Iltaa-päivää! Oi miten paljon tekstiä tullu! Ihannaa. Ja ekat tulee jo vuoden!
Onnea Keijun Leeville myöhässä.
Dara: Onnea uuteen asuntoon! Pääsettekö pian muuttaan?
Helmi: Jospas käviskin niin, ettette sattumalta oo kotona, kun appivanhemmat tulee
Meillä käytetään Bodeja ja paitoja usein bodin päällä
Ja sukkiksia, tottakai! Nyt on ostanu tytölle myös pari ylisöpöä lyhyttä hametta, millä pääsee hyvin konttaan.
Yöt täälläkin vähä turhan katkonaisia mun makuun. Päivällä ah niin itsenäinen tyttö on yöllä pikku sylivauva joka haluaa äidin tissille 3x yössä taas. Hohhoijaa. Tiedätte tunteen...
Apropoo, eipä niin paljon hyvää, ettei jotain huonoakin... piti täällä kysellä viellä
onko muilla ollu / oletteko kuullu vastaavaa: Siis meidän tyttö oppi noin viikko sitten kävelemään ja osaa nyt kävellä n. 15-20 askelta eli ihan OK, tosin tasapainoilee viellä aika paljon. Kuitenkin vasen jalkapöytä sojottaa kävellessä reilusti sisäänpäin... oon miettiny pääni puhki, että onkohan tää joku tasapainottelujuttu vai onko tuolla nyt joku jalkavika. lääkäri meillä on anyway ens torstaina, mutta mietin, et pitäskö mennä aikasemmin, et päästään jo ennen Suomen reissuu ortopedille. Tytön mummo meinas, että vika ois lantiossa. Lantio tosin kuvataan täällä rutiinina kaikilta vauvoilta, eikä sillon ollu mitään vikaa.
Mutta ilosempiin asioihin... Meillä on anoppi kylässä ja mä olin sitten lastenvaateostoksilla. Ostin sellasen Finkidsin haalarin kokoa 80/90, oli kauheen hintanen 80 euroo, mutta laadultaan vastaa kyllä Reimaa tms. Kerranhan se kirpasi ja lasku tulee perässä
Kunnollisii en oo käytettynä löytäny täällä muuta ku sen yhen 92-kokosen joka on viellä toivottoman iso. Sitten ostin kunnon puuvillahatun ja villamyssyn, molemmat leuan alta sidottavia, koska muuten lentää hattu mäkeen alta aikayksikön. Sitten kunnollisen villasilkkikerraston viellä mallasin UUTENa, joten nyt kelpaa tull Suomeen ens viikoll - pakkasia tilattu, kiitos! :xmas: