2,5 vuotiaan kakassa verta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arvi

Vieras
Meidän 2,5 vuotiaalla on toisinaan kakan mukana kirkasta verta. Ongelma alkoi jo syksyllä, mutta jatkuu ajoittain edelleen vaikkei ole kovallakaan. Kävimme terv.keskuksessa verikokeissa, jotka onneksi näyttävät olevan kunnossa. Nyt pitäisi taas vain odotella ja pitää uloste mahdollisimman löysänä ettei ainakaan kova vatsa pääse repimään haavaa. Huolestuttaa kuitenkin, vaikkei lääkärin sanojen mukaan verikokeiden perusteella ole syytä huoleen. Kertokaa, mikäli teillä muilla on kokemuksia aiheesta.

täällä 4 v pojalla on ollut verta kakatessa, johtunut kovasta kakasta. duphalakia käskettiin käyttää, ja kuitua lisätä sekä nestettä ruokavalioon.

teillä tuo tilanne kuitenkin eri jos kakka ei ole ollut kovaa.. osaisinpa sua auttaa! =)

Suositteelen Aloe vera gel juomaa.Sillä on puhdistava vaikutus.Kuona-aineet lähtevät ja suolisto paranee ja allergia oireet helpottavat.Myös ravinteet imeytyvät paremmin ja yleiskunto kohenee.Saa FLP jälleenmyyjiltä.

Mitä kirkkaampaa veri on, sen alempaa suolistosta se tulee. Mitä tummempi veri, sen ylempänä suolistossa sen alkulähde. Kirkas veri tulee yleensä peräaukon läheltä ja yleensä syy on kova kakka. Allergiakin voi oireile siten, mutta yleensä mukana on sitten muitakin oireita, Suolioireisella kakan väri, koostumus ja haju on normaalista poikkeavaa. Peräpukamista tuskin on kyse, niitä harvemmin vielä tuon ikäisellä on.

Jos teillä on mahdollisuus, niin varaa aika jostain lääkärikeskuksesta lastenlääkärille, joka vielä olisi erikoistunut lasten vatsa- ja suolistosairauksiin. Jos sulla on vahva allergiaepäily, niin sitten suoraan lasten allergologille. Mutta älä mene antamaan mitään luontaistuotteita noin pienelle lapselle. Vain lääkärin määräyksestä!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 21:01 Pauppiliini kirjoitti:
Mitä kirkkaampaa veri on, sen alempaa suolistosta se tulee. Mitä tummempi veri, sen ylempänä suolistossa sen alkulähde. Kirkas veri tulee yleensä peräaukon läheltä ja yleensä syy on kova kakka. Allergiakin voi oireile siten, mutta yleensä mukana on sitten muitakin oireita, Suolioireisella kakan väri, koostumus ja haju on normaalista poikkeavaa. Peräpukamista tuskin on kyse, niitä harvemmin vielä tuon ikäisellä on.

Jos teillä on mahdollisuus, niin varaa aika jostain lääkärikeskuksesta lastenlääkärille, joka vielä olisi erikoistunut lasten vatsa- ja suolistosairauksiin. Jos sulla on vahva allergiaepäily, niin sitten suoraan lasten allergologille. Mutta älä mene antamaan mitään luontaistuotteita noin pienelle lapselle. Vain lääkärin määräyksestä!!!
Saa antaa yli kaksivuotiaalle!Eräs jälleenmyyjä sanoi että Aloe Veralla hoidetaan vauvojen vatsavaivoja.Kemialliset lääkkeet ovat täysin hyväksyttäviä,vaikka ne vahingoittavat NIMENOMAAN SUOLISTOA joka alkaa oireilemaan kuten edellä on mainittu!Ulostuslääkkeet vain pahentavat asiaa,eivät paranna!

Meijän pojalla oli juuri samat oireet eli verta kakassa ja usein se oli melko kirkasta.
Viime keväänä selvisi, että pojallamme on colitis ulcerosa eli haavainen paksusuolentulehdus. Se ei ole mikään maailmanloppu, vaikka tulehdus onkin krooninen= loppu elämä syödään lääkkeitä.
Jos veri ei selvästi tule peräaukon suulta, kannattaa hakeutua yksityiselle alan erikoislääkärille.
Kakkaako poikanne useita kertoja päivässä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 21:45 äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 21:01 Pauppiliini kirjoitti:

Saa antaa yli kaksivuotiaalle!Eräs jälleenmyyjä sanoi että Aloe Veralla hoidetaan vauvojen vatsavaivoja.Kemialliset lääkkeet ovat täysin hyväksyttäviä,vaikka ne vahingoittavat NIMENOMAAN SUOLISTOA joka alkaa oireilemaan kuten edellä on mainittu!Ulostuslääkkeet vain pahentavat asiaa,eivät paranna!

Enpä silti antaisi, kuin lääkärin määräyksestä, sanokoon myyjä mitä tahansa. Lääkärillä on kuitenkin enemmän kokemusta, pahimmassa tapauksessa tilanne voi mennä pahemmaksi. Syy pitää aina selvittää, mistä vaiva johtuu, ennenkuin aletaan lääkitsemään! Itselläni myös 2,5 v. lapsi ja ammatiltani lasten sairaanhoitaja, joten luulen tietäväni mistä puhun...

Joo, en todellakaan mene antamaan mitään luontaistuotteita lapselle. Enkä käytä itsekään, kun olen lääkärin kanssa ko. tuotteista keskustellut. Syynä voin kertoa sen, että vaikka ne olisivatkin tehokkaita, voidaan ne valmistaa mistä päin maailmaa tahansa kerätyistä luonnonantimista. Ne voi sisältää kaikenmaailman sontaa ja saasteita, eikä niitä kukaan testaa eikä valvo. Jos itse ongelman saatkin ratkaistua syömällä niitä, voit saada uuden suuremman ongelman kun esim. maksasi sanoo POKS. Kyllähän ne luontaistuotemyyjät varmasti myyvät mielellään niin nuorille kuin vanhoillekin. Tämä on siis minun mielipide (samoin lääkärini).

nimim. "entinen vannoutunut käyttäjä"

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 15:07 Arvi kirjoitti:
Joo, en todellakaan mene antamaan mitään luontaistuotteita lapselle. Enkä käytä itsekään, kun olen lääkärin kanssa ko. tuotteista keskustellut. Syynä voin kertoa sen, että vaikka ne olisivatkin tehokkaita, voidaan ne valmistaa mistä päin maailmaa tahansa kerätyistä luonnonantimista. Ne voi sisältää kaikenmaailman sontaa ja saasteita, eikä niitä kukaan testaa eikä valvo. Jos itse ongelman saatkin ratkaistua syömällä niitä, voit saada uuden suuremman ongelman kun esim. maksasi sanoo POKS. Kyllähän ne luontaistuotemyyjät varmasti myyvät mielellään niin nuorille kuin vanhoillekin. Tämä on siis minun mielipide (samoin lääkärini).

FLP:Aloe veran kasvatuksessa ei käytetä ,torjunta-aineta eikä keinolannotteita ja se on 96% puhdasta Aloe veraa ei mitään myrkkyä jos ette usko,googlettakaa FLP tai Aloe Vera.Miksi sitä on käytetty terveyttä edistävänä jo satojen vuosien ajan?Aloe veralla on tulehdusta ehkäisevä vaikutus ja myös kuumetta alentava vaikutus.Mutta uskokaa vaan sokeasti lääkäriin,se on valitettavasti jumalan asemassa Suomessa,vaikkei teidän suolisto-oireita pystykkään parantamaan,ristiriitaista??

Anteeksi kovasti Äippä, kun en aio luontaistuotteilla lastani yrittää hoitaa. Jos luet aiemmat viestini huolella, tajuat varmaan että olen varannut ajan erikoislääkärille ja sitä aikaa odotellessani kuulen mielelläni muiden kokemuksia vastaavasta. Kyse ei varmaankaan ole siitä, etteikö lääkäri pysty lastani hoitamaan, kuten viestissäsi väitit. Eli ei ristiriitaista ollenkaan.
Se minusta on ihmeellistä, että lähdet fanaattisena tuputttamaan jotain luontaistuotetta, ja näyt vielä tekevän omia johtopäätöksiäsi, kun en niitä suostu kokeilemaan. Kukin tyylillään, eikö?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 18:03 äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 15:07 Arvi kirjoitti:

FLP:Aloe veran kasvatuksessa ei käytetä ,torjunta-aineta eikä keinolannotteita ja se on 96% puhdasta Aloe veraa ei mitään myrkkyä jos ette usko,googlettakaa FLP tai Aloe Vera.Miksi sitä on käytetty terveyttä edistävänä jo satojen vuosien ajan?Aloe veralla on tulehdusta ehkäisevä vaikutus ja myös kuumetta alentava vaikutus.Mutta uskokaa vaan sokeasti lääkäriin,se on valitettavasti jumalan asemassa Suomessa,vaikkei teidän suolisto-oireita pystykkään parantamaan,ristiriitaista??

Olen kyllä äipän kanssa samaa miltä tuosta Aloe Verasta että se on hyvä tuote jos käyttää laadukasta Aloe Veraa eikä mitään tusinatavaraa! Aloe Veraakin kun on niin paljon erillaisia. Jos on pakko valita lääkkeiden ja luontaistuotteiden välillä niin tottakait luontaistuote! On se sentään terveellisempää ja turvallisempaa. Mitään lääkkeitä ei tietenkään saa jättää pois sillä sen tekee lääkäri jos Aloe Verasta on ollut apua. Hän pystyy ainakin vähentämään tarvittaessa lääkeannostusta.

Aloe Vera on todella hyvä voimajuoma: http://www.mtv3.fi/helmi2005/tulosta.shtml/498674
hyvää tekstiä luettavaksi.

Itse käytän LR.n Aloe Vera Geelijuomaa jonka valmistaa lääketehdas. Olen kuullut jotta Aloe Vera Geelijuoma sopii kaikille viisi vuotta täyttäneille ja siitä yli vaikkakin jotkut ovat antaneet Aloe veraa joillekkin jopa vauvoille muutaman tipan koliikkivaivoihin ja siihen ovat koliikit loppuneet. Jokainen taaplaa tyylillään tietysti minä en kenellekkään ala pakottamaan jos haluaa kärsiä esim. unettomista öistä niin So What se on hänen häpeänsä.

Nimimerkki: Arville sanoisin jotta lääkepisnes se vasta kovaa pisnestä on ja siihen löytyy faktat tiskiin lyötäväksi täältä: http://www.tiedotjulki.net/index.php?option=com_content&task=view&id=47&Itemid=64
siitä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä uskooko ja mihin uskoo. Sivuilla on paljon hyvää tietoa joka kannattaa lukea oikein ajan kanssa.

Kuten sanoit, jokainen taaplaa tyylillään. Me tehtiin lääkärin ohjeiden ja lääkkeiden mukaan, vielä ei ainakaan kaduta. Taitaa mennä tämä(-kin) keskustelu kissanhännän vedoksi, joten vetäydyn taka-alalle. Jatkakaa ketä kiinnostaa.

Yhteistyössä