**17-18 viikon jännääjät**

Tein apteekin omalla testin tänään ja tuli paljon haaleampi viiva kuin eilen :(. Eilen se oli tosiaan selkeä, haalea plussa, mutta tänään tuo testiviiva on mielettömän himmeä, voisi vaikka tulkita negaksi ellei tihrusta. Eli ei taida tämä raskaus jatkua :(....
 
Hei!
Kiertopäivä 1 menossa eli täti tuli tänään kylään,mut ei se haittaa =) Jos se tärppi meille tulis sitten kuukauden päästä =)
Ja Jive-älä vielä menetä toivoasi :hug: Oletko testaillut samoilla testeillä koko ajan?

Ja kaikille vielä jännääjille paljon plussia+++ :whistle:
 
tänne. Talven aikana tuli koettua kohdunulkoinen raskaus, joka hoidettiin metotreksaatilla. Kierrosta ei ole mitään hajua ja vuotojakin on ollut vähän silloin ja tällöin, mutta nyt tuntuu SILTÄ. Rintoja aristaa ja ne tuntuvat painavilta, vatsanpohjassa on painon tunne ja väsyttää. Viime viikolla tein testin, joka oli selkeä nega, mutta ehkä tämän viikon lopulla/ensi viikolla tulee jotain positiivisempaa.

Oli pakko päästä sanomaan nuo oireet ääneen edes tänne, koska en uskalla niistä puhua edes miehelle, ettei tulisi turhia toiveita.. :ashamed:
 
Nobody, aiemmat oli Mammaksi-testejä. Eilisen testin herkkyys oli 25 ja tein sen aamupissasta. Tänään tein apteekin oman testin päiväpissasta. Tuon apteekin testin herkkyys on myös 25. Mutta kyllä sen pitäisi nyt näyttää vahvempaa plussaa :(.
 
:'(
tein aamulla testin ja näytti niin selvän negan että... :'(
Täti ei ole kyllä tullut vielä kylään, mutta kuitenkin :'(

jotenkin olin varautunut tähän, mutta kuitenkin pettymys oli suurempi kuin osasin odottaa...
uudella tarmolla seuraavaan kiertoon jatketaan... =)
 
vauvahaaveita...kiitos! tuli vähän parempi mieli.=)
Koko päivän oon ollut ihan masentunut... jospa vielä onni suosisi minua. No en uskalla vielä iloita siitä...katsellaan iltaa kohdin tuleeko täti vai ei!? Ei ainakaan vielä ees mitään oireita tädin tulosta...mutta eikös noinkin tarkoilla kun minun (Herkkyys 10 mlU/ml hCG) testerit on niin pitäis jo näkyä ainakin haamu, jos oisin raskaana...mmm..???
 


Ouska...................35/35................yk3.........esikoinen
Tuulia79...............32/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
Milla73..................28/28-34..........2v..........kolmas
santessa...............28/30...............yk1........toinen(eka yhteinen)
tyty86....................27/31..............yk2.........esikoinen
Kaa........................27/32..............yk4.........esikoinen
umayya.................26/28................ yk2........kolmas
ElinaMaria..............26/27................yk2......... esikoinen
Brierhip ...............26/28-33...........yk2........kolmas
Milla Migliore..........26/29................yk2........esikoinen
Swiss.....................25/30................yk3.......kolmas
Daizy.....................23/30................yk12...... esikoista
käärme..................23/26-27...........yk2........kolmas
apilaniitty..............23/30-34............yk?........toinen
Karpalo67........... 18/27......... ......yk.yli4v...kuopus
Pantteri76............??/??................yk?..........?


Plussanneet


a-alisa
Jive-




Haamujengi


vauvahaaveita

Uuteen kiertoon suuntaavat



Peppi1981
mama-84
dreamer78
Nobody
upelankali
TinyAngel









 
laiska kopioi toisesta pinosta :ashamed:

Huomenta!
nyt kyllä vähän ihmettelen.. oliko mulla sittenkin ovis vasta eilen ohi kun ne yök limat tuli eilen? kertokaas nyt viisaammat, en mä ennen oo tollasiin kiinnittänyt huomiota..
mut ihan hirveesti jomottaa selkää ja mahaa, samoten on ihan sellanen viluväreolo, vähän niinkuin olis pikkasen lämpöä ja flunssan tunnetta.. kahtotaan tuunko oikeesti kipeeks vai voisko tää olla merkki raskaudesta.. molemmissa aiemmissa on ollut tää palelu ainakin het alusta asti :)

jos olen plussaneita/haamuilijoita unohtanut onnitella, niin onnea :heart:

ja tippuneille lämpöiset :hug: paremmalla onnella ensi kierrossa :)

mites, onko tänä aamuna kukaan testaamassa?
 
eli kp25/30 Ja mahdollisuudet raskautumiseen saattaapi olla, jos imetys ei haittaa. Eli jännäilyä olis ensi viikolle odotettavissa, jos ei täti tule ennen sitä.
Yrityksessä olis kolmas ja yrityskerta kait jotain kolmas. Ei kovin aktiivisia olla oltu, kun kakkonen on vasta 7kk.
Onnea plussanneille ja onnea myös jännääjille.
 
Moikka.

Nyt minua vähän hävettää... vaikka ehkä syytä ei olisi. Sain siis haalean plussan
viime su, ja eilen tein uusintatestin, joka oli vain todella haalea haamu. Olin ihan
varma, että kyseessä on kemiallinen raskaus, eihän viivan kuuluisi haaleta lähes
näkymättömäksi. Harmitti, kun ehdittiin innostua hirveästi. Ihan järkyttävät
juilimiset jatkui, ja tuli vain sellaista vaaleanpunertavaa valkovuotoa, ei muuta.
Ja tein sitten tänään aamulla vielä yhden testin, kun menkkoja ei näkynyt.. Ja
kirkkaanpunainen plussa tuli. Eli ei se ollutkaan kemiallinen raskaus! Jostain
syystä tuossa päiväpissassa ei ollutkaan tarpeeksi hormonia tms., vaikka pidättelin
kyllä pari tuntia. Onneksi en ehtinyt raportoida näitä asioita kuin tännen plussalle.. Miettikää jos olisin hehkuttanut jo "Olen raskaana", "en olekaan", "olen sittenkin" :D. Voi siis siirtää plussanneisiin :). Miten muilla menee, joilla jännäyspäivät käsillä?? Entä tyty86?

ps. suuret kiitokset siis onnittelijoille, ei tarvitse uudemman kerran onnitella :D
 
En oo jaksanu käydä kirjottelee kun ei oo ollu mitään.. Mutta siis lauantaina tein testin :snotty: kärsimätön kun olen, en edes tiedä onko niin aikasin mahdollista näkyä :ashamed: No jostain syystä ajattelin että kierto olis ollu tosi lyhyt mutta negahan se oli. Nyt kyllä odotan tonne viikonloppuun ennen kun teen mitään... B)
 
nyt kyllä tuntuu koko aika että jotain lorahtaa pöksyyn ja on ihan kaameet menkkajomotukset.. nippaileekin aika reippaasti ja äkkinäiset liikkeet tekee ilkeetä.. että mene ja tiedä sitten.. parin päivän sisään varmaan selviää..
 

Yhteistyössä