Luminka: Sitä varten on mies
.. Vaikka todellakin tuntuu siltä, että haluaisin olla ilman miestä, jolloin en kyllä pääsisi mihinkään. Ja eihän ne kestä kuin puolesta tunnista - tuntiin, ni helposti heitän neidit vaikka anopille hoitoon tai anoppi tulla six aikaa meille.
Meni maku kampaajalle menoonkin.. Kohta pitäisi olla jo sinnekin menossa.. Mutta ei enää kiinnosta..
Ukko rupes yhtäkkiä puhuu, ku en oo kotona, vaan koko ajan on jotain.. En voi perheen kanssa mennä pihalle
, just kun on kampaajalle meno.. Rupes siitä varmaan aukoo päätä, ku olin menossa kävellen, mutta enhän mie saa kävellä. Minä en ole riippuvainen autosta, mielelläni kävelen! Minä olen monta kertaa ehdottanut, että lähteekö pihalle.. Mutta ei..
Ja rupes mulle aukomaan päätä tosiaan siitä, kun on jotain menoa. En ole yhdeksään kuukauteen käynyt missään! Ainoastaan töissä.. Ja pari kertaa ollut kokous. Mutta hänen ei ole tarvinnut lapsia pahemmin hoidella.. Rupes vaan: "milloin hän on missään käynyt?" Perkele, kun ei mene itse minnekään!!!! Monta helvetin kertaa olen sanonut, että lähtis jossain käymään, ettei mulle tarvitse urputtaa asiasta, ku ei käy missään.. Mutta ei.. Hän ei itse lähde minnekään, mutta siitä asiasta rupeaa heti aukoo päätä, ku tulee sopiva tilaisuus.
Argh.. Monta kertaa mietin, että mitä minä tässä parisuhteessa saan, kerran olen niin huono toiselle, enkä arvosta hänen tekemisiään yhtään. Mitä tämä meidän parisuhde on. Ei mitään.
Jospa Tessa nukkuisi sen aikaa, mitä olen kampaajalla, ni pääsee ukko helpolla, ku ei oikein tykkää olla vauvan kanssa, ku ei kuulema pärjää hänen kanssaan.. Eikös vauvat aisti sen, jos toinen ei yhtään halua/tykkää olla toisen kanssa? Tai sen, että pelkää olla tai miten mie sen sanoisin.. On arka tai jotain toisen seurassa..
Mutta pakko kai sitä on lähteä suunnistaa sinne kampaajalle.. Kuvaa.. Hmm.. En taida.. En osaa ottaa kuvia.
- Ämmä & Tessa 2vko&4päivää -