moro pitkästä aikaa :wave:
kirjotteleen nyt nopeesti kuulumisia ja rupeen kahlaa pinoa tarkemmin läpi,äskön vasta muutamia sivuja luin=)
meillä Shanti nyt siis vasta kohta 5,5kk..aina ihan hassulta ku samassa pinossa ootettu ja sit mun piti hemmetti soikoon olla se vika joka just ja just kerkes marraskuun vika synnyttää :snotty:
no joo meillä on alhaalla 2 hammasta puhjennu n 3vkoa sitten,noin puolet nyt ulkona niistä..eikä oo yhtään kiukuttu(kuolattu senkin edestä=) )
neitipä yllätti mut eilen ihanasti kun tuli isiltä yö kylästä ja voi ei se ryömi mun syliin...rupesin sit vollottaa oikeen kunnola :heart: ja sen jälkeen on nyt sit kovallakin ryömitty ja eilen ja tänään hakenut koko ajan konttaus asentoon..eli siis kohta saan itkeä sen vauvan perään jonka sai vaan jättää lattialle
shantin uusimmat huvit on nyt istuminen äitin sylissä ilman tukea ja hyppyyttämällä itseään,lelujen tiputtelu ja itse nostaminen kun istuu et joutuu kurkottuu ja pitää tasapainon(koko ajan saan pelätä et horjahtaa ja lyö päänsä)
seisomista ja kävelyä pitäis koko ajan tehä..yritän olla tekemättä mut sylissäkin neiti ottaa musta kiinni ja jollain ihme taktiikalla sylissä nostaa itsensä ylös..ei siis tod vastaava ku nousis tukia vasten mut jotain se tekee..neuvolassakin viimex nauroivat että johan on kiire kävelemään!!!
kova on neiti juttelemaan heittelemään leuja ja nauramaan ihanaa hömöä höörö nauruaan=)
siirryin kans nyt sitteristä syöttötuoliin..ei vaan tossa sitterissä syömisestä tuu mitään kun neiti haluu poimia muka jostain koko ajan jotain ja ei suostu istumaan niin et nojais sitteriin vaan itte
seen selkä suorana nököttää..no tuolissa sujui paaaljon paremmin=)
nii ja maidot ym pitää saada juoda ite pullosta..jos yritän antaa niin suuttu ihan tosissaan=)..
palaanpa huomenna asiaan kun olen teiän txtit lukenut yön aikana=)
nii ja kurkku on ollu meillä ihan pop noissa hampaiden tulossa,sitä on ollu kiva jyrsiä kun kutittaa=)
heippa hetkex=)