11-hoidot

Toivelinnulle halauksia :hug:

Miten näitä sumuja oikeesti muistaa ottaa joka päivä just oikeeseen aikaan seuraavat * kaivaa kalenteria * melkein 5 viikkoa?! Nyt taas iskee kiukku, että MIKSMIKSMIKS ei vois mennä tää lasten hankinta normaalisti! Epistä!

1nainen, meillä kans takana kaksi kierrosta yksityisellä ja ensimmäisen epäonnistuneen hoidon kohdalla hormonihuuruissani ulvoin ja kiukkusin niin, että lopulta säälistä kirjoittivat laskuun jotain kustannuskohteita pykälää halvemmiksi. Jälkeenpäin hävetti. Melkoinen lasku kyllä tosiaan.

Ootteko koskaan pohtineet, minkälaisen jäljen nämä hoidot teihin jättää? Mä oon yrittänyt koko ajan olla niinkuin nää hoidot jotenkin kulkis rinnakkaistodellisuudessa, että ei tunnu missään. Mutta totta puhuen täytyy myöntää, että kyllä jokainen kuukausi raapaisee aina uuden jäljen jonnekin minuuden pohjille. Ja mukana on myös tiettyä häpeää ja noloutta, vaikka niitä ei pysty järjellä selittämään. Pitäis vaan yrittää ajatella, että nämä kokemukset kasvattaa ja antaa perspektiiviä, mutta tällä hetkellä se on vaikeaa. Tuppaa katkeruus ja kateus nostamaan päätään.
 
toivelinnulle täältä kanssa halaus :hug: tää on niin epäreilua kun aina voi tapahtua mitä tahansa...

Kevätkello: Kiitos.

MT79: Kyllä minä jouduin laittaa hälytykset joka sumutusajalle, ei millään ois voinut muistaa töissä kattoa kelloa... Ja joskus melkein jopa tunnin joutui "torkuttaa" kun ei millään päässy käymään naistenhuoneessa. Mahtoivat työkaverit arvella mitä ihmeen muistutuksia sillä yhellä on monta kertaa päivässä... vessassako se ei muka muuten muista käyä... :LOL:

Kyllä mietityttää jo maanantai... mitäs jos soittavat, että valitettavasti ei ykskään selvinnyt sulatuksesta... Jos laittais puhelimen kiinni siksi päiväksi, auttaisko? :kieh:
 
MT79,
ÖÖ, kirjoitinko tekstisi unissani? Mä ajattelen ihan kuin sä. Hoen samaa itselleni sekä muille, että otan muka rennosti jne. Mutta yrittääkö sitä vain huijata itseään, jotta epäonnistuneet hoidot ei niin satuttaisi. Mutta satuttaahan se.
Olen töissä missä vielä lapset pyörivät päivät pitkät. Töissä on jotenkin kuitenkin aina se työminä jonka en anna tulla asiakkaiden väliin. Mutta sit kun tutut tulee nenän eteen niitä vauvoja esittelemään niin silloin on vaikeaa. Yrittää pitää iloisen työminän päällä, mutta olo on todella epämukava.
Ja vielä kun ne ihmiset tietää meidän tilanteen.
katkeruutta on, sen myönnän.
Monesti miettinyt tekeekö nämä hoidot minusta kylmemmän kun pettyy ja pettyy... :(


Solja,
Meillä on sitten sama aikataulu. Päivän olet edellä tässä jännityksessä. Mua jännittää myöskin puhelin soitto, toivottavasti sitä ei kuulu.
Tsemppiä ja eiköhän siellä sulatus onnistu ja pääset siirtoon. :)

Täällä alkoi tänään ihka ihanat lugejen laitot ja zumenon jatkuu normaalisti.
Tulisi tiistai jo pian!
 
Pakko avautua näistä sumuista :kieh: Täähän on ihan syvältä! Koko ajan karsea päänsärky ja muutenkin kuljen ikäänkuin sumussa koko ajan. Ja vasta 2 päivää takana :stick: Ja miehen kanssa kehkeytyi mega riita jostain kaalikääryleiden keitinvedestä. Hohhoijaa, tällä menolla ei olla muutaman viikon päästä enää puheväleissä, kun pitäis ruveta soluja keräämään. Vaikka eihän sillä sinänsä näillä keinoilla oo väliä...
 
Moikka taas!

Yritänpä taas aktivoitua. Piti olla PAS nyt elokuussa mutta kun menin klinikalle kp 11 niin olikin mukavasti ovulaatio jo ollut...prkl!! oli ollut 2 päivää aiemmin hiukan sellasia tuntemuksia mut en voinut kuvitellakaan että ois jo silloin! Kierto oli sitten 26 päivää ja nyt mennään kp 3. Tikutus käskettiin aloittaa kp 9 ja eka ultra kp 11. Eli jos joku jaksaa niin voi päivittää mulle sen 2 IVF 1 PAS syyskuussa.

Täällä tullut niiiiiiiiin paljon kirjoituksia että en voi eriksen kellkkään mitään sanoa muutakuin onnea plussan saaneille ja halaus neganneille! Ja tietty tsemppiä kaikille piinailijoille, täällä alkaa olemaan monilla jännät paikat!!
 
Mä oon näköjään muuttanut tälle palstalle asumaan...

Kysyisin, että onkohan normaalia, että sumujen (suprecur) aloituksen jälkeen on alkanut tulla ovulaatioliman kaltaista venyvää läpinäkyvää vuotoa + munasarjoissa tuntuu jomotusta. Ihan kuin ennen ovista. Ovulaatiolimaa oli kp 19-22 paikkeilla, mutta päivää ehti olla kuivaa kautta ja nyt sitten nämä oireet alkoivat.

Mietin, että jospa ovulaatio ei ollut ehtinytkään tulla ennen sumujen aloitusta ja nyt tämä menee heti lähtökohtaisesti pieleen, kun sumut pitäis aloittaa luteaalivaiheessa. Aloitin sumuttelemaan kp 23 klinikan ohjeiden mukaisesti, mutta kierto on heitellyt välillä 29-45.
 
Toivelintu, ootko tehnyt uutta testiä vielä? Loppuiko tippuilu vai alkoiko menkat? Ikävää, ettette saaneet pakkaseen huuruneniä!

1nainen, tsemppiä piinailuun... jotakin ainakin tapahtuu. Viinin lisäksi kuulema orgasmit on ihan hyväksi kiinnittymisvaiheessa, kun lisää verenkiertoa kohdunseudulla. Miehet tuppaavat pitämään tästä neuvosta.

MiukuMau ja Maya82, kiva kuulla taas teistäkin!

MT79, samoja tunteita kokeneena, eihän me teflonia olla. Kyllä tämä jäljet jättää. Huomaan sen esim. kun keskustelen ystävieni kanssa, joilla ei ole ollut mitään ongelmia lapsensaannin kanssa. Heistä kaikki on niin helppoa: piikittelyt, munasolujen kehittyminen, hedelmöittyminen, pakastus, sulatus, siirto, adoptio yms. Luulenpa, että olemme henkisesti hyvin paljon kypsempiä ja vahvempia, jollemme sitten itse anna epäonnistumisen lannistaa meitä. Itsesyytökset, pettymys, katkeruus, häpeä yms. ovat pelottavan voimakkaita tunteita, jotka ajavat ihmisen helposti masennukseen.... Siksi on niin tärkeää tämä vertaistuki, jotta ymmärtää, ettei todellakaan ole yksin maailmassa, joka käy näitä läpi. Ja hälyistä, kyllä mullakin hälyttää puhelin parhaimmillaam kolme kertaa päivässä, jotta muistaisin nämä lääkkeet. Eipähän tartte stressata muistamista.

Solja, toivotaan, että maanantain puhelu on positiivinen ja sulatus on mennyt hyvin! Pidä puhelin auki vaan! Vanessalle myös samat tsempit!

ON, eipä ihmeellistä, toivotaan toivotaan...
 
täälläpäin ei siis MITÄÄN! Olen jo melko varma, etten oo raskaana. Jonkunlaiset menkkaoireet olivat tänään ja jouduin jopa ottamaan panadolia, silloin hävisivät.. Progeja laittaessani huomasin aivan millimetrin ehkä hieman eriväristä kuin valkoista möhnää, mutta siihen se sitten jäi. Mitä lie oli.. Kyllä pp9 pitäisi jo JOTAIN oireita olla.. tissit ei ole kipeet ollenkaan eikä yhtään mitään muutakaan. Ärsyttää vaan.. siis yleensäkin olen kauhean herkällä ja "liinat menee kiinni" siis ihan joka pikkuasiastakin! :) Ruokahalu ja kaiken herkun himo on koko ajan päällä kyllä.. mut sekin kai ihan normaalia aina välillä.. Huomisesta meinaan aloittaa liikunnan.. rullaluistelun ja juoksun.. en jaksa enää "ottaa rauhallisesti".. koska tuntuu että alkaa ahistaa. 3 viikkoa olen käynyt vaan kävelyllä.. syystä että ennen hoitoja munikset kasvaa mikä estää jonkinverran menoa.. sitten punktio.. sitten MAHDOLLINEN alkion kiinnitys.. Voi vitsi mikä vuodatus.. bläääääh! Pakkasessa on yksi ainoa alkio, joten.. ei kauheesti toivoa...
 
Minnehän mun viesti hävis ???

Juu mut uusi yritys

Joo eli siirto on tiistaina jos se alkio selviää sulatuksesta.....

Oli taas kyllä sellanen ultra käynti , et huh huh. Munasarjassa tai kohdussa ei tiedetty kummassa näkyi jotain ehkä nestettä ? Ja sitä sit tuli toinenkin lääkäri tonkimaan. Nyt mulla on kauhee kasa kuvia vietävänä tampereelle , et ne saa siel katsoa tarkemmim mitä se on ? Joo siellä ei ollut taas lapsettomuuslääkäriä niin lääkäri alko puhua mulle jostain ihme sterilisaatio hoitomuodosta , et se vois auttaa lapsettomuuteen laitettais klipsit ja sit se päästäis vaan vähän kerralaan ???? Olin kuulkaas niiiiin pihalla ja ihana hoitsu viestitti silmillää, että älä kuuntele lääkäriä. Toi meidän hoitsu on niin ihana , kun maanantaina olin ultrassa niin ohjesti lääkkeistä lääkäriä. Luotan niin paljon enemmän tähän hoitajaan kun noihin puupää lääkäreihin. Nytkin sanoi tällä lääkärille, että mitä jos käskit yhden toisen lääkärin vielä katsomaan (ollut joskus tays:ssa lapsettomuuslääkärinä. No mut huh selvisin hengissä.... Mut selvis sekin et mulla on sydämenmuotoinen kohtu kai siitä joskus on sanottu ei pysty muistamaan ??

Vielä lähtiessä kysyin hoitajalta, et jos tästä ei´onnistu niin miten pitkät jonot on uusiin hoitoihin ?
Oli kyllä niin yllättynyt kun vastaus oli, että ei meillä jonoja ole tai max 2kk Jihaaa vähän laski stressitasoa

1nainen Mä pidän sulle ainakin vielä peukkuja!! Tsemppiä
jokupäivä Tsemppiä sinne myös !! Ja pitkää pinnaa
MT79 Mulla oli 1.ivf:ssä sumut ja olin kun perseeseen ammuttu karhu :headwall:
nyt kun oli lyhyt kaava eikä ollut sumuja niin oli paljon helpomaa sekä mulla et miehellä :D
Alko vi****a niin et en jaksa kirjoittaa enää mitään!

Tsemppiä kaikille hoitoihin ja tähän tunteiden hullunmyllyyn!!

T: Leppis
 
******************11- hoidot**********************
28.8.2011

Solja....................1.ivf/icsi 1.pas..............siirto 29.8
Vanessa-80............1.ivf. 2.pas.................siirto 30.8
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas.........siirto 30.8
Mequ....................1.ivf 1.pas...................elokuu
futuremami............3.icsi.........................elo-syyskuu
HalleB...................3.icsi..........................vko 36
UnelmaSirpaLeena...2.ivf..........................vko 36
Lady_Gigi.................4.icsi.......................vko 36
Tipetsu...................1.ivf..........................vko 38
Kevätkello..............2.ivf...........................vko 38-39
MT79.....................3.icsi.........................vko 39
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas...........syyskuu
chidi......................1.icsi 2.pas................syyskuu
Maya82..................2.ivf 1.pas.................syyskuu
jag78.....................1.ivf..........................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................syys-lokakuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.........................vko 41
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Susirouva...............1. ivf 1.pas................lokakuu
Sintu74...................3.ivf 1.pas................syys-marraskuu
Templeton..............2.ivf.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas.................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.........
Avolavapaku...........1.icsi 1.pas......
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........
Pipsa76...................2.ivf 1.pas.......


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

syssy......................4.icsi 1.pas......2...............12..........30.8
toivelintu................2.ivf.................1...............10..........1.9
1nainen..................3.icsi................2..............9...........2.9
iinamiina................2.ivf 3.pas.........2..............6...........
Joku_päivä.............5.ivf..................1..............4...........2.9
Sirunen81..............2.ivf...................1.............4...........7.9


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
Omena_.................luomu..............:heart:..............kt
bluebaby................1.ivf.................:heart:..............kt..........9
 
MT79, tuohon samaan voin yhtyä minäkin! Kyllähän tämä jäljen jättää. Niin kuin täällä monesti on sanottu, että sen mikä muille on niin helppoa ja käy jopa vahingossa on meille työn ja tuskan takana. Ei siis ihme, että varmasti tulee noita katkeruuden tunteita ja itsekin olen taas viikon varrella nähnyt ainakin sata raskaana olevaa :ashamed: ja aina tuntee pienen piston sisällä...Toivottavasti tietävät miten onnellisessa asemassa ovat.
Leppäkerttu, olisko kyseessä, että sulla on sellainen "säkkimäinen munanjohdin" joka kerää nestettä? Se saattaa estää raskaaksi tuloa ja siksi suositellaan, että johdin joko poistetaan tai klipsataan kiinni. Eli hyvä jos sen huomasivat niin silloin pitäis mahdollisuudet parantua, kun tilanne saadaan korjattua.

Muoks: Olisko joku halukas jatkamaan listan päivittämistä? Voisin oikeastikin luovuttaa jo seuraavalle..
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätkello;24500050:
Lady_Gigi, haluisitko alkaa päivittämään listaa, kun homma sinultakin hyvin sujuu? Voisin luovuttaa pestin seuraavalle :) Tää on ollut aika hyvä systeemi, kun aina on joku päivittänyt listaa ja sitten on vuoroa vaihdeltu. Meitä on niin paljon niin pysyy mukana,
...Oh crap :ashamed: Mä ihan olin siinä uskossa, että edelleenkin vain randomilla joku joka ehtii niin päivittää listaa... sen siitä saa, kun on puoli vuotta pois ja sitten vaan hyppää mukaan kuin ei mitään. :p Sorry, ei ollut tarkoitus hypätä sun varpaille siis. :D Mun ei kyllä varmaan kannata ottaa vakituista päivitysvuoroa, kun en täällä ehdi joka päivä käymään, menisi vaan suotta kaikkien rivit sekaisin...

ON: Tänään alkaa jarru, ylihuomenna ultra. Pikkasen jo juilii ja tuntuu turvonneelta munasarjat. Toivottavasti siellä siis ainakin jotain tapahtuu!
 
Täällä vuodetaan oikein kunnon kipujen kanssa, joten se siitä. Eivät kuulemma osanneet sanoa taysissa milloin pääsis seuraavaan hoitoon, toivottavasti ennen joulua kuulemma. No toivottavasti tosiaan, niin sais samaan lääkekattoon. Huhhuh. Ei tämän ihan näin pitänyt mennä, paha on mieli. Yksityiselle tekis mieli, mutta sinne on turha haaveilla, ellen sitten jostain syystä ala paskomaan rahaa joku päivä.

Taidan siirtyä takavasemmalle nuolemaan haavojani, palailen sitten kun saan tietää seuraavan hoidon aikataulusta. Suunnattoman paljon onnea teille kaikille ihanille naisille, toivon sydämestäni onnistumista teille kaikille!
 
toivelintu, rutistus sinulle. Ikävää, että taas kävi näin! Jaksamista!

1nainen, mitäpä jos vaikka testaisit, ennekuin lähdet liikkuman ihan hurjasti? Ei alkuraskaus aina ole oireellinen, vastahan sitä hormoneita alkaa erittyä sitten kun alkio(t) on kiinnittynyt… Mulla on pari kaveria olleet täysin oireettomia, mutta vasta veritestissä on käynyt ilmi, että ovat hoidoista raskaana. Ja sit on toi munanjohtimien kiertymisriski myös, jos ovat kovin turvoksissa edelleen… Lisätäänpä nyt myös, että yksi hoidoista ekan lapsensa saanut kaveri myös huomasi vasta 2 viikkoa menkkojen jäämisen jälkeen olevansa luomuna raskaana - oli täysin oireeton, ihmetteli vaan, kun menkat olivat jääneet pois.... Että voi siellä sitä elämää olla... Peukut pystyssä!!

Leppis, ihan uskomaton tarina jälleen kerran…

Lady-Gigille tsemppiä kasvatukseen
 
Toivelintu - tää on niin väärin..

Luultavasti tulen perässä.. koska tein tänään aamulla nega-testin.. vaikka EHKÄ liian aikaista vielä, kun pp10 menossa. Menkkamaisia tunteita ollut tänäänkin ja ihan toooodella pieni-pieni vaaleanpunainen jälki ollut pikkuhoususuojassa..
Aina sitä tyhmä vaan jaksaa toivoa.. ja lukee näitä "superonnistumisen" tarinoita.. Kunnes sitten lorahtaa kunnolla housuihin.. jonka jälkeen VIELÄKIN "salaa" toivoo ja uskoo, että onhan näitä silti ollu raskaana jne.
 
Leppäkerttu-77 ja Vanessa-80 : Onnea huomiseen siirtoon, toivotaan että kaikki menee hyvin! Päästään piinisteleen yhessä! =)

1nainen : Toivoa vielä kuitenkin on!

Toivelintu : Voimia!

ON. Tänään siis oli siirto. Kuljin koko aamupäivän puhelin kourassa ja ootin että eikö ne todellakaan aijo soittaa... Ihmeitten ihme menimme sairaalaan ilman puhelua ja lääkäri kertoi alkion selvinneen sulatuksesta oikein hyvin ja oli edelleen TOP-. Se sitten siirrettiin oikein onnistuneesti! Mulla tekee jonkun mutkan se systeemi (lue: hyvin termit tunteva) ja sitä katetria ei saada yleensä sinne millään sujumaan ja joudutaan pihteillä vetämään ja nykimään ja sekös ottaa kipiää. Mutta simsalabim! tänään ei mitään vastaanhangoitteluja. Nyt käytettiin jotain erityispehmeätä katetria ja en ymmärrä miksei sitä aikaisemmin ole käytetty kun aina se on niin hankalaa ollut. Eli kaikenkaikkiaan aivan älyttömän hyvä fiilis alkaa piinisteleen! :) vaikka tänään pitää kyllä alottaa ne ihanaiset lugepalleroiset...
 
******************11- hoidot**********************
29.8.2011

Vanessa-80............1.ivf. 2.pas.................siirto 30.8
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas.........siirto 30.8
Mequ....................1.ivf 1.pas...................elokuu
futuremami............3.icsi.........................elo-syyskuu
HalleB...................3.icsi..........................vko 36
UnelmaSirpaLeena...2.ivf..........................vko 36
Lady_Gigi.................4.icsi.......................vko 36
Tipetsu...................1.ivf..........................vko 38
Kevätkello..............2.ivf...........................vko 38-39
MT79.....................3.icsi.........................vko 39
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas...........syyskuu
chidi......................1.icsi 2.pas................syyskuu
Maya82..................2.ivf 1.pas.................syyskuu
jag78.....................1.ivf..........................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................syys-lokakuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.........................vko 41
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Susirouva...............1. ivf 1.pas................lokakuu
Sintu74...................3.ivf 1.pas................syys-marraskuu
Templeton..............2.ivf.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas.................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.........
Avolavapaku...........1.icsi 1.pas......
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........
Pipsa76...................2.ivf 1.pas.......
toivelintu.................2.ivf 1.pas ?............

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

syssy......................4.icsi 1.pas......2...............13..........30.8
1nainen..................3.icsi................2..............10...........2.9
iinamiina................2.ivf 3.pas.........2..............7...........
Joku_päivä.............5.ivf..................1..............5...........2.9
Sirunen81..............2.ivf...................1.............5...........7.9
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas......1.............0...........


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
Omena_.................luomu..............:heart:..............kt
bluebaby................1.ivf.................:heart:..............kt..........9
 
Viimeksi muokattu:
toivelintu, :hug: voimia! Kyllä sitä toivoa vielä on, uskotaan siihen! :heart:
solja, onnea siirrosta! Lähtökohdat kuulostaa ainakin hyvältä eli nyt toivotaan parasta!
Lady_Gigi, ei toki haittaa! =) Päivittäjät on täällä aina välillä vaihtuneet... Onnea sullekin uuteen hoitokierrokseen! Mitä sulla olikaan jarruna?
1nainen, voi kun vielä tuo tulos muuttuisi toiseksi!
 
toivelintu :hug: paha mieli sun puolesta :(

on: Mä en nyt pysty kovin ahkeraan täällä kirjottelemaan saatika kommentoimaan. Voimat on vähissä. Tää on meidän neljäs stimulaatio. Viime syksynä yks muuttu inseminaatioksi ja taas on sellainen uhka. Mä en ymmärrä miksi tää on näin vaikeeta. Kaksi follia 7mm ja 9mm oli siellä vaan kasvamassa eikä niitä aleta punktioimaan. Pitää hakea apteeksita lisää lääkettä, ku annosta nostettiin ja ainakin 12 päivää pitää varautua pistämään. Musta ei taida ikinä tulla äitiä :'(
 
toivelintu Lämmin :hug:

(.) Keskiviikkona aloitin piikitykset, huomenna ultra. Takaraivossa jyskyttää pelko, ettei siellä ole yhtään follia. Jotenkin muistelisin, että edellisessä hoidossa (josta on kohta jo 2 vuotta!!!) tässä vaiheessa piikittelyjä alavatsa oli turpee ja jopa kipiä. Nyt ei ole niin minkään sortin tunnetta ts. alavatsa tuntuu aivan samalta kuin ennen piikittelyjä. Ainoo paikka, missä nää hoidot tuntuu on vatsa aina piikityksen jälkeen ja PÄÄKOPPA tuntuu leviävän käsiin! :headwall: Ehkä on ihan hyvä, että tässä hoitojen välissä on näinkin pitkä tauko, hermoheikko kun olen....
 
Voi Halle! :hug: Ei oo reilua : / Toivotaan että sieltä vielä intoutuisi muniksia kasvamaan.

Täällä on jotain alavatsatuntemuksia ja kurkussa maistuu koko ajan liuotin. En ymmärrä, miten tää sumuttelu mulla ottaa henkisesti näin koville. On sellainen tunne, että näinköhän nää sumut edes tepsii. Kuumia aaltoja ei oo tullut, mutta koko ajan on yleisesti jotenkin kuuma. Unohtelen töissä neuletakkia ihme paikkoihin, kun pitää riisua heti kun vähänkin jotain tekee.

Tää nyt taas oli ihan höpölöpöpäivitys omalta osaltani, yritän jatkossa pysyä pois palstalta kunnes on jotain järkevää kerrottavaa :ashamed: Paljon tsemppiä, kanssasisaret! :wave:
 
jees jees, negaa pukkaa, kun menkat vähän niinkuin alkamassa.
Kauhea nega-juna ollutkin viimeaikoina???!!!
Progesteroneja laitan edelleen niinkuin käskettiin, mutta melko turhalta tuntuu kyl..
Toivottavasti tää juna pysähtyy tähän ja ottaa ihan toisen suunnan!!!!!
 

Yhteistyössä