13-vuotiaalla tytöllä yhteinen lapsi 20-vuotiaan miehen kanssa

Tyttö-97
Ihmisen täytyy olla hyvin sairas päästään, jos hyväksyy lapsen seksuaalisen hyväksikäytön :x kamalaa, että tällaiset ihmiset on äitejä. 13v on kutos/seiskaluokkalainen LAPSI, 20v on AIKUINEN mies. 7 vuotta ikäeroa :eek: Mies on jo 2 vuotta sitten ylittänyt täysi-ikäisyyden, tuo 13v on vielä 3 vuotta alle suojaikärajan. 13-vuotias ei ole kypsä harrastamaan seksiä edes oman ikäisen kanssa. Herätkää!

No ei todellakaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sairasta, 13v on LAPSI kuten mäkin käyttäydyn lapsen lailla.
Syksyllä oon seiskalla.... T: 97
 
"mutsi"
Ällö juttu.

Mutta olin itsekin 15-vuotiaana korvia myöten rakastunut 30-vuotiaaseen mieheen. Enkä silloin ymmärtänyt, miksi mies ei halunnut alkaa millekään.
Olisin silloin ollut taivaissa, jos olisin sen miehen saanut. Että semmosta.
 
"mie"
Minun veli on 19 vuotias mutta on se kyllä niin lapsenomainen vielä että... Jotenkaan en pitäisi kauhean tuomittavana vaikka seurustelisikin 13-vuotiaan kanssa, jos tyttö olisi kypsä ikäisekseen. Tuomittavana pitäisin sitten jos veljeni paukauttaisi tytön paksuksi....
 
"Vieras"
Itsekin olen menettänyt nuorena neitsyyteni, ja mulla on sen jälkeen ollut seksielämä. Mutta sitähän tässä ei kysyttykään. Mun mielestä 20-vuotias ja 13-vuotias on niin fyysisesti kuin henkisestikin ihan eri tasoilla. Etenkin henkisesti.

Rutkasti suuremmalla ikäerollakin lapsen saaneita & seurustelevia jne. jne. pariskuntia toki löytyy, mutta olennaisinta on, että he ovat AIKUISIA. 13-vuotias on täysi lapsi vielä!
 
kingoffinland
Kai nyt tyhmempikin tajuaa, ettei asia ole mitenkään päin katsottuna ok :eek: Konkreettinen esimerkki: 13v tyttö käy peruskoulun kuudetta/seitsemättä luokkaa, 20v mies opiskelee yliopistossa...MITEN nämä kaksi henkilöä voisivat olla missään mielessä samalla tasolla kehityksessä? :eek: Miten kukaan voi pitää normaalina sitä, että 20v aikuinen mies hakee "tyttöystävänsä" ala/yläasteelta? :eek:
Jos 20v. mies pitää itseään "samalla henkisellä ja ruumiillisella tasolla" 13v. tytön kanssa niin epäilen opiskeleeko yliopistossa!? Vai oliko sulla parempaa tietoa asiasta? Toisaalta voi olla niinkin, että tyttö oli 20 vuotiaan tasolla henkisesti.. mutta tuskin fyysisesti.. no, silloin tuskin olis tullut tätä lasta.. Joka tapauksessa mielestäni ei hyväksyttävää. Ehkä lieventävänä asiana tuo mahdollinen "miehen" mentaalinen vajaavaisuus..
 
"sairas"
pedofilia on lapsen hyväksikäyttöä.
minua käytettiin lapsena hyväksi.äiti ei välittänyt.
nyt aikuisena ymmärrän ja olen vihainen.käyn terapiassa.
veisin asiat itse oikeuteen, ellei olisi jo vanhentuneet.
 
"jooh"
Aikuinen, lasta paneva mies, on pedofiili.

Ja poikalastakin voi käyttää hyväksi, vaikka mä henk.koht. en nyt jaksa uskoa, että riski siihen olisi kovinkaan suuri.
Itse asiassa poikien riski joutua seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi on yllättävänkin korkea, koska homojen osuus pedofiileistä on suurempi kuin homojen osuus koko väestöstä. Pedofilia on siis homoilla yleisempää kuin heteroilla.
 
maailma on paha
Oma lapsi on 14 ja kuukautiset eivät ole alkaneet. ruumiin rakenne on lapsen, eli luustokaan ei ole luutunut umpeen koska on lapsi.

Ikävää ei ole se, että 20 vee on hyväksikäyttänyt lasta, vaan se, että aikuiset äidit hyväksyvät sen että tyttöjä käytetään hyväksi.

Harva varmaan haluaisi että 20vee opiskelijatyttö tekisi lapsen teidän 13 yläkoululaisenk anssa.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
"vieras"
Jaa, että jos pedofiili tekee lapsen uhrinsa kanssa niin se lieventää asiaa??? :eek: :headwall:

Kuinka joku voi ajatella noin??????? :x
Niinpä. Sama periaatehan lieventäis sitten Natasha Kampuschin ynnä muiden hyväksikäyttöä, jos tekee lapsen hyväksikäytön uhrin kanssa. Ihan sairasta muutaman ensimmäisen vastaajan ajattelu! Lapsi vielä vain pahentaa asiaa, ei 13 vuotiaan kuulu olla äiti.

20 vuotias mies, joka makaa 12 vuotiaan tai alle 16 vuotiaan kanssa on pedofiili, se ei muuksi muutu! Musta 16 ja 20 vuotiadenkin ikäero on iso ja en ymmärrä, miksi hakea niin nuoren seuraa.
 
"vieras"
Mä en mitenkään halua puolustaa tuota 13v tyttöä, mutta kyllä sen ikäinen voi jo todella itsekin haluta leikkiä aikuista, jota ei siis todellakaan ole.
Mun tytärpuoli on juuri tälläinen, että en yhtään ihmettelisi vaikka hänelle kävisi noin. Hän on nyt 11v, isot rinnat ja kroppa kun huomattavasta vanhemmalla, naama tosin paljastaa iän ja onneksi hänen äiti ei anna tytön meikata. Hän on kuitenkin niin lapsellinen lapsi, vaikka koittaa esittää isoa, lisäksi hän on niin sinisilmäinen ja höynäytettävissä(ainoa noista kolmesta), häneen sopii myös hyvin "blondi". Voisin hyvinkin kuvitella, että jos joku häntä vanhempi poikanen muutaman vuoden päästä puhuisi pehmeitä jonkin aikaa, niin tyttö olisi täysin vietävissä ja voisi tulla myös raskaaksi.
Että kyllä se 13 v on lapsi ja ehkä raskaaksi tulleessaan verää äidin roolin hyvinkin läpi, mutta lapsi se on silti!
On aivan normaalia, että nuoret murkkuikäiset haluavat leikkiä aikuista ja saattavat ihastua aikuisiin. Olin mäkin yläasteella ihastunut yhteen opettajaan. Vastuu on aina aikuisella, 13 vuotias ja vanhemmatkin ovat vielä lapsia. Lapsen ihastuminen ei ikinä poista vastuuta aikuiselta. Murkut "harjoittelevat" aikuiseksi tulemista. Tällainen on murkulta normaalia, 20 kymppinen on aikuinen ja lapsiin sekaantuminen ei ole aikuiselta normaalia vaan sairasta. Vaikka 13 vuotias olisikin fyysisesti kehittynyt, on hän edelleen lapsi. Eipä varhainen seksielämän aloitus ja varsinkaan varhainen raskaus tee fyysisestikaan hyvää.
 
"hmmm"
eikö monetkin yläkoululaiset ihastu/rakastu opettajiinsakin, tai ainakin vanhempiin poikiin.
ihan normaalia. itsekin olin rakastunut dingon neumanniin yläkoululaisena. ja riparilla yhteen isoseen.

Se ei oikeuta hyväksikäyttöön. Itsekin sain kuukautiset vasta 15vuotiaana eli olin kuitenkin mieleltäni ja ruumiiltani lapsi. vaikka romanttisia kirjoja jo luin ja tunsin kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen, ihastustakin.
 

Yhteistyössä