13-vuotiaalla tytöllä yhteinen lapsi 20-vuotiaan miehen kanssa

Nettipoliisin sivulta :kieh:

http://www.nettipoliisi.eu/?p=3439

aaapee kirjoitti

Da da da.... VOI HERRANEN AIKA! "Käräjäoikeus otti kuitenkin tuomiota alentavina seikkoina huomioon, että pari seurusteli edelleen - ilman seksiä - ja heillä on yhteinen lapsi, josta he huolehtivat yhdessä."

Aika surkuhupaisa tekstinpätkä!!!!!!!!!!!

"Mies sai yli neljä kuukautta vankeutta" -> paljonko on yli.. päivä, kaksi, kolme..

"Tuomiossa on mukana liikennerikkomuksia" SÄÄLITTÄVÄÄ TOIMINTAA OIKEUDELTA

kommenttiteksti sivuilta poimittu
 
No
nyt pitäs hakata? Ja kuinka monen mielestä ton ikäset voi jo seurustella, ja ovat olevinaan jo niiin isoja. " Milläpä estät?" On palstamammojen vakilause. Yrittäkää nyt päättää!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä voisin oikeestaan hyväksyä tuon jutun enkä näe siinä niin suurta vääryyttä. Ok. 13v on nuori, mutta ei 20v mikään vanha ole ja varsinkin jos edelleen ovat yhdessä.
Ja sinäkö katselit 20-vuotiaana 13-vuotiaita pikkupoikia? :x Asiassa ei ole mitään hyväksyttävää! Sairasta!

 
halooo
Mikä tässä nyt on nin hankalaa? Ite menetin 14 v neitsyyteni ja siitä lähtien on ollut aktiivinen seksielämä. Eikä mua kukaan koskaan seksiin pakottanut. Ja ihan tervejärkinen minustaKIN tuli. Joten mikä ongelma, ap?
 
Mä kyllä varmaan antasin remmin heilua jos MUN poikani joskus pokaa lapsen ja tekee sen kanssalapsen vaikka kuinka ruummillista kuritusta vastustan :/

Ei oo 20 v sinällään vanha, mutta 13 v kyllä on tosi nuori, oli kuinka kypsä tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä voisin oikeestaan hyväksyä tuon jutun enkä näe siinä niin suurta vääryyttä. Ok. 13v on nuori, mutta ei 20v mikään vanha ole ja varsinkin jos edelleen ovat yhdessä.
13 v. on LAPSI ja 20 v. on AIKUINEN eli tässä tapauksessa sairas pedofiili :(
 
vieras
Ihmisen täytyy olla hyvin sairas päästään, jos hyväksyy lapsen seksuaalisen hyväksikäytön :x kamalaa, että tällaiset ihmiset on äitejä. 13v on kutos/seiskaluokkalainen LAPSI, 20v on AIKUINEN mies. 7 vuotta ikäeroa :eek: Mies on jo 2 vuotta sitten ylittänyt täysi-ikäisyyden, tuo 13v on vielä 3 vuotta alle suojaikärajan. 13-vuotias ei ole kypsä harrastamaan seksiä edes oman ikäisen kanssa. Herätkää!
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viljonka:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
vaikka alaikäinen onkin tyttö mutta jos ovat lapsen jo saaneet niin eikö se nyt ole aika lieventävä?
Tuo se onkin pelottavaa. saata alaikäinen raskaaksi, niin tekosi ei ole niin törkiä.

Tuomiossa oli mukana joku liikennerikkomus. Mikä oli sen painoarvo?
Sehän on vielä törkeämpää, kun uhri tuli raskaaksikin :(

 
sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Onko se nyt siis 13v äiti? Eli nussittu on jo 9kk ennen :eek: kristus, mä varmaan kuolisin jos olis omasta tyttärestä kyse. Olisin ollut todella surkea äiti, jos noin olisi käynyt. :|

Joo, minun tyttö täyttää 12v, ja en ikinä häntä osaisi sukupuolisuhteeseen kuvitella, onneksi... Keppihepalla vetelee metsissä kavereiden kanssa, ja koiranpentuja hoitaa... Kyllä minä kanssa tuntisin totaalisesti epäonnistuneeksi äidiksi itseni, jos tyttö 12 vuotiaana (tai jopa 13) raskaaksi tulisi...:(
 
Vaikeaa kuvitella että löytyy ketään, etenkään itsekin äitiä tai isää, jonka mielestä 20-vuotiaan sukupuolisuhde 13-vuotiaaseen LAPSEEN on ok :eek: |O

Mä takaan ja alleviivaan, että jos koskaan aikuinen mies sekaantuu jompaan kumpaan mun tyttäristäni silloin, kun he ovat 13-vuotiaita, mä teen kaikkeni saattaakseni miehen edesvastuuseen lapseen sekaantumisesta. Saatan tarpeen vaatiessa käyttää myös oman käden oikeutta.
 
vierain
Alkuperäinen kirjoittaja halooo:
Mikä tässä nyt on nin hankalaa? Ite menetin 14 v neitsyyteni ja siitä lähtien on ollut aktiivinen seksielämä. Eikä mua kukaan koskaan seksiin pakottanut. Ja ihan tervejärkinen minustaKIN tuli. Joten mikä ongelma, ap?

Ihanko tosiaan olet sitä mieltä, että ihan normaalia ja yleistä ja hienoa on tuon ikäisenä jo neitsyys menettää? Siis yhtään myöhemminkö ei ehdi?

mietis tosiaan mikä ongelma?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä voisin oikeestaan hyväksyä tuon jutun enkä näe siinä niin suurta vääryyttä. Ok. 13v on nuori, mutta ei 20v mikään vanha ole ja varsinkin jos edelleen ovat yhdessä.
Ja sinäkö katselit 20-vuotiaana 13-vuotiaita pikkupoikia? :x Asiassa ei ole mitään hyväksyttävää! Sairasta!
No en mä nyt (26v) voisi kuvitella edes saman ikäisen pojan kanssa seurustelevani saati sitten alaikäisen. Mutta jos olisin mies niin varmasti kiinnostuisin nuoremmista naisista, mun mielestä miehen pitää olla naista vanhempi. Ja kyllä mullakin oli 14v poikaystävä joka oli 24v, tosin ei meillä seksiä ollut kuin vasta täytettyäni 16v, kun mies halusi kunnioittaa mun kasvua naiseksi :)

Eihän me tiedetä tuon jutun taustoja enemmän. Minkalaisia tyttö ja poika (20v on mun mielestä POIKA, ei mies) ovat. Hyväksyykö heidän vanhempansa suhteen. Mutta en lähtisi tätä tuomitsemaan heti. Sitten tuomitsisin jos mies olisi 30v, se menee jo ihan liian pitkälle!

Ja 13v voi olla yllättävän kehittynyt, mullakin alkoi 10v kuukautiset ja rinnatkin oli jo melko isot.
 
sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Vaikeaa kuvitella että löytyy ketään, etenkään itsekin äitiä tai isää, jonka mielestä 20-vuotiaan sukupuolisuhde 13-vuotiaaseen LAPSEEN on ok :eek: |O

Mä takaan ja alleviivaan, että jos koskaan aikuinen mies sekaantuu jompaan kumpaan mun tyttäristäni silloin, kun he ovat 13-vuotiaita, mä teen kaikkeni saattaakseni miehen edesvastuuseen lapseen sekaantumisesta. Saatan tarpeen vaatiessa käyttää myös oman käden oikeutta.

tulee vaan mieleen, että mikä tässä "miehessä" on vikana, jos ei omanikäistä tyttökaveria löydä. Vaikka ravintolasta...

Mistähän on tuon lapsen löytänyt?

Ja samoin meiltä mentäisi raastupaan että heilahtaa, jos tuonikäisen juipin tietäisin minun 13 veetä riiaavan. Sanoisin pari valittua sanaa, ja tiedustelisin, öytyisikö mahdollisesti seuraa ihan ikätovereista. Ukko varmaan viskaisi sulhon alamäkeen niska-perselenkillä...
 
vieras
Kai nyt tyhmempikin tajuaa, ettei asia ole mitenkään päin katsottuna ok :eek: Konkreettinen esimerkki: 13v tyttö käy peruskoulun kuudetta/seitsemättä luokkaa, 20v mies opiskelee yliopistossa...MITEN nämä kaksi henkilöä voisivat olla missään mielessä samalla tasolla kehityksessä? :eek: Miten kukaan voi pitää normaalina sitä, että 20v aikuinen mies hakee "tyttöystävänsä" ala/yläasteelta? :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja halooo:
Mikä tässä nyt on nin hankalaa? Ite menetin 14 v neitsyyteni ja siitä lähtien on ollut aktiivinen seksielämä. Eikä mua kukaan koskaan seksiin pakottanut. Ja ihan tervejärkinen minustaKIN tuli. Joten mikä ongelma, ap?
Tämä on surullista...

Tuon ikäinen vielä tarvitsisi huomiota ja läheisyyttä vanhemmiltaan. Mikäli sitä ei saa hakeutuu muun tyyppisiin suhteisiin ihan liian aikaisin :(
 

Yhteistyössä