11-hoidot

Näin yhteisesti voimia kaikille huonoja uutisia saaneille:hug:

Itsellä on jotenkin ollut nyt sellainen uupumus päällä, siirrosta asti ollut sellainen tunne että ei kovin suuret ole mahdollisuudet ja ei ole niinkuin piinailemaan "päässyt" vaikka siirto tehtiin.. Nyt siis pp10 ja aamulla tein clearbluen testin ja negatiivinenhan se oli. Virallinen testipäivä on siis ensi to. että onhan se sitten uudelleen testattava jos ei vuoto ole alkanut mutta uskoisin että täti kurvailee paikalle lähipäivinä. Tuoresiirrosta kun plussasin, oli selkeät oireet ainakin rinnoissa silloin jo melko pian siirron jälkeen...Nyt ei ole ollut minkäänlaista. Jotenkin tyhjä tunne kun pakastinkin tyhjä... 2 siirtoa oli siis tämän hoitokerran saldo, tuoresiirto+tämä pas, ei huono mutta jotenkin uuvuttaa:(

Onnea muille piinailijoille:wave:
 
Tsemppiä Mörkötys :hug: Onhan tämä uuvuttavaa...
Mut pp10 on vielä tosi aikainen, eli ei nyt ihan kokonaan kannata luovuttaa :)

Tosin tiedän tunteen, mulla jo pp12 ja ihan menkkamainen fiilis, toissapäivänä oli enemmänkin menkkakipuja, eilen ei juuri ollenkaan, mutta muuten sellanen olo, että niin kuin oisivat alkamassa, sillain hiljalleen jomottelee :( Pelottaa ihan hirveästi, olin niiiiiin toiveikas tän kolmannen hoidon suhteen. Nyt joudutaan pitämään pakostakin taukoa hoidoista, ei rahat varmaan riitä vähään aikaan.
On sovittu, että testataan huomenna, pp13, eiköhän sitten ole aika varma tulos.
Pelottaa ja surettaa jo nyt, niin menkkamainen olo on, että ei tässä varmaan tarvii mitään ihmeitä odotella... :| Ekan kerran mulla ei ole ollut mitään kiirettä testaamaan, tuntuu, että voisin jättää kokonaan väliin ja vain tuudittautua tällaiseen tilaan, missä on sentään vielä toivoa jäljellä........

Sorry hirveä omanapaisuus, alkaa näköjään hiipiä sellainen paniikki päälle, että ei mitään muuta mahdu mieleen :ashamed:

myy77lle hurjasti tsemppiä punktioon, toivottavasti saatte paljon hyviä soluja :)
Ja jaksamista kaikille muillekin tasapuolisesti!!! Kiva olla mukana ketjussa, ettei ole ihan totaalisen yksinäinen olo...

Lili pp12 (HUI!)
 
Tulee vähän myöhässä, mut MiukuMaulle luja rutistus:hug:, ku ei onnistunu..mulla oli sellanen olo, et sulle tulee plussa..mut ei, ni ei..:'( Jaksuja!

Mansikkatyttö :hug: aivan kohtuutonta tämmönen..olisin sulle suonut parempia uutisia..niin, ku monelle muullekkin..iloksi :hug: vielä tännekkin ja tsemppiä piinailuihin!

Mörkötys :hug: negasta..:( Tsemppiä vielä piinaileville! Toivotaan plussia:heart:

myy tsemppiä punktioon! :)

on: mulla alkaa toisen ensviikon lauantaina Suprecur ja 9.3 pistokset. 2.ICSI:n uusinta siis kyseessä(edellinen muuttui inseminaatioksi, kun yksi folli otti johtoaseman).
 
Mörkötys ja Lili_78, tiedän, miltä teistä tuntuu. Itselläni tänään pp11 ja toivo on täysin menetetty. Valvoin koko aamuyön, kun kesken unien mieleeni iskostui aivan kirkkaasti, että ei, ei onnistunut. Pitäisi kai viimeiseen asti toivoa (huomenna veritesti), mutta ei, en pysty. Menkkakipuja on, niitä sellaisia, jotka eivät plussatessa ilmaannu. Rinnat ovat turvonneet, mutta eivät enää kipeät. Paino on laskenut (!) kaksi kiloa, varmaan johtuu stressistä, ei ole ruoka maistunut. Ja eikö plussatessa sen pitäisi nousta, ainakin lievän hyperin takia jos ei muuten, sellainen kun kai oli odotettavissa?

Teille toivon kuitenkin vielä plussatuulia. Älkää heittäkö vielä toivoanne niinkuin minä!

Tämä onkin nyt aika omaanapaa, suokaa anteeksi!

Mansikkatyttö: Olen pahoillani, ettet päässyt aloittelemaan hoitoja. Toivottavasti aika kuluu oikein nopeasti ja pääset pian lääkkeelliseen PAS:iin ja hoitoja jatkamaan.
 
Mörkötys, Lili ja Michele minä liityn myös joukkoon, joka tunnistaa tuon tunteen.. Kun vaan tietää.
Minä tiesin ensimmäisen hoidon epäonnistuvan. Tiesin sen jo aloittaessani sumut. Hieman ensimmäinen ultra, jossa näkyi hyvin folleja olevan tulossa, horjutti tietoani, mutta toiseen ultraan mennessä jo tiesin ettei tarvi mitään odottaa.
Mutta...
Nyt sitten kun se muuttuikin inseminaatioksi ja vastoin kaikkia odotuksia miehen tulokset olivatkin hyvät, minusta tuntuu, että suunta muuttui.
Minulle tuli tunne, että tämä vuosien negatiivisten asioiden kierre on nyt katkennut.

Jostain ihmeellisestä syystä uskon, että näin oli tarkoitettu mennä ja että raskaus alkaa tästä inseminaatiosta.

Toivottavasti tunteeni on tälläkin kertaa oikeassa, sillä kaikissa ikävissä asioissa se on kyllä ollut oikeassa :)

Teillekin toivon vielä toivoa ja positiivista mielialaa... Toivottavasti se onni kuitenkin vielä kohtaisi :heart:
 
Juu, iloksi, parasta toivotaan...

Itse asiassa mullakin on koko ajan ollut tosi iloinen ja varma olo juuri tämän hoidon aikana, ja meilläkin kävi niin, että miehen tulokset oli yhtäkkiä paremmat kuin koskaan. Ja oon ollut ihan varma, että nyt onnistuu, mutta sitten kun tuli noita menkkajomotuksia, tulikin sellainen hölmistynyt olo, että no kylläpäs voi ihminen olla väärässä. Tuntuu vaan, että vaikka kuinka lukee netistä, että muut on plussanneet menkkatuntemuksista huolimatta, se tapahtuu vaan muille. Että itselle pitäisi tulla vaan kaikki klassiset oireet ennen kuin uskaltaa toivoa parasta. Ja muille kuitenkin sanoisin kyllä, että höpö höpö, ennen sitä negaa ei tosiaan kannata luovuttaa ja kaikki on vielä mahdollista... :)

Mutta kiitos kaikille, kiva lukea muidenkin tunnelmia, ja plussaonnea ja kärsivällisyyttä niin nyt jo piinaileville, kuin muillekin :)
 
******************11- hoidot**********************

fiia 69.....................3.ivf 1.pas.....................vk 5
myy75...................1.ivf........... ..... ...............vk 6
NormaJeane..........1. ivf...............................vk 6
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............helmikuu
-Nella.....................1.ivf 1.pas.....................helmikuu
batinka .................1. icsi 1. pas...................helmikuu
Garfield..................2.icsi 1.pas....................helmikuu
syssy.....................3. icsi pas......................helmikuu
Rebec....................1. icsi 1.pas...................helmikuu
Heidh....................3. icsi pas.......................helmikuu
futuremami...........2.icsi........... ..................helmikuu
Katjuska-79...........1. ivf...............................vk 7
Lady_Gigi...............3. icsi………...pitkä...........vk 7
Jenna-76...............3. icsi.............................vk 7
Toivelintu..............1. ivf/icsi.........................vk 8
Mollamaija82............2.ivf........... ............ .....vk 8
toivorikas-72...........4.icsi:n 1.pas..................vk 8
Jessie82.................1.ivf.......... ........ ...........vk 8
SaaraX..................4. ivf .............................vko 8
millis1981...............1.ivf 2.pas.....................vk 8
Peppi1981..............2. icsi 2. pas..................helmi-maalisk.
Hopping................3.icsi........... .lyhyt. ..........helmi-maalisk.
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................helmi-maalisk.
Sintu74.................3.ivf........... ....... ..............helmi-maalisk.
Milli81...................2. ivf.............pitkä...........vk 9
Kaarne..................1. ivf 1. pas....................vk 9
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk11
UnelmaSirpaLeena..2.ivf.........................maalisk.
Meg......................2.ivf.......... ... .................maalisk.
lapseton81.............1.ivf............ .......... .......maalisk.
Neela Naranja........2. ivf.............................maalisk.
HalleB...................2. icsi............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi…….................maalisk.
kn071....................1.ivf.......... ..... ...............vk 13
chidi......................1.icsi........................huhtik.
Susirouva..............1. ivf..............................toukok.
Mequ....................1. ivf..............................toukok.
Talvitaika..............1.ivf........... .......... ..........toukok.
Kevätkello..............1.ivf.......... .....................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf........ ....... ..............
kaz........................1. icsi 1. pas.................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….…..........
Miimii-75................2.ivf....................
nainen83................4.ivf...................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……
Mansikkatyttö..........2. icsi pas...................

*****************Piinailijat************ ********
Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv
Lili_78................3.icsi................2..............12..........9.2
Mörkötys.........1.ivf/icsi1.pas.......1..............11.........10.2.
Annuli81............2.icsi.................1.............11.........7.2.
Joku_päivä........3.ivf..................1.............11........7.2.
Michele.............3.icsi.................1..............11.........
kolmisin.............3. icsi pas.........2..............6..........
Hanskis.............1. icsi...............1..............3.........15.2
iloksi..................3.IUI..........................................18.2

****************:heart:plussanneet:heart:*********************
Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi.........PP
Smirg.............1.ivf 1.pas.............:heart:............vt/130.......13
Mizze77............1.ivf...................:heart:... .........vt/194.......12
 
Onnea plussasta Kaz, Smirg ja Mizze!

Ja pettymyksen kohdanneille suurensuuret halit!:hug:

Piinailijoille pitkää pinnaa, ei pidä luovuttaa liian aikaisin!
Itse olin tuoresiirron jälkeen aivan varma et persiilleen meni kun
ei ollut minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan tai toiseen.. testasinkin
itse eikä tikussa näkynyt mitään.. veritesti vasta kuitenkin paljasti totuuden,
raskaana oltiin. Muistaakseni mulla veritesti tehtiin pp12 ja hcg oli tuolloin 100.

Mulla on nyt hysteroskopiaan aika varattu 14.2. Jännittää ihan mahottomasti
tekeekö kuin kipiää ja se, mitä sieltä sitten löytyy.. no, viikon
päästä ollaan jo viisaampia. Olen myös varautunut siihen että pas siirtyy
hamaan tulevaisuuteen meilläkin jos joudutaan kohtua operoimaan.
Ja olen valmistautunut siihenkin ettei raskaus ole enää minulle mahdollista..
 
Oih ja voih. Täällä on viimeaikoina tullut monenlaisia huonoja uutisia. Tosin on niin iso porukka, että toivottavasti tänne mahtuu varmasti paljon vielä niitä hyviäkin uutisia.
Jaksuja pettymyksen tielle joutuneille.
Vähän on fiilikset maassa, mietin kirjottaakko ollenkaan... Jos se auttaisi kun kirjottaa ajatuksiaan.
Minulle oli siis tullut kysta sumujen aloituksen jälkeen, se oli onneksi lähtenyt vuodon myötä ja pääsin aloittamaan Gonal-pistokset. Että kai tässä nyt jotain positiivista on sentään kun ei jäänyt homma kesken.
Alkaa olla hiukka ahdistavaa selitellä töissä poissaoloja, lääkärikäyntiin kun menee aina koko päivä. Miehen kanssa ei juuri olla keskusteltu hoidosta, jotenkin tuntuu, ettei sitä kiinnosta. Tosin se on vähän sellainen juntti, ettei se osaa puhua, ellen MINÄ aloita keskustelua. Mä vaan en aina jaksa olla se joka ylläpitää kommunikointia. Viime hoitokierroksella kysyin, että eikö hän ole kiinnostunut kun ei ole kysynyt mitään lääkärireissujen jälkeen. Vastaus oli, että kai se samalla tavalla menee kun aikaisemminkin, tuttu juttuhan tää jo on. Suututtaa toi asenne! Nyt on kystat ja ekstrapitkät sumuttelut, niin ei silti voi huomioida sitävertaa, että juttelisi voinnista, fiiliksistä. tai edes siitä, että oliko kysta lähtenyt/pienentynyt. Tuntuu, että joutuu kaiken tekemään ihan yksin, tulee jopa fiilis, että jaksaako tätä viedä edes loppun asti kun ei saa minkäänlaista tukea. Onko toi edes sen arvoinen ihminen, että jatkaa eteenpäin. Kyllä hän perhettä haluaa, mutta näköjään valmiin paketin ilman että itte tarvii tehdä mitään. Kai tässä itsellä suurin stressitekijä on se, että tämä on se vihonviimeinen hoito. Sitten kaikki on ohi ja lopputulos jännittää ihan hitosti.
Voi kukkanen mitä valitusta, mutta ei nyt positiivisempaa irtoa. Anteeksi. Toivottavasti muilla menisi paremmin.
Piinailijat voisi kertoa pian plussauutisia, jookostajoo?
 
Voi kun olisinkin voinut kertoa plussauutisia, mutta fiuuu ja tömpsis, korkealta tultiin ja kovaa -jälleen kerran nega tähän osoitteeseen :'(.

Minäkin olen kova tuntemuksiini luottava henkilö, mutta näköjään toinen kysymys on sitten, uskonko niitä, sillä uskoin kovasti, että nyt onnistutaan ja onnistuttiinkin, kunnes yksi ilta tuli sellainen olo, että ahas, se tais mennä siinä sitten, mutten myöntänyt itselleni totuutta..

No, nyt ohjelmasa itkua ja surua ja suklaan syöntiä miehen kainalossa ja tulevaisuuteen eli seuraavaan hoitoon katsomista. Siirryn takaisin listalle odottelemaan 3. IVF:n 1. PASia, joka toivottavasti koittaa maalis-huhtikuun vaihteessa. Mitäs muut piinailijat? Saako onnitella? :flower:
 
Jenna-76 Jotakin tuttua löysin tuosta sinun kirjoituksesta, siis minulla ollut monesti tilanteita tämän hoidoin suhteen joissa olen huomannut että toinen osapuoli on aivan pihalla asioista... siis jotenkin kun ne asiat "tapahtuu mun kropalle" niin ne ei ole jotenkin niin konkreettisia toiselle.. Tulee tunne et on yksin tässä suossa vaikka oikeasti toinen yrittäiskin tukea ja olis kiinnostunut muttah :kieh: En osaa pukea asioita sanoihin.

Tänään siis pp11, ei edelleenkään oireita mutta ei myöskään vuotoa. Jatkan edelleen siis lugejen käyttämistä. Tein tänään päivällä first signal testin, ei haamuakaan. Tosin tein sen pidäteltyäni vain 3h mutta onhan se niin herkkä et kai sen olis pitänyt jotakin näyttää... Kaapissa varsinaista testipäivää varten säästelty clear bluen digitaalinen, saa nähdä teenkö sen huomisaamuna:ashamed: jos ei täti tänään/ensi yönäkään kurvaa paikalle. Paha sanoa milloin vuoto olisi varsinaisesti myöhässä kun kierto heitellyt viime kuukausina. Viime kierto oli 32päivää sitä edellinen 33päivää. Nyt on menossa kp32. Lienekö tässä enää toivoa on mutta silti kipinä elää siihen asti kun vuoto alkaa/kun torstaina teen testin.

Jos tämä nyt pepuilleen menee niin ei auta kun toivoa että uusi hoitokierros alkaisi pian ennen kun kesätauot taas alkaa puskea päälle. En ala mitään jos käy taas niin kuin viime vuonna et viivästystä viivästyksen perään ja läääkekatostakaan ei päässyt hyötymään.. En edes tiedä miten taas pierastaan rahaa uuteen hoitoon, vaikka kunnallinen onkin niin lainaa on saanut ottaa, ei sitä lääkesatsin hintaa mistään saa irrotettua kun ihan tarpeeksi kuluja tulee muutenkin tileistä lähteväksi. Olin ihmeissäni kun siirtopäivästä ei lääkäri mulle kirjoittanut minkäänlaista lappua:O Vastaanotosta sain hoitajalta jonkinlaisen käyntitodistuksen jonka näytin sitten pomolle etten "huvikseni" ollut pois töistä, matkoihin kun tuhraantui aikaa niin siinä meni koko työpäivä.

Mörkötys ja toivonkipinä :LOL: toivottaa kaikille mukavaa illan jatkoa ja jaksamista kaikille tasapuolisesti ! Toivottavasti saadaan niitä plussia !
 
Joku_Päivä,olen niin pahoillani puolestanne:hug::'(

Minä aloitin hätähousuna testaamisen jo pari päivää sitten,ja tänään testiin piirtyi samantien selkeä plussa! Olo on aika häkeltynyt. No huomenna saan vielä verikokeiden tuloksen,kävin tänään niin myöhään että saan vastauksen vasta sitten. Ehkä asian uskoo vasta sitten kun saan tietää mitä hcg on... Ja sitten odotellaan pelonsekaisin tuntein varhaisultraa,piina ei siis pääty.

Mites Lili78,oletko testaillut vielä? Entäs Mörkötys? Mikä pp testasit negan? Olen kuullut joillekin hcg.ta erittyvan virtsaan hitaammin,joten älä vielä luovuta!

Tsempitykset kaikille piinailijoille! Ja :hug:huonoja uutisia saaneille.
 
voi ei jokupäivä :/ jospa se plussa sieltä seuraavassa hoidossa tulisi!

nyt on sitten punktio ohi ja ei ollut lainkaan niin kamalaa kun pelkäsin etukäteen. 9 solualöytyi ja huomenna sitten odotellaan soittoa kuinka niiden on käynyt.. vähän on kipeä olo, maha ihan pömppänä ja torkuin koko matkan (250km) kotiin. nyt siis vaan pötköttelemään ja odottelemaan huomista soittoa. Keskiviikkona takaisin klinikalle jos kaikki sujuu toivomusten mukaisesti.

tsempit kaikille tasapuolisesti!
 
Joku_päivä voi kurjuus. Toivon sinulle nyt pikaista toipumista pettymyksestä. Voimia.
Annulille varovasti onnittelut. Hyvä että tuot taas toivon pilkahduksen tänne.
Toivonmukaan Myyllä olisi keskiviikkona terhakka alkio siellä odottelemassa.
 
Joku_päivä No höh. Pahoittelut negasta :hug:

Annuli81 Plussa?!!! :flower: Jee, onnea onnea! Toivottavasti veritesti näyttää oikein vahvaa positiivista. Ja eiköhän se näytä, jos tikkuunkin piirtyi selkeä plussa!

Tsemppiä piinailijoille, odottajille ja piinailun odottajille!
 
Viimeksi muokattu:
Annuli81 Kovasti onnea!:flower:

Huonoja uutisia saaneet Koitetaan yhdessä jaksaa :hug: Mulle on ollut tosi tärkeä tää palsta, vaikka ystävät kotona ovat kyllä hengessä mukana niin ei se ole sama asia kun he eivät kuitenkaan käy tätä kaikkea läpi. Enkä viitsi heitä loputtomiin näillä jutuilla väsyttää. Vaikka en olekaan kauhean aktiivisesti kirjoitellut niin lukenut olen sitten sitäkin ahkerammin :) Ja toivotan tasapuolisesti kaikille voimia!

No muuten täällä olo hyvin ailahtelevainen. Piinailu jatkuu ja liivikaupassa piti tänään käydä kun mitkään ei enää mahdu päälle. Mielialat menee laidasta laitaan. Tähän asti mulla ei ole juurikaan ollut mitään oireita, mutta nää Luget on sitte laukassu vissiin kaiken mahdollisen.

Kertoisko joku mulle vähän miten tuo PAS sitten lähtee käyntiin jos/kun sen aika tulee? En oikein jaksa uskoa plussaan, mahaakin on juilinut jo pari päivää pahaenteisesti.
 
Mulle voisi päivittää:

syssy..................................3.ICSI PAS.....................viikko 7

Kahden alkion siirtoa yritetään. Toivottavasti edes yksi selviäisi pakkasesta. Ajatukset on jo jotenkin siellä toukokuun neljännessä ICSI:ssä. Jotenkin on jo sellainen varautunut olo valmiiksi, että tämä hoito ei tule onnistumaan. :p

Tämä PAS on lääkkeellinen, kuten kaikki aiemmatkin minulla. Nappeja pitää pistää poskeen aamuisin ja iltaisin kuin mikäkin hamsteri. Laskin, että vitamiinitabletit (2) mukaan lukien, syön joka päivä tällä hetkellä yhdeksän ja puoli tablettia ja siihen päälle Estradot-laastarit. Tablettimääärä vain lisääntyy, sitten kun siirron aika tulee:kortisonimäärä kasvaa ja sitten pitää vielä tunkea niitä lugesteroneja... Mukavia nämä hoidot joo...
 
******************11- hoidot**********************

fiia 69.....................3.ivf 1.pas.....................vk 5
myy75...................1.ivf........... ..... ...............vk 6
NormaJeane..........1. ivf...............................vk 6
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............helmikuu
-Nella.....................1.ivf 1.pas.....................helmikuu
batinka .................1. icsi 1. pas...................helmikuu
Garfield..................2.icsi 1.pas....................helmikuu
syssy.....................3. icsi pas......................vk 7
Rebec....................1. icsi 1.pas...................helmikuu
Heidh....................3. icsi pas.......................helmikuu
futuremami...........2.icsi........... ..................helmikuu
Katjuska-79...........1. ivf...............................vk 7
Lady_Gigi...............3. icsi………...pitkä...........vk 7
Jenna-76...............3. icsi.............................vk 7
Toivelintu..............1. ivf/icsi.........................vk 8
Mollamaija82............2.ivf........... ............ .....vk 8
toivorikas-72...........4.icsi:n 1.pas..................vk 8
Jessie82.................1.ivf.......... ........ ...........vk 8
SaaraX..................4. ivf .............................vko 8
millis1981...............1.ivf 2.pas.....................vk 8
Peppi1981..............2. icsi 2. pas..................helmi-maalisk.
Hopping................3.icsi........... .lyhyt. ..........helmi-maalisk.
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................helmi-maalisk.
Sintu74.................3.ivf........... ....... ..............helmi-maalisk.
Milli81...................2. ivf.............pitkä...........vk 9
Kaarne..................1. ivf 1. pas....................vk 9
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk11
UnelmaSirpaLeena..2.ivf.........................maalisk.
Meg......................2.ivf.......... ... .................maalisk.
lapseton81.............1.ivf............ .......... .......maalisk.
Neela Naranja........2. ivf.............................maalisk.
HalleB...................2. icsi............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi…….................maalisk.
Lili_78....................4.icsi............................maalisk.
kn071....................1.ivf.......... ..... ...............vk 13
chidi......................1.icsi........................huhtik.
Susirouva..............1. ivf..............................toukok.
Mequ....................1. ivf..............................toukok.
Talvitaika..............1.ivf........... .......... ..........toukok.
Kevätkello..............1.ivf.......... .....................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf........ ....... ..............
kaz........................1. icsi 1. pas.................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….…..........
Miimii-75................2.ivf....................
nainen83................4.ivf...................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……
Mansikkatyttö..........2. icsi pas...................

*****************Piinailijat************ ********
Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

Mörkötys.........1.ivf/icsi1.pas.......1..............12.........10.2.
Annuli81............2.icsi.................1.............12.........7.2.
Joku_päivä........3.ivf..................1.............12........7.2.
Michele.............3.icsi.................1..............12.........
kolmisin.............3. icsi pas.........2..............7..........
Hanskis.............1. icsi...............1..............4.........15.2
iloksi..................3.IUI..........................................18.2

****************:heart:plussanneet:heart:*********************
Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi.........PP
Smirg.............1.ivf 1.pas.............:heart:............vt/130.......13
Mizze77............1.ivf...................:heart:... .........vt/194.......12
kaz....................luomu................:heart:.............kt.........
 
Viimeksi muokattu:
Mansikkatyttö: Ollaan hoidossa yksityisellä ja siellä ei ole kertaakaan edes ehdotettu lääkkeetöntä PAS:ia. Toisaalta lääkkeellinen PAS on minulle parempi. Lääkkeillä saadaan luonnostaan ohuehkosta limakalvostani hyvän paksuinen. Mulla on normaalikierto yleensä vain 26 päivää, joten sekin varmaan vaikuttaa asiaan.
 
Halaus kaikille neganneille ja onnittelut Annuli! Jenna, tiedän niin tuon tunteen ettei toista kiinnosta. Tai siis mun miestä kyllä kiinnostaa, mutta jotenkin silti tuntuu että mä kannan kaiken vastuun tästä. Miehellä olisi tehtävänä ottaa päivittäin vitamiinit, sitäkään se ei muista jollen muistuta! Kuin lasta paimentaisi. Itse ravaa ultrissa ja vetää hormoneja kaksin käsin. Ärsyttää.

Sitten omia juttuja: Kävin eilen ekassa seurantaultrassa. Kai munikset ois voinu nopeamminkin spurtata, mutta ihan ok. Tällä hetkellä n. 15 tulossa, mutta pienempiä oli jokunen siellä mitkä voi vielä kans kasvaa. Lääkäri on tyytyväinen näihinkin.

Sellanen hauska ylläri, että multa ei olekaan otettu ollenkaan sitä prolaktiiniarvoa, mikä on ihan perusrutiinikamaa heti tutkimusten aluksi! :kieh: Hyvä että tulin kysyneeksi, kun joku täällä vinkkasi siitä. Kiitos sille joka se oli, en muista. :flower: Jos se on koholla niin se voi jo estää kiinnittymisen. Mulla ei kyllä ole kiertohäiriöitä, mutta voi kai se muutenkin olla. Otetaan se testi perjantaina. Ja samalla otetaan keliakiatesti ja jotku kilpparivasta-aineet, jotka kuulema otetaan sit jos on selittämätön (jota me nyt sit ilmeisesti tavallaan ollaan, jei) tai monta tuloksetonta hoitoa takana. Meidän lääkäri oli selvästi ihan stressaantunut jo meidän hoidosta, miettii varmaan öisinkin kotona että mikä niissa on vikana kun ei saada muijaa paksuksi. :LOL: Niin ja nyt puhui jo oma-aloitteisesti pitkästä viljelystä, joko niin että viljellään heti kaikki tai sitten niin että siirretään tuoresiirrossa kaksi nelisoluista ja viljellään loput blastoiksi ennen pakastamista. Mulle käy kaikki.

Kiva, että niillä vielä on jotain konsteja jemmassa mitä yrittää. :) Tuli taas toiveikkaampi olo. Näillä näkymin punktio on keskiviikkona, mutta se voi vielä muuttua kun menen ultraan perjantaina.
 

Yhteistyössä