Lapset lähti eilen mummolaan ja oli tarkotus, että tulevat huomenna tai sunnuntaina kotiin. No, äsken esikoinen soitti ja pillitti, kun oli veljen kanssa tapellut ja on niiiiiiin tylsää ja tyhmää muutenkin olla, kun mummo on töissä :/ Ja täällä kotona me ollaan miehen kanssa riidoissa ja minäkin melkein itkeä pillitän
Että tosi kivaa taas kerran. Taidan hypätä autoon ja lähteä hakemaan kakarat kotiin.