ei tietenkään tule uutta jos entinen on syömättä. välillä pakkaseen ja sitten takasin lapselle kun tahtoo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se on kiusaamista, että ensin kiellät ja itkun jälkeen annat periksi. Olisiko sukulaiset tarkoittaneetkin sitä. Ei tuollainen lapsen kiusaaminen ole kivaa katsottavaa.Niin on, mutta nyt jo kaverit ja sukulaisetkin alkaa olemaan sitä mieltä, että olen itsekäs kun en anna "niin pienen" lapsen syödä jädeä sillä tavalla kun haluaa.
![]()
Sano nille että "herranjestas, antakaa minun kasvattaa lapseni haluamallani tavalla!".Ei, vaan sanoivat näin "herranjestas, anna nyt sille jäätelöä, äläkä kiduta ja huudata pietä lapsiparkaa"
Ei, vaan sanoivat näin "herranjestas, anna nyt sille jäätelöä, äläkä kiduta ja huudata pietä lapsiparkaa"
No sitten se huutaa ja sou not.mutta, jos ei saa lisää, niin huutaa sellaista huutoitkua 1h-3h ajan...
Aresti ei toimi, koska hän karkaa aina uudelleen ja uudellen. Kokeiltu on monet kerrat ja tuloksena monen tunnin ravaaminen arestin ja muun alueen välillä. Muutaman kerran on tehnyt mieli laittaa poika lukittuun huoneeseen arestin ajaksi, mutta sehän on kuulemma lapsen alistamista.
Yritystä on. Ärsyttää vaan että sukulaiset lellivät tätä nuorinta koska "häntä kiusataan kotona"
En ole kommunikoinut lapsen kanssa arestin aikana, mutta silti karkaa koko ajan. En oikeasti itse jaksa montaa tuntia palauttaa lasta arestiin, kun hän ei istu siinä edes_KYMMENTÄ SEKUNTIAKAAN_
Lapsi tietää että annat ensin periksi ja siksi jaksaa vaikka maailman tappiin.En oikeasti itse jaksa montaa tuntia palauttaa lasta arestiin, kun hän ei istu siinä edes_KYMMENTÄ SEKUNTIAKAAN_
Yritystä on. Ärsyttää vaan että sukulaiset lellivät tätä nuorinta koska "häntä kiusataan kotona"
Mitä hittoa???? :O et sä oi olla noin hukassa 2,5 vuotiaan kanssa. Kaikki toisten vahingoittaminen estetään ja kielletään ehdottomasti! Huutaa saa niin paljon kun ääntä lähtee, en ne naapuritkaan siitä hajoa.
Miten joku jaksaa tehdä tällaisia aloituksia??? *nauruntyrskettä*