Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Autistiluokassa työskennelleenä tiedän erittäin hyvin miten "saatanasta" nuo tuollaiset tilanteet ovat. :/ Mutta onneksi niitä on teillä kuitenkin noin harvoin. :hug:
Harvoin onneksi, mutta riittävän usein, ettei totuus unohdu
:/