13-vuotiaalla tytöllä yhteinen lapsi 20-vuotiaan miehen kanssa

Miten pystyt?
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Miten pystyt?:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä voisin oikeestaan hyväksyä tuon jutun enkä näe siinä niin suurta vääryyttä. Ok. 13v on nuori, mutta ei 20v mikään vanha ole ja varsinkin jos edelleen ovat yhdessä.
Onko sulla lapsia? Tyttöjä?
Ajattelitko antaaa heidän "seurustella" vapaasti kenen kanssa haluavat ja ihan minkäikäisen kanssa tahansa?
Entä onko sulla poikia?
Päteekö heihin samat säännöt? Saavat siis itse valita seuransa? vaikka 12 vuotiaana kun alkaa teidän 20 v. naapuri viemään poikaa ajelulle niin annatko seksuaalivalistusta ja kondomeja käteen ettei tuu aidsia? Vai oletatko et se 20 v. "poika" huolehtii siitä(kin )?

Ajattelitko tytöille antaa edes seksuaalivalistusta vai oletko vaan tyytyväinen kun tuut mummoksi kun tytöllä ikää 13v. ? :eek:

Täällä huudetaan lastensuojeluviranomaisia paikalle jos mistäkin syystä vähän väliä.. TÄSSÄ tapauksessa olis mun mielestäni aiheellista ottaa vaikka lapset huostaan jos äidillä ei ole minkäänlaista tajua siitä että LAPSIA pitää suojata PEDOFIILEILTÄ.

Mielestäsi on lieventävä asia se että hyväksikäyttö jatkuu edelleen???? :eek:
SAIRASTA ! :x
Ei ole vielä lapsia. Ja vastasinkin, että "voisin oikeestaan hyväksyä", se ei suorastaan tarkoita, että hyväksyn, mutta en lähde sitä suoralta kädeltä tuomitsemaan ja huutamaan sairasta miestä.

Mä en ole harrastanut seksiä 13-vuotiaana enkä sitä kenellekkään toivo. Aivan liian aikaisin. Mutta kyllä jokunen 13v on seksiä harrastanut eikä se nyt NIIIN kamalaa kuitenkaan ole, koska teinit ovat yksilöllisiä eikä voi lähteä yleistämään.

Oli mullakin teininä vauvakuume, mutta tiesin ettei teiniäitiys ole ruusuilla tanssimista. Ja toivoisin ettei mun lapset ikinä sais teininä lapsia, mutta jos vahinko kävisi niin auttaisin kaikilla tavoin nuorta perhettä, ei sekään NIIIN kamalaa kuitenkaan ole.

Mä en ole koskaan ollut kiinnostunut oman ikäisistä pojista, en edes ala-asteella, enkä edes nyt aikuisena. Mutta tietysti tuomitsisin jos 13v tyttö seurustelisi 30v miehen kanssa, se menee yli ymmärrysten. Mutta 13v tyttö ja 20v poika voi olla ok 1 tapauksesta 1000:sta, tätä tarkoitin että voisin ehkä hyväksyä tuon. Ehkä ne 999 muuta ei ole ok. Jos on hyvin kehittynyt 13v ja vähän lapsellisempi 20v poika jolle murrosikä tuli myöhemmin ja jos heillä on samoja kiinnostuksen kohteita esim harrastuksen parista niin asia on enemmän ok.

Tiedän yhden 12v pojan joka seukkaa 13v tytön kanssa ja yök se on liikaa :D

Ja kyllä mä 13v antaisin seksivalistusta. Omasta lapsuudesta sellainen puuttui ja äidille kerroin vasta 15v, että kuukautiset olivat juuri alkaneet, vaikka ne alkoi jo 5v aiemmin.

Kyllä mun mielestä pedofiilit vois vaikka tappaa tältä maapallolta, sen verran kielteisesti suhtaudun heihin. Mutta olisi melko rankka lähtä tässä 13/20 tapauksessa yleistämään, että juuri tässä (taustoja tietämättä) on kyse vakavasta pedofiilistä.

Olisi mielenkiintoista tietää mitä tytön ja pojan vanhemmat ajattelevat tästä! Varsinkin kun pari on edelleen yhdessä. Eli kai ne vanhemmat sen suhteen hyväksyvät.
Kiitos asiallisesta vastauksestasi.
Perun puheeni _sinun_ kohdalla lasten huostaanotto tarpeesta. :saint: Varsinkin kun katsoin myöhempää vastaustasi siskostasi. (tosin siinäkin kirjoituksessa olen eri mieltä siitä että yksikään 13 vuotias olisi valmis seurustelemaan 20 v:n kanssa, ei edes se yksi tuhannesta. Voi _vaikuttaa_ valmiilta, mutta ei silti ole. Ei vaikka ympäristön mielestä vaikuttaisi vanhemmalta ja näyttäisi vanhemmalta, Eikä vaikka omasta mielestään kuinka valmis olisi. )

Palaan myöhemmin kirjoittamaan lisää tänne. (voi olla että kerkiän vasta myöhään illalla/yöllä ) Jäi sanottavaa muutamaankin kirjoitukseen ja tähänkin vastaisin pitemmälti jos kerkiäisin.


Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Tiedän yhden 12v pojan joka seukkaa 13v tytön kanssa ja yök se on liikaa :D
Vielä tähän että eivät tytöt ja pojat nyt kyllä niiiiin eri tahtia kehity. Minusta taas tuo on normaalia. :)
Ikäeroa ei kuitenkaan ole kuin vuosi. Osa pojista toki on huomattavasti lapsellisempia kuin tytöt tuon ikäisenä, mutta eivät kaikki.

 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja vierain:
Alkuperäinen kirjoittaja halooo:
Mikä tässä nyt on nin hankalaa? Ite menetin 14 v neitsyyteni ja siitä lähtien on ollut aktiivinen seksielämä. Eikä mua kukaan koskaan seksiin pakottanut. Ja ihan tervejärkinen minustaKIN tuli. Joten mikä ongelma, ap?

Ihanko tosiaan olet sitä mieltä, että ihan normaalia ja yleistä ja hienoa on tuon ikäisenä jo neitsyys menettää? Siis yhtään myöhemminkö ei ehdi?

mietis tosiaan mikä ongelma?
Itsekin menetin neitsyyteni 14-vuotiaana, mutta olin silloin jo kyllä käynyt rippikoulunkin eli olin huomattavasti isompi ja kypsempi kuin 12-13-vuotias. Eikä poikakaveri kyllä ollut mikään aikuinen hänkään.
Herää kysymys: missä olivat tämän lapsen vanhemmat? Miten sallitaan 13-vuotiaalle lapsen tekeminen? Siis en tarkoita seksiä vaan sitä itse lapsen pitämistä.
 
vieras
Mä en mitenkään halua puolustaa tuota 13v tyttöä, mutta kyllä sen ikäinen voi jo todella itsekin haluta leikkiä aikuista, jota ei siis todellakaan ole.
Mun tytärpuoli on juuri tälläinen, että en yhtään ihmettelisi vaikka hänelle kävisi noin. Hän on nyt 11v, isot rinnat ja kroppa kun huomattavasta vanhemmalla, naama tosin paljastaa iän ja onneksi hänen äiti ei anna tytön meikata. Hän on kuitenkin niin lapsellinen lapsi, vaikka koittaa esittää isoa, lisäksi hän on niin sinisilmäinen ja höynäytettävissä(ainoa noista kolmesta), häneen sopii myös hyvin "blondi". Voisin hyvinkin kuvitella, että jos joku häntä vanhempi poikanen muutaman vuoden päästä puhuisi pehmeitä jonkin aikaa, niin tyttö olisi täysin vietävissä ja voisi tulla myös raskaaksi.
Että kyllä se 13 v on lapsi ja ehkä raskaaksi tulleessaan verää äidin roolin hyvinkin läpi, mutta lapsi se on silti!
 
Itse olin 14 vuotias kun aloin seurustelee 19v miehen kanssa,kyllä mutsi koitti vastustella/kieltää ja vaikka mitä jouduin käymää jutteleekkin jossain kun on oli niin paljon ikäeroa ja toinen muka halusi vaan pillua,mutta rakastimme toisiamme oikeesti ja olimmekin 12 vuotta yhessä ja 2 lastakin tehtiin.

Mutta kieltämättä en antaisi itsekkään 13 vuotiaan seurustella parikymppisen jätkän kanssa ja olisihan se hirveetä jos vielä raskaaksi pamahtaisi
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisi pitänyt tulla kunnon vankeustuomio ja sen miehen pitäisi menettää kaikki oikeudet lapseensa.
Ei kai sitä nyt pidä lapselle kostaa, että isä tekee alaikäisen raskaaksi? Lapsella pitää olla oikeus isäänsä.
Lapsella on asiat paljon paremmin ilman hyväksikäyttäjäisää! Mielestäni pedofiileillä ei IKINÄ saisi olla edes tapaamisoikeutta lapsiinsa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mulla on 13v sisko ja kyllä mä vankilaan sellaisen 20v pojan laittaisin jonka kanssa hän seurustelisi, saati lapsia saisi. Sen verran lapsellinen tuo systeri on, leikkii vielä barbeilla ja nukeilla pienemmän siskon kanssa.

Mutta siskolla on kavereita jotka näyttää paljon vanhemmilta joiden kanssa joku saman tasoinen 20v voisi olla ok. Voisi olla, hyvin hyvin harvinaista.

Ei rakkaus aina ikää katso, kun se kohdalle tulee.
Entä sitten jos NÄYTTÄÄ vanhemmalta? :eek: Eihän se kerro henkisestä kehityksestä yhtään mitään!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mulla on 13v sisko ja kyllä mä vankilaan sellaisen 20v pojan laittaisin jonka kanssa hän seurustelisi, saati lapsia saisi. Sen verran lapsellinen tuo systeri on, leikkii vielä barbeilla ja nukeilla pienemmän siskon kanssa.

Mutta siskolla on kavereita jotka näyttää paljon vanhemmilta joiden kanssa joku saman tasoinen 20v voisi olla ok. Voisi olla, hyvin hyvin harvinaista.
Ei rakkaus aina ikää katso, kun se kohdalle tulee.
Se, että näyttää vanhemmalta, ei tee lapsesta yhtään kypsempää henkisesti.
En voi käsittää, miksi jonkun mielestä lapsen ja aikuisen välinen parisuhde voi olla ok :/
Niinpä! Sitäpaitsi tuskin hoya bellan siskon kaverit nyt niin "kehittyneitä" ovat, jos kerran kaveeraavat lapsellisen, barbeilla leikkivän tytön kanssa. Sehän kertoo, että näillä kavereilla henkinen kehitys on suunnilleen samalla tasolla kuin hoya bellan siskollakin.

 
Noissa tuomioissa joita löytyy tuolta nettipoliisin sivuilta ihmetyttää tuomioiden lyhyys. herää kysymys onko meidän yhteiskunta valmistumassa siihen, että aletaan hyväksymään lapsiliitot? Muslimimaissa se on arkipäivää :'( :kieh:
 
miu
en puutu tuohon kummankaan kehitykseen millään tavoin mutta ihmettelen suomen oikeusjärjestelmää näissä tapauksissa. Missä on se terve maalaisjärki? Ei meillä *hyvinvointivaltiossa* pitäisi sallia moista käytöstä. Mutta mitä tekee oikeus ? no taputellaan hivenen päähän teithän nyt tuhmasti kun lapseen sekaanuit.... Toisaalta taas netin väärinkäyttäjät saavat vuosikausia vankautta ja jeesus sakot. Eikä asian pitäisi olla juuri toisinpäin. Omasta mielestä kaikilta (niin naisilta kuin miehiltä) pitäisi leikata vehkeet irti ja polttoraudalla otsaan teksti PEDOFIILI polttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
en puutu tuohon kummankaan kehitykseen millään tavoin mutta ihmettelen suomen oikeusjärjestelmää näissä tapauksissa. Missä on se terve maalaisjärki? Ei meillä *hyvinvointivaltiossa* pitäisi sallia moista käytöstä. Mutta mitä tekee oikeus ? no taputellaan hivenen päähän teithän nyt tuhmasti kun lapseen sekaanuit.... Toisaalta taas netin väärinkäyttäjät saavat vuosikausia vankautta ja jeesus sakot. Eikä asian pitäisi olla juuri toisinpäin. Omasta mielestä kaikilta (niin naisilta kuin miehiltä) pitäisi leikata vehkeet irti ja polttoraudalla otsaan teksti PEDOFIILI polttaa.
Peesi!

Kovemmat tuomiot näille k**ipäille (pedofiileille)!!!
 
tossa
sanotaan, et seurusteli 13-vuotiaan kanssa, ja heille syntyi lapsi... ovat siis alottaneet suhteensa kun tyttö 13 ja alkaneet hommailemaan, ja lapsi syntyi hiukka myöhemmin...
 
vieras
En jaksanut kaikkia lukea, eli en tiedä oliko jo asiasta. Mutta minusta 13-vuotias ei todellakaan ole kypsä vielä sukupuolielämään JOS ei ole ymmärrystä edes huolehtia ehkäisystä! Ja toinen asia, nämä jotka katsovat että alaikäisen ja aikuisen suhde on hyväksyttävä ja vielä sanovat että tulihan minustakin normaali.. tämä kantahan juuri osoittaa, että te ette ole ihan normaaleja. Teitä on lapsena hyväksikäytetty, ette vain ole sitä ymmärtäneet.
 
voivoivoi...:(
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä voisin oikeestaan hyväksyä tuon jutun enkä näe siinä niin suurta vääryyttä. Ok. 13v on nuori, mutta ei 20v mikään vanha ole ja varsinkin jos edelleen ovat yhdessä.
Se tyttö on mitä luultavimmin on KAKSITOISTA vuotias, kun lapsi on pantu alulle. Ja tuskin juttu oli laakista raikas eli mistä tiedät, koska jätkä alkoi käyttämään tyttöä seksuaalisesti hyväksi? Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuossa on kyse. 12 -vuotiaat ovat väkeä, jotka leikkivät vielä barbeilla:( Tyttöparka:( Mikseivät vanhemmat puuttuneet ajoissa asiaan?!?!?!?
 
miksimää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En jaksanut kaikkia lukea, eli en tiedä oliko jo asiasta. Mutta minusta 13-vuotias ei todellakaan ole kypsä vielä sukupuolielämään JOS ei ole ymmärrystä edes huolehtia ehkäisystä! Ja toinen asia, nämä jotka katsovat että alaikäisen ja aikuisen suhde on hyväksyttävä ja vielä sanovat että tulihan minustakin normaali.. tämä kantahan juuri osoittaa, että te ette ole ihan normaaleja. Teitä on lapsena hyväksikäytetty, ette vain ole sitä ymmärtäneet.
Niinpä :(
 
äitee
todella surullista : ( minun mielestä 13 v pitäisi olla ihan oikeutetusti lapsi ja leikkiä lasten leikkejä ja saada olla lapsi, ei mitään seksijuttuja tuon ikäsenä järkyttävää!!!!!!!!!! itselläni ei seksi edes tullut mieleen ennen kuin olin 16v ja sekin on minusta nuori miksi pitää alkaa nii aikaisin eikö lapsena ole hyvä olla ja myös vanhemmilta toivon skarppaamista ja lasten seuraamista ettei moista aivan helposti tapahtuisi ja sitä valistusta ja keskustelua T: lapset leikkiköön lasten leikkejä!
 
vieras
Aivan sama kuinka kehittynyt tyttö fyysisesti on, aikuisen miehen ja kuutos-/seiskaluokkalaisen lapsen suhde ei voi olla normaali, tasa-arvoinen ja tasapainoinen parisuhde. Eikä kyse ole siitä, että seitsemän vuoden ikäero olisi paljoa, ei se ole kun puhutaan aikuisista ihmisistä, mutta tässä tilanteessa toinen on lapsi. Tyttö ei saa vielä viiteen vuoteen äänestää, ajaa autoa tai juoda alkoholia, mutta saa lapsen aikuisen miehen kanssa... huh huh.
 
seisokki.
Alkuperäinen kirjoittaja Miten pystyt? :
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Miten pystyt?:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä voisin oikeestaan hyväksyä tuon jutun enkä näe siinä niin suurta vääryyttä. Ok. 13v on nuori, mutta ei 20v mikään vanha ole ja varsinkin jos edelleen ovat yhdessä.
Onko sulla lapsia? Tyttöjä?
Ajattelitko antaaa heidän "seurustella" vapaasti kenen kanssa haluavat ja ihan minkäikäisen kanssa tahansa?
Entä onko sulla poikia?
Päteekö heihin samat säännöt? Saavat siis itse valita seuransa? vaikka 12 vuotiaana kun alkaa teidän 20 v. naapuri viemään poikaa ajelulle niin annatko seksuaalivalistusta ja kondomeja käteen ettei tuu aidsia? Vai oletatko et se 20 v. "poika" huolehtii siitä(kin )?

Ajattelitko tytöille antaa edes seksuaalivalistusta vai oletko vaan tyytyväinen kun tuut mummoksi kun tytöllä ikää 13v. ? :eek:

Täällä huudetaan lastensuojeluviranomaisia paikalle jos mistäkin syystä vähän väliä.. TÄSSÄ tapauksessa olis mun mielestäni aiheellista ottaa vaikka lapset huostaan jos äidillä ei ole minkäänlaista tajua siitä että LAPSIA pitää suojata PEDOFIILEILTÄ.

Mielestäsi on lieventävä asia se että hyväksikäyttö jatkuu edelleen???? :eek:
SAIRASTA ! :x
Ei ole vielä lapsia. Ja vastasinkin, että "voisin oikeestaan hyväksyä", se ei suorastaan tarkoita, että hyväksyn, mutta en lähde sitä suoralta kädeltä tuomitsemaan ja huutamaan sairasta miestä.

Mä en ole harrastanut seksiä 13-vuotiaana enkä sitä kenellekkään toivo. Aivan liian aikaisin. Mutta kyllä jokunen 13v on seksiä harrastanut eikä se nyt NIIIN kamalaa kuitenkaan ole, koska teinit ovat yksilöllisiä eikä voi lähteä yleistämään.

Oli mullakin teininä vauvakuume, mutta tiesin ettei teiniäitiys ole ruusuilla tanssimista. Ja toivoisin ettei mun lapset ikinä sais teininä lapsia, mutta jos vahinko kävisi niin auttaisin kaikilla tavoin nuorta perhettä, ei sekään NIIIN kamalaa kuitenkaan ole.

Mä en ole koskaan ollut kiinnostunut oman ikäisistä pojista, en edes ala-asteella, enkä edes nyt aikuisena. Mutta tietysti tuomitsisin jos 13v tyttö seurustelisi 30v miehen kanssa, se menee yli ymmärrysten. Mutta 13v tyttö ja 20v poika voi olla ok 1 tapauksesta 1000:sta, tätä tarkoitin että voisin ehkä hyväksyä tuon. Ehkä ne 999 muuta ei ole ok. Jos on hyvin kehittynyt 13v ja vähän lapsellisempi 20v poika jolle murrosikä tuli myöhemmin ja jos heillä on samoja kiinnostuksen kohteita esim harrastuksen parista niin asia on enemmän ok.

Tiedän yhden 12v pojan joka seukkaa 13v tytön kanssa ja yök se on liikaa :D

Ja kyllä mä 13v antaisin seksivalistusta. Omasta lapsuudesta sellainen puuttui ja äidille kerroin vasta 15v, että kuukautiset olivat juuri alkaneet, vaikka ne alkoi jo 5v aiemmin.

Kyllä mun mielestä pedofiilit vois vaikka tappaa tältä maapallolta, sen verran kielteisesti suhtaudun heihin. Mutta olisi melko rankka lähtä tässä 13/20 tapauksessa yleistämään, että juuri tässä (taustoja tietämättä) on kyse vakavasta pedofiilistä.

Olisi mielenkiintoista tietää mitä tytön ja pojan vanhemmat ajattelevat tästä! Varsinkin kun pari on edelleen yhdessä. Eli kai ne vanhemmat sen suhteen hyväksyvät.
Kiitos asiallisesta vastauksestasi.
Perun puheeni _sinun_ kohdalla lasten huostaanotto tarpeesta. :saint: Varsinkin kun katsoin myöhempää vastaustasi siskostasi. (tosin siinäkin kirjoituksessa olen eri mieltä siitä että yksikään 13 vuotias olisi valmis seurustelemaan 20 v:n kanssa, ei edes se yksi tuhannesta. Voi _vaikuttaa_ valmiilta, mutta ei silti ole. Ei vaikka ympäristön mielestä vaikuttaisi vanhemmalta ja näyttäisi vanhemmalta, Eikä vaikka omasta mielestään kuinka valmis olisi. )

Palaan myöhemmin kirjoittamaan lisää tänne. (voi olla että kerkiän vasta myöhään illalla/yöllä ) Jäi sanottavaa muutamaankin kirjoitukseen ja tähänkin vastaisin pitemmälti jos kerkiäisin.


Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Tiedän yhden 12v pojan joka seukkaa 13v tytön kanssa ja yök se on liikaa :D
Vielä tähän että eivät tytöt ja pojat nyt kyllä niiiiin eri tahtia kehity. Minusta taas tuo on normaalia. :)
Ikäeroa ei kuitenkaan ole kuin vuosi. Osa pojista toki on huomattavasti lapsellisempia kuin tytöt tuon ikäisenä, mutta eivät kaikki.
kyllä ne tytötkin aika lapsellisia on ja vielä aikuisenakin tuokaa vaikka 5-15.vuotiaat tyttärenne niin voin nussia niitä kiunnolla heh.

 

Yhteistyössä