Samaa tässä päivittelen, kuin Maotao, että onpa hiljaista tänään täällä....tai sit se johtuu vaan siitä kun mulla on kerrankin sellainen päivä, et ehdin lueskella täällä, ni sit ei ookaan niin paljon kirjotusta.
Mä oon ollu tänään tosi ahkera jo! Aina kun menkat alkaa ni on tosi energinen olo. Siivosin koko kämpän ku mikäki tuulispää. Silitin pyykit ja käytiin kaupoilla pojan kanssa. Täytyy hyödyntää nää hormonien heittelyt
Onnittelut kaikille puolivuotiaille! :flower: Matildalle, Leeville ja Ollille ainaskin ja onnittelen tässä samalla nyt kaikkia muitakin jo etukäteen!
Luetteko muuten jo paljon pikkuisille? Tää meidän on oikein lukutoukka, kääntelee jo ite sivuja( siis niitä paksuja lastenkirjansivuja, pahvisia
Tykkää kaikista rapinakirjoista ja niistä missä voi silittää eläimiä.
Mitenköhän paljon tän ikäiset jo ymmärtää puhetta tai sanoja?
Kun musta tuntuu et poika ymmärtäis jo joitain sanoja. Kun leikitään nimeämisleikkiä niin tietää jo lamppu( kattoo ylös) kukka, kakka, kissa, auto, äiti, pusu. Sit kun kysyn missä lamppu? jne. niin kattoo sinnepäin.Missä äiti? Mut sit sekottaa noi vielä et kattoo lamppuun kun sanon äiti
Mut hoksaa varmaan jo jotain ja hymyilee aina kun kuulee noita tuttuja sanoja.
Mutta sitten kun hällä on sellainen ihme tapa, aina kun vaihdetaan vaippoja niin kourasee kikkeleitä kauheella voimalla, mä pelkään et sieltä menee kohta jotain rikki noin revitään. Sit kun sanon Ei, niin nauraa vaan, ei vielä ymmärrä sitä. Joudutaan aina laittamaa sukka käteen, ettei pääse repimään
Mä en nyt sitten kerkii viikonloppuna täällä käymään ollenkaan. Tuun sit maanantaina lukee teidän kirjotukset. Lauantaina on ne lasten kekkerit, naamiaiset. Mitäköhän mä pojalle oikeen pukisin...ja sunnuntaina juhlistetaan meitin hääpäivää.
no nyt poikaa viihdyttämään, heräs päiväunilta.