2,5-vuotiaan jäätelön syönti! Ongelmia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ****
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun yks tuttu käytti tollasta leikkikehää jäähypaikkana 2-vuotiaallensa, kun sieltä ei pääse karkaamaan.

Puinen_leikkikeha.jpg

Haha, meillä tyttö tekee samaa ja jos, antaa sulaa niin, uutta ei tule enää. Mun puolestani voi tota huutaa sit oikeesti vaikka maailman tappiin saakka. Tytär 2v4kk ja nyt ei olla pitkiin aikoihin jäätelöä syöty.

Eli teillä poika yrittää tolla pompotella teitä, älä anna sille sitä uutta, käyttää hyväkseen tota että, huutamalla saa. Jos et kestä huutoa niin, pistä tulpat korviin siks aikaa. Ite olen kerran tehny, niin että tyttö huusi karkkia kurkku suorana ja siihen mennessä olin jo puolituntia sitä raivoomista kuunnellu. Iskin tulpat korviin ja otin tytön syliin ja siinä aikansa raivos, sen puolituntia lisää ja sit vaan käänty hymyilemään mulle ja halas mua. Otin tulpat korvista ja selitin asian tyttärelle. Toki testaa edelleenkin, mutta tietää itekkin, että meillä ei huutamalla ja kirkumalla saa yhtään mitään.

Tuntuuko siis jostakusta muustakin että tää aloitus on uusintaa mm. eiliseltä? :D

En tiedä, mitä aloituksia tarkoitat, mutta paljon täällä on näitä aloituksia, jotka panevat arvailemaan, kuinka tosissaan aloittaja on.

Siis että jäätelönsyönnin kanssa ongelmia. Ongelmia!! Ja ihmiset ihan tosissaan antavat vinkkejä, miten tilanteesta selvitä. *lisää nauruntyrskettä*

Meilläkin tuollaista, mut meil useampi kakru on tollasia. Meil lapset 2v, 3v, 4v 6v ja vauva ja mä en jaksa noita hulluja niin on pakko lahjoo jädellä ja muulla herkulla mitä vaan ne haluu. Turha sanoo että komenna niitä, ei ne välitä. Ei ne edes kuule täs metelissä jos en huuda. En aina jaksa huutaa. Päiväkodissakin muijat myöntää että nämä vaan on villejä eikä tavas lapsia. Olis kiva nähdä se joka nämä "kuriin" saa. HAH. Sopii yrittää, kuka vaan...

[QUOTE="Elina";26865914]Meilläkin tuollaista, mut meil useampi kakru on tollasia. Meil lapset 2v, 3v, 4v 6v ja vauva ja mä en jaksa noita hulluja niin on pakko lahjoo jädellä ja muulla herkulla mitä vaan ne haluu. Turha sanoo että komenna niitä, ei ne välitä. Ei ne edes kuule täs metelissä jos en huuda. En aina jaksa huutaa. Päiväkodissakin muijat myöntää että nämä vaan on villejä eikä tavas lapsia. Olis kiva nähdä se joka nämä "kuriin" saa. HAH. Sopii yrittää, kuka vaan...[/QUOTE]

Mulla vaan 3kpl lapsia mut pienellä ikäerolla ja tuntuu et ei ne kuule ja tottele... tai sitte ne on siiä iäs... jokä päivä kurkku käheenä huutamisesrta...

Täälläkin ongelmia jäätelön syönnissä, syön joka päivä ja otan lisää... ei ehdi kuitenkaan sulamaan.

Muista kuitenkin olla johdonmukainen: jos heikkona hetkenä (toivottavasti niitä ei ole) olet sanonut itsellesi, että toista jäätelöä ei tule, et sitten saa ottaa toista jäätelöä, vaikka kuinka saisit itkupotkuraivarit. Muuten voi tulla traumoja!! Nii!!

[QUOTE="Elina";26865914]Meilläkin tuollaista, mut meil useampi kakru on tollasia. Meil lapset 2v, 3v, 4v 6v ja vauva ja mä en jaksa noita hulluja niin on pakko lahjoo jädellä ja muulla herkulla mitä vaan ne haluu. Turha sanoo että komenna niitä, ei ne välitä. Ei ne edes kuule täs metelissä jos en huuda. En aina jaksa huutaa. Päiväkodissakin muijat myöntää että nämä vaan on villejä eikä tavas lapsia. Olis kiva nähdä se joka nämä "kuriin" saa. HAH. Sopii yrittää, kuka vaan...[/QUOTE]
Tosi kivaa, että ootte tehneet noin monta lasta noin pienillä ikäeroilla, kun teillä on selvästi homma hienosti hallussa kasvatuksen suhteen =)

(Porvoossahan tuo asuu, toivottavasti)

Yhteistyössä