heippa!!
irulle ONNITTELUT :heart:
noonie, meillä samalla mallilla ollaan, seisoon noustaan joka välissä ja varpaille kurotellaan, joskos pääsis vielä vähän ylemmäs!
niin ja kun valittelin että huonoa syömistä ollut TAAS pari päivää, niin syykin löytyi, TAAS uusi hammas! Niitähän iskee läpi kuin sieniä sateella!
Mistä aasinsilta tämän päivän puuhiin: sienimettässä oltiin ja ½litraa sain pakkaseenkin. Niin ja esikoisella alkoi kerho, hyvin oli mennyt, oli kuulemma tosi kivaa!! ja sen kolmen tunnin aikana me käytiin vaunulenkillä, ja isomummolassa. Niin ja sitten iltapäivällä herkuteltiin vartailla: possua, maissia, paprikaa, sipulia, kesäkurpitsaa...oli hyvää!!
Kiva päivä siis takana!
Mä en tiedä tuosta kuntalisän verotuksesta vielä mitään, kun kelasta ei edelleenkään oo tullut päätöstä! :| Ja ke on vanhempainvapaan vimppa päivä....kauan tuntuu kestävän, kun nyt ei sitten tulisi kovin pitkää paussia rahojen maksussa! Moneskos päivä se kotihoidotuki maksetaan? Onko samoihin aikohin kuin vanhempainraha?
apilanirppu: mä lisään tinypicin kautta, mutta oon superhuono neuvoon! Joten toivon että joku hakkerimpi mamma neuvoo sinua pikaseen. =)