höpöhöpö tosta leivästä! ruisleipää pitää syödä!! ihmeellisiä nuo karppailijat. ruisleivän edut on todettu niiiiin monesti, on paljon muitaki terveysvaikutuksia kuin mahan täyttyminen

ap, jatka vaan samaan malliin :)

Alkuperäinen kirjoittaja th:
höpöhöpö tosta leivästä! ruisleipää pitää syödä!! ihmeellisiä nuo karppailijat. ruisleivän edut on todettu niiiiin monesti, on paljon muitaki terveysvaikutuksia kuin mahan täyttyminen

Kiitti, niin aionkin. EI mua hetkauta muiden sanomiset täällä. Ruisleivällä pysyy ees vähän nälkä pois =)

ja minä en ees oo karppailija, joka leivästä puhui.... mut siis ite koettu homma on, et leivässä on niitä "turhia hiilareita" . leipää pitääkin syödä, mutta ei joka ruualla, eikä sitä kuutta viipaletta päivässä, kuten jokunen vuosi sitten sielä paasattiin. Kuitua saa muualtakin...

En ala tässä vääntämään, mutta ootko ottanut todella selvää karppauksesta?

Mutta; kukin tyylillään! ;) Tsemppistä Ap-lle!!

liikaa leipää?

miksi aina höpistään että leipä on huonosta.. tottakai ne vaaleat pullat mutta että ruisleipä?

niistähän saa loistavasti sitä kuitua mitä tarvitaan.. ja muutakin hyvää..

Eikun hyvä kun syöt tuota ruisleipää :) Mutta missä kaikki proteiinit??? Tuolla tavalla lähtee lihaksetkin vauhdilla ja lopputulos on laiha ja löysä :( Lisää ihmeessä kanaa, kalkkunaa,raejuustoa, rahkaa, kanamunan valkuaista tai jotain! Muuten näyttää suht hyvältä. Voit sipaista kevyt margariinia leivälle! Parempi saada ns. näkyviä rasvoja piilorasvojen sijaan. Iltapalalle lisäisin purkin maitorahkaa. Avokadosta isot plussat!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
liikaa leipää?

miksi aina höpistään että leipä on huonosta.. tottakai ne vaaleat pullat mutta että ruisleipä?

niistähän saa loistavasti sitä kuitua mitä tarvitaan.. ja muutakin hyvää..

kuten jo aiemmin sanoin, en oo sitä mieltä, et leipä on huonosta.... vaan sitä, et kun laihduttaa, leivästä saa hurjasti hiilareita, jotka vois tavallaan käyttää hyödyllisemmin ja tehokkaamminkin

Alkuperäinen kirjoittaja fitness:
Eikun hyvä kun syöt tuota ruisleipää :) Mutta missä kaikki proteiinit??? Tuolla tavalla lähtee lihaksetkin vauhdilla ja lopputulos on laiha ja löysä :( Lisää ihmeessä kanaa, kalkkunaa,raejuustoa, rahkaa, kanamunan valkuaista tai jotain! Muuten näyttää suht hyvältä. Voit sipaista kevyt margariinia leivälle! Parempi saada ns. näkyviä rasvoja piilorasvojen sijaan. Iltapalalle lisäisin purkin maitorahkaa. Avokadosta isot plussat!

Joo, pitää lisätä. Mutta vasta alotin, ni en vielä osaa =) Huomenna kauppaan ostaa protskuruokia. Ne pitää kai nälkääkin paremmin...

Alkuperäinen kirjoittaja dip:
Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:
Mutta eihän noista varppii tuu pisteitä paljon mitään..?! Eikös sekin oo tärkeetä että syö ne kaikki pisteet?? Itse kanssa laskin ennen joulua pisteitä ja hyvin lähtikin kilo viikossa yhteensä 8kg :)

noista tulee 15p. Muutama on vajaana. Miks ne pitää syödä kaikki?

sen takia että et mene säästöliekille ja laihtuminen töppää siihen.

Yhteistyössä