...

vieras
laittakaa ny joku läskiki kuvia!! Kaikki mitä tähän mennes tullu on laihoja ennestään eikä mitään tarvetta laihduttaa..... lopeta savanna jo se kuuri ennenku kuihdut kokonaan. mix ihmees laihat laihuttaa????? Läskit hei kuvia ny kehiin et saa kattoo sellasia joitten todella tarttis laihduttaa! :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
no ihan normi vartalo sulla ap on..et ole ainoa =) enkä puhu itsestäni :snotty: saati,et olisin kateellinen..mut tommosia vartaloita näkee kyllä muuallakin kun palstan kuvaketjuissa :xmas:
Niin, mitäs sitten? Sanoiko ap, et on jotenkin erikoinen vartalo hänellä? Ihmeellisiä kommentteja osalla...
no ei muuta mutta tää alotus on savannalta tyyliin miljoonas jo pelkästään parin viikon sisällä. oh, look at my body, my body, M-Y B-O-D-Y-Y-Y-Y-Y!!!!!!!!!!!!!!!!!!! onko ihmisen sisäinen minä niiiiin helvetin hukassa että täytyy jollain kaksplus - lehden palstalla jatkuvasti tyrkyttää omia kuviaan, eikö sitä huomiota tule ihan oikeessa elämässä? vai onko minäkuva niin vääristynyt että painoindeksillä -18 pitää vielä laihduttaa? hei savanna, puhu edes oikeilla termeillä: sä korkeintaan tarviit lihaksia mutta ei sun tarvi rasvaa pois saada, eihän sulla sitä edes ole.

pistäis vielä pillukuvansa niin sitten oltais nähty kaikki.
No jos olet tota mieltä niin miksi ihmeessä edes avaat savannan alotuksia? Ihan on areena vapaa, laita ihmeessä omakin kuvasi niin pääset osalliseksi "julkisuudesta"
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laittakaa ny joku läskiki kuvia!! Kaikki mitä tähän mennes tullu on laihoja ennestään eikä mitään tarvetta laihduttaa..... lopeta savanna jo se kuuri ennenku kuihdut kokonaan. mix ihmees laihat laihuttaa????? Läskit hei kuvia ny kehiin et saa kattoo sellasia joitten todella tarttis laihduttaa! :)
Ei kai tämän ketjun tarkoitus ollutkaan mikään "hei tsiigaa miten fländerssön mä olen, paljon pitääniinku laihduttaa, et oon normaali???" En mä ole ainakaan ajatellut laihduttaa grammaakaan.
 
äiti x2
Minäkään en kyllä meinaa laihduttaa yhtään, en ole edes laihduttanut ikinä! Sitä on vain niin stressikimppu että jotenkin se syöminen vain JÄÄ kaiken sen tohlauksen varressa mitä lasten kans on. Mutta olen kyllä rehellisesti sanottuna ylpeä kropastani, kumminkin 2 lasta tehnyt.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:
Ei kehtaa. Otin kyllä äsken kuvia... Jotain niin järkyttävää. :x :(
Mulle riitti kun kävin menneellä viikolla etsimässä ulkoiluhousuja...eikä niistäkään menneet yhetkään..no ne mitkä mahtu ni oli vaan kamalia. Mun maha on jotenkin salaa posahtanut ihan kauheeksi!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mä olin 3vkoa dietillä, myös kyllä söin herkkujakin, mut vähän niin tulos 4kg pois ja vielä 3noin haluan ja kiinteyttä

http://www.aijaa.com/v.php?i=5431274.jpg
Anorektikoilla on aina iso pää :eek:
Jep, tai sit vaan paljon tukkaa. Kade?
Kade, peruukista, älä viitsi!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Nyt on paino pudonnut siihen kuin halusin ja tammikuussa alkaa kova treeni, että karnevaaleilla on kunnossa taas :D
Sie nakotat aina tuon saman pikkumaton päällä ja saman seinän eessä. :D Onks toi teillä vastaava kun valokuvaamossa se taustakangas? :LOL:

Oikeen nätti sekä vartalo että naama. :)
 

Yhteistyössä