V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras-pieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:Musta tuo 30km tunnissa on ihan kävelyvauhtia melkein. Ymmärrän sen tarhojen läheisyydessä mutta esimerkiksi meillä Espoossa on kylätanttojen (sorry mutta kokemus puhuu) toimesta pistetty tätä nopeusrajoitusta minne sattuu ja ennenkaikkea kylätanttojen omien omakotitalojen viereiselle tielle. Haluavat näet että heidän kotinsa edestä ei ajeta vaan raahaudutaan autojen kanssa. Ärsyttää suunnattomasti tuollainen marttaterrori.
Ehkä, mutta mua ei haittaa ajella hitaasti kapeilla teillä joiden varrelle on pysäköity autoja...sitäpaitsi koko ajan saa jännätä paukkiiko joku lapsi tai aikuinen yht'äkkiä joltain pihalta tielle! Joten matalat nopeudet kunniaan!!! Jospa niitä sitten joku (muukin ) noudattaisi???:saint:
Ei se ole autoilijoiden vika jos joku aivoton kusipääjalankulkija hyppää auton eteen.
Ehkä ei. Mutta se ei vakuta onnettomuuden lopputulokseen.
Eikös lain mukaan autoilija ole aina vastuussa?
No heh, jos autoilija ajaa ylinopeutta niin kyl maar on. Sitäpaitsi vaikka se olisi kuinka sen alle jääneen vika, niin MÄ en haluaisi koskaan ajaa keneen päälle!
Ei pieni ylinopeus vaikuta syyllisyyskysymykseen. Juu en minäkään halua kenenkään päälle ajaa, mut enpä vuodata yhään kyyneltä alle hyppäävän kusipääjalankulkijan takia. Sitä saa mitä tilaa.
Joo no, siinä me ollaan erilaisia...mulla on omatunto. =)
Älä, ihaks totta?