...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mä olin 3vkoa dietillä, myös kyllä söin herkkujakin, mut vähän niin tulos 4kg pois ja vielä 3noin haluan ja kiinteyttä

http://www.aijaa.com/v.php?i=5431274.jpg
Anorektikoilla on aina iso pää :eek:
 
minniemouse
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mä olin 3vkoa dietillä, myös kyllä söin herkkujakin, mut vähän niin tulos 4kg pois ja vielä 3noin haluan ja kiinteyttä

http://www.aijaa.com/v.php?i=5431274.jpg
Anorektikoilla on aina iso pää :eek:
Mun mielestä ap näyttää ihan barbinukelta, siro vartalo ja iso pää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
no ihan normi vartalo sulla ap on..et ole ainoa =) enkä puhu itsestäni :snotty: saati,et olisin kateellinen..mut tommosia vartaloita näkee kyllä muuallakin kun palstan kuvaketjuissa :xmas:
Niin, mitäs sitten? Sanoiko ap, et on jotenkin erikoinen vartalo hänellä? Ihmeellisiä kommentteja osalla...
Tätä ihmettelin myöskin, ei tainnut olla kyse siitä että ap:n vartalo olisi erikoinen, vaikkakin hyvännäköinen on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mä olin 3vkoa dietillä, myös kyllä söin herkkujakin, mut vähän niin tulos 4kg pois ja vielä 3noin haluan ja kiinteyttä

http://www.aijaa.com/v.php?i=5431274.jpg
Anorektikoilla on aina iso pää :eek:
Jep, tai sit vaan paljon tukkaa. Kade?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
no ihan normi vartalo sulla ap on..et ole ainoa =) enkä puhu itsestäni :snotty: saati,et olisin kateellinen..mut tommosia vartaloita näkee kyllä muuallakin kun palstan kuvaketjuissa :xmas:
Niin, mitäs sitten? Sanoiko ap, et on jotenkin erikoinen vartalo hänellä? Ihmeellisiä kommentteja osalla...
no ei muuta mutta tää alotus on savannalta tyyliin miljoonas jo pelkästään parin viikon sisällä. oh, look at my body, my body, M-Y B-O-D-Y-Y-Y-Y-Y!!!!!!!!!!!!!!!!!!! onko ihmisen sisäinen minä niiiiin helvetin hukassa että täytyy jollain kaksplus - lehden palstalla jatkuvasti tyrkyttää omia kuviaan, eikö sitä huomiota tule ihan oikeessa elämässä? vai onko minäkuva niin vääristynyt että painoindeksillä -18 pitää vielä laihduttaa? hei savanna, puhu edes oikeilla termeillä: sä korkeintaan tarviit lihaksia mutta ei sun tarvi rasvaa pois saada, eihän sulla sitä edes ole.

pistäis vielä pillukuvansa niin sitten oltais nähty kaikki.

 
vierailija
Ap:n kuvassa asu on hämäävä kun alaosa on musta ja hoikentava ja yläosa taas korostaa pieniä rintoja. Näyttää siis muodokkaammalta kuin onkaan. Sama kuva bikineissä antaisi oikeamman kuvan, mutta tuskin laitat. Tai ihan perusfarkut ja toppi ja kuva kokovartalosta eikä vaan osittain. Sitten voisi muodostaakin mielipiteen.
 
Kauniita naisia olette kaikki =) .

Aamuäreellä on muuten kaunis hame. Mä mietin sitä jo joskus aiemmin, kun sulla on ollu toi sama kuva jossain toisessakin ketjussa muistaakseni =) .
Mä olen yrittänyt löytää ruudullista vekkihametta jo pitkään, mutta mistään en ole löytänyt oikein mitään kivaa..
 

Yhteistyössä