1v synttärit viikon päästä. Mitä suolaista tarjottavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UHU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

UHU

Aktiivinen jäsen
29.10.2008
1 563
0
36
Ajattelin tehdä synttäreille voileipäkakun mutta mitä muuta tekisin tarjolle?
Mieluiten jotain mitä voisin tehdä jo etukäteen ja vaikka pakastaa. Tai sitten jotain mitä vaan kokoan ennen juhlia. Mitä tekisin?

Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Rieskarullia :p
Nuo olis varmaan hyviä. Mitä niihin kääräiset?

Sara, täytyy käväistä hellapoliisin sivuilla katsomassa :)

Tuulihattuja olen muutaman kerran joskus tarjonnutkin, mutta en ole löytänyt sitä super hyvää täytettä vielä..

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Rieskarullia :p
Nuo olis varmaan hyviä. Mitä niihin kääräiset?

Sara, täytyy käväistä hellapoliisin sivuilla katsomassa :)

Tuulihattuja olen muutaman kerran joskus tarjonnutkin, mutta en ole löytänyt sitä super hyvää täytettä vielä..

Yleensä sivelen jotain tuorejjustoa, esim. paprikan tai ruohosipulin makuista, sitten kinkkusiivuja, paprikakuutioita, salaatin lehtiä, kinkun tilalle voi tietty laittaa mitä vaan, vaikka broilerinsuikaleita paistettuna

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Taidanpa kokeilla tuota fetapinattipiirakkaa, löytyi jonkin sorttinen ohje googlaamalla.
Ja sitten noita riskarulliakin. Mitkä rieskat noihin olis parhaita?

Fazerilla on hyvä rullarieska http://www.fazergroup.com/templates/Fazer_ProductInfo.aspx?id=68316&epslanguage=FI

Niin ja samalla vastaan toisellekin kysyjälle eli olen tehnyt valmiisiin rieskoihin en ole leiponut niitä itse, jossakin hommissa pitää vähän välillä oikaista ;)

Mä oon lasten synttäreillä tarjonnut kasvistikkuja ja dippikastikkeita. Siis esim. porkkanaa, lanttua, kurkkua, paprikaa tms. tikuiksi ja niitä voi sitten dipata.
On tosi helppoa ja ainakin meillä on maistunut tosi hyvin niin aikuisille kuin lapsille :D

Yhteistyössä