Anorektikoilla on aina iso pääAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mä olin 3vkoa dietillä, myös kyllä söin herkkujakin, mut vähän niin tulos 4kg pois ja vielä 3noin haluan ja kiinteyttä
http://www.aijaa.com/v.php?i=5431274.jpg
Eikös nuo kielletyt pillerit laihduta? On niin kova vauhti päällä ettei kerkeä syömäänAlkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mun mielestä sä olet laiha. Saisit saada muutaman kilon lisää... Ja mitä ihmepillereitä sä oot syöny?
Mun mielestä ap näyttää ihan barbinukelta, siro vartalo ja iso pää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anorektikoilla on aina iso pääAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mä olin 3vkoa dietillä, myös kyllä söin herkkujakin, mut vähän niin tulos 4kg pois ja vielä 3noin haluan ja kiinteyttä
Tätä ihmettelin myöskin, ei tainnut olla kyse siitä että ap:n vartalo olisi erikoinen, vaikkakin hyvännäköinen on.Alkuperäinen kirjoittaja jaah:Niin, mitäs sitten? Sanoiko ap, et on jotenkin erikoinen vartalo hänellä? Ihmeellisiä kommentteja osalla...Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:no ihan normi vartalo sulla ap on..et ole ainoa =) enkä puhu itsestäni :snotty: saati,et olisin kateellinen..mut tommosia vartaloita näkee kyllä muuallakin kun palstan kuvaketjuissa :xmas:
Jep, tai sit vaan paljon tukkaa. Kade?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anorektikoilla on aina iso pääAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mä olin 3vkoa dietillä, myös kyllä söin herkkujakin, mut vähän niin tulos 4kg pois ja vielä 3noin haluan ja kiinteyttä
on sun säärillä mittaa....vauAlkuperäinen kirjoittaja Lode84:Vähän huono kuva ehkä.
Noi kengätkin varmaan vaikuttaa asiaan, niissä on joku 12-13cm korko .Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:on sun säärillä mittaa....vauAlkuperäinen kirjoittaja Lode84:Vähän huono kuva ehkä.
ok kroppa...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Nyt on paino pudonnut siihen kuin halusin ja tammikuussa alkaa kova treeni, että karnevaaleilla on kunnossa taas
mä haluisin kans tietää mistä se on. gina tricotista? vero modasta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihana toppi Savanna! mistä se on?=)
no ei muuta mutta tää alotus on savannalta tyyliin miljoonas jo pelkästään parin viikon sisällä. oh, look at my body, my body, M-Y B-O-D-Y-Y-Y-Y-Y!!!!!!!!!!!!!!!!!!! onko ihmisen sisäinen minä niiiiin helvetin hukassa että täytyy jollain kaksplus - lehden palstalla jatkuvasti tyrkyttää omia kuviaan, eikö sitä huomiota tule ihan oikeessa elämässä? vai onko minäkuva niin vääristynyt että painoindeksillä -18 pitää vielä laihduttaa? hei savanna, puhu edes oikeilla termeillä: sä korkeintaan tarviit lihaksia mutta ei sun tarvi rasvaa pois saada, eihän sulla sitä edes ole.Alkuperäinen kirjoittaja jaah:Niin, mitäs sitten? Sanoiko ap, et on jotenkin erikoinen vartalo hänellä? Ihmeellisiä kommentteja osalla...Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:no ihan normi vartalo sulla ap on..et ole ainoa =) enkä puhu itsestäni :snotty: saati,et olisin kateellinen..mut tommosia vartaloita näkee kyllä muuallakin kun palstan kuvaketjuissa :xmas:
näin se taitaa olla....mut ihan kaikki saa laittaa sit tulis vaihtelua....Alkuperäinen kirjoittaja endie:samat kropathan näissä tuppaa pyörimään
mutta kauniita kaikki tyynni.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti x2: