**17-18 viikon jännääjät**

Terve :wave: En oo kerinny käymää koneel ku oon ollu miehen kaa..
Tervetuloa uusille jännääjille ja pahoittelut tippuneille :hug:

Niin ja onnee viel plussannelille/haamuilijoille :heart:

Täällä ei muuta kuin kauhee palelu,väsymys ja tissit kipeet ja turpeet
 
umayya jos vaan viitsit niin voisin siirtää siulle kokonaan tän päivittelyn jos sopii :D ?En kerkee ite mitenkää päivittelemää..oon mihen luon nytkii tortaihi saakka..

tinyAngel paljon voima haleja :hug:

Joo siis salaa toivon et plussa tulee ku tämmösii lupaavii oireita..ja siis joka nga kierros on ollu vaikka mitä maha jomotusta mut nyt ei niin yhtään mitään :)
 
tyty86 anteeksi että tänne tungen kyselemään, mutta sullahan on ollut ja tuhruttelua, eiks vaan, jostain lukenut? täällä siis minä kohtalo toverisi :kieh: Sitä vaan että oliko sulla jotain käytössä siihen vaivaan. Itse sain luget tähän kiertoon, ei tainnut niistä apua olla??
kiva jos viitsit vastata ;) JA tsemppiä sinulle ja iso +++++++++++ :whistle: niinkuin teille kaikille muillekin ;)
 
Kaa
Täällä kroppa hämmentää meikäläistä ihan urakalla. Alaselkää on särkenyt nyt pari päivää, pikkuisen. Vatsaa juilii aina välillä, samalla tavalla kuin viime kierrossa. Ja sit hälyyttävänä asiana olen huomannut haukottelun. Haukottelen jatkuvasti. en sitten tiedä johtuuko tuo viikko sitten aloittamistani allergialääkkeistä vai jostain muusta. Toivottavasti jostain muusta. :heart: Milloinkanhan tuota uskaltaisi testata... kierto on oikeasti 31 päivää, mutta listassa saa olla tuo 32 päivää. Näyttää paremmalta. :) Josko vaikka torstaina kokeilis ekan kerran herkällä... ja sit harmistuu kun saa negan. :| Kassellaas....

Lykkyä mukana oleville ja :hug: tippuneille.
 
maaruska miulla on ollu kolmena vai neljänä edellisenä kiertona tuhrutteluu viikko oviksen jälkee menkkoihi saakka..ja söin viime kuus siihen terolut nimistä keltarauhas hormonia.Noh nyt luulin et dpo 7 alko tuhru ku jäi napukkaa tunnustellessa vaalee ruskeeta tuhruu sormee,mut ei se tuhru sit alkanukkaa =) et liekkö terot auttanu tai sit oon raskaana.. :heart:

SAin terot muutamia vuosia sitte(ei ollu lapsi toiveissa)ku tuhruttelin jatkuvasti..
 


Ouska...................36/35................yk3.........esikoinen
Paapu...................34/30-35
Tuulia79...............33/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
Milla73..................29/28-34..........2v..........kolmas
santessa...............29/30...............yk1........toinen(eka yhteinen)
tyty86....................28/31..............yk2.........esikoinen
Kaa........................28/32..............yk4.........esikoinen
umayya.................27/28................ yk2........kolmas
ElinaMaria..............27/27................yk2......... esikoinen
Brierhip ...............27/28-33...........yk2........kolmas
Milla Migliore..........27/29................yk2........esikoinen
Swiss.....................26/30................yk3.......kolmas
Daizy.....................24/30................yk12...... esikoista
käärme..................24/26-27...........yk2........kolmas
apilaniitty..............24/30-34............yk?........toinen
Karpalo67........... 19/27......... ......yk.yli4v...kuopus
Pantteri76............??/??................yk?..........?
upelankali..............??/25-28.........yk...........?


Plussanneet


a-alisa
Jive-
vauvahaaveita




Haamujengi




Uuteen kiertoon suuntaavat



Peppi1981
mama-84
dreamer78
Nobody
TinyAngel









[/quote]

 
Kirjoitampa minäkin välillä jotain. Joka päivä olen kyllä käyny kurkkaamassa, kuinka teillä menee. Siis isot onnitttelut plussanneille :flower: :heart: . Ja tippuneille tätien tulemisista :hug:
Itselläni ei ole ollut minkäänlaisia oireita ainakaan vielä niinkuin viime kierrossa mukamas, tunne vaan niin vahva, että ei tästä kierrosta tärppää, mut haaveissa saa vielä elää vähän aikaa.
 
iltaa..

täälläkään ei vielä tätiä näy vaikka olo on sellainen... lämmötkin putos alas että eiköhän se ollut siinä sitten. Nyt vain odotan menkkoja alkavaksi. On juilinu jo monta päivää nii vois alkaa että tää kipuilu loppuis!!! |O |O

masentaa ja ärsyttää. :(
 
mä laitoin sinu nyt takasin listalle, siksi siis laitoin tippuneisiin kun ilmoitit tädin tulleen.. tsemppiä siis vielä jos olet mukana jännäämässä edelleen :hug: :)

paapu heippa ja tervetuloa joukkoon jännäämään :wave:
 
umayya millos testaat vai ootakko tätii?

Täällä tuli ihme poltteluu eilen illal kohdussa ja munasarjoissa,mahakii turpos iha ku ois ollu neljännellä kuulla raskaana,naurettii oikee miehen kaa :D näinköhän enteilee tätitä..Tänä aamuna ei enää masupolttoja ollu.Tissit edelleen turpeen oloset ja sivuilta kipeet..kaamee paljo maitomaista valkkarii tuli tänä aamuna,napukka on kova ja kii. Kyllä jänskättää..testaan vasta sunnuntaina jos lauantaina ei aamul menkat ala niiku normaalisti :kieh:
 
tyty en oota tätiä en :D josko alkuviikosta testais, kahtellaan, koetan olla ihan cool B) mulla oli niin jumalattomat kivut ja polttelut eilen ettei tosikaan, pakko oli ottaa särkylääkettä.. ja tänään taas valuu kirkasta limaa koko aika, tuntuu inholle :x ja kohdun seutumille repii ja viiltelee....
 
umayya täällä kans oli eilen ihan outoo pltteluu..tuntu siltä ku joku ois sisäsesti polttanu munasarjoja ja kohtuu.. :eek: tosi outoo..epäilen kyl et liittyy menkkoihi..vaikee uskoo et plussa tulis..olen pessimisti nyt..
 
umayya sanoppamuuta..ku ei viiti innostuu näistä oireista ku aina melkee samat oireet enne menkkojakii.. :kieh: ja aina tulee uusii "oireita" joita luulee raskaus oireiks kunnes täti tulee kylää ja tajuu et on taas kuvitellu omiaa.. :headwall: piru vieköö...
 

Yhteistyössä