...

Ihku
Savanna, olet aivan liian laiha :(

Miksi te naiset otatte kuvat peilin kautta? Kääntäkää kamera itseenne, yrittäkää katsoa peilin kautta kameraan, räpsäytä kuva. Ei tule silleen peilin kautta heijastuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Oletko Savanna miten pitkä ja paljonko painat, jos saan kysyä =) ?
Mä olen noin 60 tai eikun nyt 58 ja 171
Mun mielestä näytät laihemmalta kuin 58kg =) . Toisaalta olet kyllä pitkäkin. Mun mielestä olet hoikempi kuin esimerkiksi minä (49-50kg). Minä olen kyllä toisaalta 5cm lyhyempi kuin sinä =) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Oletko Savanna miten pitkä ja paljonko painat, jos saan kysyä =) ?
Mä olen noin 60 tai eikun nyt 58 ja 171
Mun mielestä näytät laihemmalta kuin 58kg =) . Toisaalta olet kyllä pitkäkin. Mun mielestä olet hoikempi kuin esimerkiksi minä (49-50kg). Minä olen kyllä toisaalta 5cm lyhyempi kuin sinä =) .
sen takia mä haluan pudotta, mun ihanne paino on 53 tai jopa 52, sitten ei missään ole ylimäräistä ja kuitenkin näytän ihan normaalilta hoikalta, mutta kun nyt paino semmonen niin näyttää vatsassa ja käsissä ja jaloissa semmosta vähän mut kuitenkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
sen takia mä haluan pudotta, mun ihanne paino on 53 tai jopa 52, sitten ei missään ole ylimäräistä ja kuitenkin näytän ihan normaalilta hoikalta, mutta kun nyt paino semmonen niin näyttää vatsassa ja käsissä ja jaloissa semmosta vähän mut kuitenkin
Ei sun mun mielestä tarvitse mihinkään 52-53kg laihduttaa, kun olet noin pitkä. Eikä sulla ole kyllä nytkään mitään ylimäräistä =) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
sen takia mä haluan pudotta, mun ihanne paino on 53 tai jopa 52, sitten ei missään ole ylimäräistä ja kuitenkin näytän ihan normaalilta hoikalta, mutta kun nyt paino semmonen niin näyttää vatsassa ja käsissä ja jaloissa semmosta vähän mut kuitenkin
Ei sun mun mielestä tarvitse mihinkään 52-53kg laihduttaa, kun olet noin pitkä. Eikä sulla ole kyllä nytkään mitään ylimäräistä =) .
no on vähän :D tai siitä ei kyllä ylimäräiseks voi sanoa, mutta työ vaati olla sirompi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Muotoja_muillekin!:
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Huomasitteks, että vaan laiheliinit tohti laittaa kuvansa arvosteltaviksi?
Miten niin?

http://www.aijaa.com/v.php?i=5433237.jpg
Ohoh :eek: mikä tissit :D , kaunis kasvoista olet muuten
On todella suuret rinnat.Mikä sun kokos on? Mun mielestä mulla ei ole isot rinnat vaikka koko on 70 F.
Ei ne ees näytä paita päällä että olis niin isot.Kai ne vaan sopii mun kroppaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Sori, mutta mulla ei ole mitään muuta kuvaa kuin tällaset joissa olisi koko kroppa :ashamed: :snotty:
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/004-8.jpg?t=1261137208
Tosi kaunis mekko muuten sulla =) . Voisin ottaa samanlaisen joko mustana tai tummanviolettina.
 

Yhteistyössä