Melko samassa tilanteessa oltiin vielä viime viikolla. Meillä tyttö 1v4kk ja mietin kuumeisesti mitä tehdä yösyöttöjen kanssa. Meillä tyttö tulee kesken yön nukkumaan isoon sänkyyn ja tissitteli.
Aloitettiin kertaheitolla. En antanut päiväälkään maitoa, koska ei halunnut. vain yöllä kyselee maitoa. Mutta meillä mies on nukuttanut ym. käynyt rauhoittelelmassa pääsääntöisesti. Itselle laitoin pitkän yöpaidan ja tavalliset rintsikat, etten vain unenpöpperössä vahingossa anna maitoa. Sit kun tyttö tuli kesken yön meidän sänkyyn olin nukkuvinani. Kyllähän se itkeskeli, mut ei siihen kuole

Ei kyllä isosti itkenyt.
Yhtenä iltana (vai oliko päiväunille nukuttaminen) suuttui, kun sanoin suoraan, etten anna maitoa. Tyttö alkoin huutamaan ja meni kaarelle. En antanut periksi. Menin vähäksi aikaa pois huoneesta ja sit takas huoneeseen. Yritin lukea kirjaa työtn kanssa, mutta potki sen pois. Kysin luetaanko kirjaa vai ei. sit suostu, koska toinen vaihtoehto oli mennä sänkyyn. Jep, aika monimutkaisesti kirjoitettu,mutta loppuksi: meillä on niin tapana jo se maidon antaminen ja itse täytyy olla valmis luopumaan siitä tavasta. Sit asenne, että halutaan pysyvä muutos. Loppujen lopuksi ei ollut rankkaa. Vaikka lopetin n. viikko sitten olen antanut välillä maitoa, kun rinnat ovat olleet kovat maidosta. Se ei ole onneksi lisännyt tytön maidonhalua (annoin päivällä). Tsemppiä!!!! :flower: