...

täti
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
siis eiks oo päivän selkee asia et 51 kg on 171 senttiselle ihan liian vähän??? Varsinkin aikuiselle naiselle: noilla mitoilla saa painoindeksiksi 17, ja sitä me sit täällä ihannoidaan.

Sairas maailma :(
Laitoin jo aiemmin kuvani tänne (eri nimimerkillä) enkä saanut moista kommenttia siitä. En siis ilmeisesti näytä liian laihalta kuvassa? Vaatteet hämää, kai. Mutta BMI on sitten liian pieni. Minkäs teet kun ruoka ei tartu
en oo kyl noita kuvii ihmetellyt vaan tätä em. asenteen ihannointia. Et vau ku oot hoikka, vaik aletaan oleen sairaalloisen laihoja. Tietenkin osa jengistä on laihoja luonnostaan, ei siinä mitään, mut sitä ei pitäis ihannoida; silloin on vikaa jossain muuallakin ku kropassa.

"Kun painoindeksin arvo on alle 17, voidaan puhua merkittävästä alipainosta ja arvon ollessa alle 15 sairaalloisesta alipainosta. Alipaino altistaa luukadolle eli osteoporoosille. Henkilön halutessa nostaa painoaan, hänen pitäisi syödä entistä suurempia ruoka-annoksia, usein energiapitoisia välipaloja eikä rasvaa ole tarvetta kaihtaa. Jos hän on himoliikkuja, jatkossa voisi olla liikkumisessa vähän maltillisempi."

Tää on tohtori.fi sivuilta kopsattu.
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Punahattu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
höh, mä oon 158cm ja painan 60kg nyt .... niin ja haluan myös kommentoida tissi asiaan...en ole tissikade vaan peppukade. Ihana brassi sambapeppu kelpais mulle :D
tän kerroin ihan vaan siks jos jotakuta kiinnostaa :D
Eli tää menee silleen, että kun sanotaan että on tissimiehiä ja peppumiehiä niin naisissa sama että tissikateita ja peppukateita. :D
mä ainakin peppukade...en mä muista tiedä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tissikadet menkää rohkeasti konsultaatioon keskustelemaan silikoneista, itse otin ja oon enemmän kun tyytyväinen! ei ois savannallekaan pahitteeks.
Mä en kiitos halua minkäläisiä tekotissejä itselle, mä tykkän omista =). Jos tulee sellaista että pakko vaikka työn takia niin sitten voin laita
 

Yhteistyössä