**17-18 viikon jännääjät**

Vauvahaaveita, sulla on aika samanlainen viiva kuin mulla pari pv sitten!! Toivotaan että vahvistuu, niin ja onnea haamusta :flower: !

Tänään aamulla tuli sitten haalea, mutta selkeä värillinen plussa testillä, jonka herkkyys on 25 :heart: . Eli viiva on vahvistunut... =) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jive-:
. Mitä muille loppukiertolaisille kuuluu? Oireita?
Mulla on edelleenkin alavatsa kumman tuntuinen; jomottaa, välillä pistää, turvottaa hieman. Outoa, mut toivon parasta! Ens viikolla sit testailen, vai voiskohan jo nyt.... :p

Hurjasti onnea a-alisa, Jive- ja vauvahaaveita! :heart: Ja tarrasukkia kassillinen mukaan! =)
 
Onnee haamuilijoille :flower: :heart: tää on selvästikkii hyvän onnen pino :D
MIulla ei alkanukkaa tuhruvuoto..jeee B) eli toiveet alkaa nousta..saattaa joku pikkunen täälläkin jo asustaa..viikko viellä ni tietää tuleeko täti vai pääseekö testaamaa..OIreina vaan kaamee väsy ja palelu..
 
Milla Migliore... mäkin täällä kärvistelen että jokos testais... taas on alkanu pientä nippailua mut ei mitään kovin kummoisia raskausoireta tunnu olevan...
:/ Mut mulla on tosi varma olo... ihan hassua. Toivotaan että ei oo vaan mun pään keksimää tuo varmuus... :ashamed: Mä ajattelin ehkä huomenna aamulla tehä ekan testin... näkyy jos näkyy! :LOL: mulla on Aconin herkkä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:
Milla Migliore... mäkin täällä kärvistelen että jokos testais... taas on alkanu pientä nippailua mut ei mitään kovin kummoisia raskausoireta tunnu olevan...
:/ Mut mulla on tosi varma olo... ihan hassua. Toivotaan että ei oo vaan mun pään keksimää tuo varmuus... :ashamed: Mä ajattelin ehkä huomenna aamulla tehä ekan testin... näkyy jos näkyy! :LOL: mulla on Aconin herkkä...
Oijoi! Pitäsköhän munkin tesmiä huomena? Mulla on joku One Step hcg plaa plaa testi, herkkyys 25.

Mitä toi herkkyys muuten meinaa? Kumpi on parempi, 25 vai 10?
 
MillaM Mun ymmärrykseni mukaan herkkyys 10 on parempi. Eli se mittaa jo sen 10 mlU siitä pissasta kun 25 mittaa vasta kun pissassa on 25 mlU. :p eli se on herkempi se 10.

Se voi kuule olla ettei huomenna näy vielä mitään vaikka raskaana olisikin... mut aattelin silti et voisin kokeilla. Jos tulee nega, sitten tulee. Sitten ootetaan menkkoja tai siis sitä että ne ei ala ja testataan uudestaan? :LOL: kyllä tää on hassua... siippakin ihmetteli et miks sä nyt jo testaisit kun jos ei se ees näy... mä sanoin et mutku siinä VOI näkyä jo haamu!!! Siippa: no eiks silti vois oottaa pari päivää!! Se ei tajua!!! :eek: :LOL:
 
vauvahaaveita joo tulen minä kertoilemaan kuinka käykään...katsotaan nyt tuleeko täti huomenna vai ei.
Onkohan nuo mun ostamat raskaustestit luotettavia vaikka testais vasta illalla...mmm.
En kuitenkaan ehdi huomen aamulla testaa kun töihin pitää lähteä ajelemaan jo kuuden jälkeen...vai pitäiskö mun vaan nousta aamulla ajoissa testailee???

eli näitä tilasin...
one-step test
Raskaustesti 2 kpl, liuska
Herkkyys 10 mlU/ml hCG.
Testit ovat yksittäispakattuja ja kertakäyttöisiä.
Mukana toimitetaan suomenkielinen käyttöohje. Testerin lisäksi tarvitset virtsanäytteen ottamista varten puhtaan astian.
 
Tiny Angel pidän peukkuja että tulee viivat testiin!!!! :heart: b:Dd :heart:

Katotaan menenkö jo testaamaan huomenna... hihii... eipä siinä varmaankaan vielä mitään näy. Mut jos mä pistän sen harjotuksen piikkiin niin osaan sitten torstaina tehdä oikein? ;)
 
ElinaMaria, ajattelin kans testata tänä aamuna, mutta 5.30 pissatti niin kovasti, että oli pakko käydä vessassa. En olis saanu nukuttua enää tuntia ja en halunnu nousta ylös vielä! Toisaalta hyvä vaan, ni en "turhaan" (ehkä ) kuluttanu viimistä testiä.

Mä haluun NIIIIN paljon sitä vauvaa!!!! Jos tuola joku kasvaa, niin se varmaan tulee kesken pelkästään siksi, ku mä jännään, oonko raskaana! :|
Höpöttelin taas eilen miehelle, että mä haluun monta lasta, ainaki 3 ja mieluiten 4. Ei enää sanonu vastaankaan, hihii! Mun kulta, jaksaa kuunnella kaikki höpötykset! :heart: Taitaa itekin haluta useemman pentusen.
 
Heippa vaan taustalta!
Täällä kovasti kuumeillaan kolmosta ja juuri tänään testasin negan :| . Tänään on kp 25/25-28. Kovasti on (muka) kuvottanut ja rintoja nipistelee, mutta... olin jo Ihan varma plussasta. Nyt on menossa yk 5.
 


Ouska...................34/35................yk3.........esikoinen
Tuulia79...............31/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
TinyAngel..............29/28................yk1.........esikoinen
Milla73..................27/28-34..........2v..........kolmas
santessa...............27/30...............yk1........toinen(eka yhteinen)
tyty86....................26/31..............yk2.........esikoinen
Kaa........................26/32..............yk4.........esikoinen
umayya.................25/28................ yk2........kolmas
ElinaMaria..............25/27................yk2......... esikoinen
Brierhip ...............25/28-33...........yk2........kolmas
Milla Migliore..........25/29................yk2........esikoinen
Daizy.....................22/30................yk12...... esikoista
käärme..................22/26-27...........yk2........kolmas
apilaniitty..............22/30-34............yk?........toinen
Karpalo67........... 17/27......... ......yk.yli4v...kuopus


Plussanneet


a-alisa

Haamujengi


Jive-
vauvahaaveita

Uuteen kiertoon suuntaavat



Peppi1981
mama-84
dreamer78
Nobody
upelankali







 
Huomenta!

TErvetuloa upelankali! Täällä vähän samat tunnelmat!
MillaM, ehkä hyvä ettet testannut...

Menin sitten testaamaan aamulla :snotty: ja eihän siellä mitään näkynyt! :x Noh, eipä tuo nyt mitään. Aika aikasta vielä kuitenkin tuolle testaamiselle... mutta nyt osaan realistisesti oottaa menkkoja alkavaksi viimeistään torstaina. Jos ei tule siihen mennessä niin testaan perjantai aamuna uudestaan.

Ihan hyvällä mielellä täällä ollaan vaikka vielä negaa pukkaakin! Taistelen vimmatusti sitä tätiä vastaan !!!
eip' mulla kyllä mitään oireita ole. Masua nippailee mutta se nyt ei kyllä meinaa yhtään mitään... pöh.

Mä NIIN kovasti toivoin että olisin nyt raskautunut... :ashamed:
 

Yhteistyössä