Alkuperäinen kirjoittaja Miten pystyt?:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä voisin oikeestaan hyväksyä tuon jutun enkä näe siinä niin suurta vääryyttä. Ok. 13v on nuori, mutta ei 20v mikään vanha ole ja varsinkin jos edelleen ovat yhdessä.
Onko sulla lapsia? Tyttöjä?
Ajattelitko antaaa heidän "seurustella" vapaasti kenen kanssa haluavat ja ihan minkäikäisen kanssa tahansa?
Entä onko sulla poikia?
Päteekö heihin samat säännöt? Saavat siis itse valita seuransa? vaikka 12 vuotiaana kun alkaa teidän 20 v. naapuri viemään poikaa ajelulle niin annatko seksuaalivalistusta ja kondomeja käteen ettei tuu aidsia? Vai oletatko et se 20 v. "poika" huolehtii siitä(kin )?
Ajattelitko tytöille antaa edes seksuaalivalistusta vai oletko vaan tyytyväinen kun tuut mummoksi kun tytöllä ikää 13v. ?
Täällä huudetaan lastensuojeluviranomaisia paikalle jos mistäkin syystä vähän väliä.. TÄSSÄ tapauksessa olis mun mielestäni aiheellista ottaa vaikka lapset huostaan jos äidillä ei ole minkäänlaista tajua siitä että LAPSIA pitää suojata PEDOFIILEILTÄ.
Mielestäsi on lieventävä asia se että hyväksikäyttö jatkuu edelleen????
SAIRASTA ! :x
Ei ole vielä lapsia. Ja vastasinkin, että "voisin oikeestaan hyväksyä", se ei suorastaan tarkoita, että hyväksyn, mutta en lähde sitä suoralta kädeltä tuomitsemaan ja huutamaan sairasta miestä.
Mä en ole harrastanut seksiä 13-vuotiaana enkä sitä kenellekkään toivo. Aivan liian aikaisin. Mutta kyllä jokunen 13v on seksiä harrastanut eikä se nyt NIIIN kamalaa kuitenkaan ole, koska teinit ovat yksilöllisiä eikä voi lähteä yleistämään.
Oli mullakin teininä vauvakuume, mutta tiesin ettei teiniäitiys ole ruusuilla tanssimista. Ja toivoisin ettei mun lapset ikinä sais teininä lapsia, mutta jos vahinko kävisi niin auttaisin kaikilla tavoin nuorta perhettä, ei sekään NIIIN kamalaa kuitenkaan ole.
Mä en ole koskaan ollut kiinnostunut oman ikäisistä pojista, en edes ala-asteella, enkä edes nyt aikuisena. Mutta tietysti tuomitsisin jos 13v tyttö seurustelisi 30v miehen kanssa, se menee yli ymmärrysten. Mutta 13v tyttö ja 20v poika voi olla ok 1 tapauksesta 1000:sta, tätä tarkoitin että voisin ehkä hyväksyä tuon. Ehkä ne 999 muuta ei ole ok. Jos on hyvin kehittynyt 13v ja vähän lapsellisempi 20v poika jolle murrosikä tuli myöhemmin ja jos heillä on samoja kiinnostuksen kohteita esim harrastuksen parista niin asia on enemmän ok.
Tiedän yhden 12v pojan joka seukkaa 13v tytön kanssa ja yök se on liikaa
Ja kyllä mä 13v antaisin seksivalistusta. Omasta lapsuudesta sellainen puuttui ja äidille kerroin vasta 15v, että kuukautiset olivat juuri alkaneet, vaikka ne alkoi jo 5v aiemmin.
Kyllä mun mielestä pedofiilit vois vaikka tappaa tältä maapallolta, sen verran kielteisesti suhtaudun heihin. Mutta olisi melko rankka lähtä tässä 13/20 tapauksessa yleistämään, että juuri tässä (taustoja tietämättä) on kyse vakavasta pedofiilistä.
Olisi mielenkiintoista tietää mitä tytön ja pojan vanhemmat ajattelevat tästä! Varsinkin kun pari on edelleen yhdessä. Eli kai ne vanhemmat sen suhteen hyväksyvät.