10v tyttö miesten puolella uimahallissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Äitikulta:
Ei tyttöä miesten puolelle, mutta poika tarvitsee äitiä pidempään ja siksi pojalle pitää sallia naisten puolelle meno äitinsä kanssa myöhempään, sanotaan nyt vaikka 16 vuotiaaksi asti. Ei varmaan kaikkien tarvitse siihen ikään asti olla äidin seurassa, mutta monet tarvitsee äidin apua vielä 15-16 vuotiaana, ja varsinkin henkistä tukea ettei joudu olemaan siellä miesten joukossa pikkupoikana... Pojat on kuitenkin niin äidin kultia ja avuttomia, tytöt pärjää yksin. :)

heh..et oo tosissasi! :)

meillä uimahallissa raja on 7-vuotta ja siitä pidetään kiinni. se on mielestäni hyvä raja. olisi ollut todella kiusallista jos suihkussa ollessani vastaan olisi tullut esim. poika luokaltani. jos täytyy päästä uimaan, vanhempien pitäisi opastaa lapsiaan, että yksin toimiminen olisi mahdollista. itse olin ekaa kertaa yksin "oikealla puolella" 8-vuotiaana.

Ei tyttöä miesten puolelle, mutta poika tarvitsee äitiä pidempään ja siksi pojalle pitää sallia naisten puolelle meno äitinsä kanssa myöhempään, sanotaan nyt vaikka 16 vuotiaaksi asti. Ei varmaan kaikkien tarvitse siihen ikään asti olla äidin seurassa, mutta monet tarvitsee äidin apua vielä 15-16 vuotiaana, ja varsinkin henkistä tukea ettei joudu olemaan siellä miesten joukossa pikkupoikana... Pojat on kuitenkin niin äidin kultia ja avuttomia, tytöt pärjää yksin. :)

hyvin kirjoitettu, samaa mieltä, näin se on!

Alkuperäinen kirjoittaja vierahainen:

heh..et oo tosissasi! :)

miksei olisi, tottahan tuo on!

siis älytöntä että 10-vuotias tyttö on miesten puolella! kyllä se raja on 7 vuotiaana, koska eihän koulussakaan uimakoulussa ekaluokkalaiset samaa tytöt ja pojat pukuhuoneeseen mene. mulla itellä kymmenen vuotiaana koulussa jo keskusteltiin jostain murrosikään liittyvistä asioista !

Myös meillä poika oli vähän hämmentynyt kun olimme uimassa ja törmäsi ikäiseensä 10v tyttöihin suihkutiloissa. Tytöillä tietenkin uimapuvut päällä ja tietenkin intoa tarkkailla poikien vehkeitä. Eivät sitä kovin hyvin peitelleet kun istuivat suoraan sellaisilla matalilla lauteilla saunan oven edessä josta oli helppo tarkkailla sisään tulevia. En edes huomannut että tytöt olisivat olleet kenenkään aikuisen seurassa ja kävikin mielessä että onko ihan tarkoituksella tultu uikkarit päällä naisten puolelta pippeleitä katsomaan? En viitsinyt tytöille mainitakaan asiasta ettei tulisi mitään väärinkäsityksiä. Uimalan henkilökunnalle mainitsin asiasta poistuessamme mutta en tiedä johtiko se mihinkään.

Kyllä, tämä totta. Oma kokemus. Pojat tarvittee äitiä. Tytöt pärjää jo pienestä itte ja hoitaa ittensä. Mutta tuo ikä ei ihan noinkaan. kyllä tavallinen hyvinkasvatettu poika pärjää ilman äidin apua noin 12-13 vuotiaana jo. En kiellä etteikö isommatkin pojat olisi kuitenkin vielä lapsia!

Kyllä, tämä totta. Oma kokemus. Pojat tarvittee äitiä. Tytöt pärjää jo pienestä itte ja hoitaa ittensä. Mutta tuo ikä ei ihan noinkaan. kyllä tavallinen hyvinkasvatettu poika pärjää ilman äidin apua noin 12-13 vuotiaana jo. En kiellä etteikö isommatkin pojat olisi kuitenkin vielä lapsia!

Meillä ainakin välillä pojat 6 ja 8 käyvät mummin kanssa uimassa. Menevät yhdessä miesten puolelle. Kannattaisi varmaan vähän enemmän luottaa lapsiinsa ja opettaa heille vastuuta.

Mitä tulee tuohon ylempään viestiin niin tuo on jo todella törkeää. Uikkarit päällä kikkeleitä ihastelemassa. Kyllähän tuollaisesta pitäisi huomauttaa tytöille ihan henkilökohtaisesti. Röyhkeiksi kasvavat joidenkin lapset.

Oletko tyhmä vai trolli? Mitä luulet hävettääkö niitä tyttöjä olla alastomana tämän pojan edessä?

Joo. Nyrkkissääntö, että jos poikaa tai tyttöä hävettää olla alasti vastakkaisen sukupuolen pukeutumis ja peseytymistiloissa on hän myös liian vanha sinne tulemaan. Jos tulevat niin ovat sitten munasillaan tai pimppasillaan muutoin voi mennä sinne seinän toiselle puolelle.

Joo. Nyrkkissääntö, että jos poikaa tai tyttöä hävettää olla alasti vastakkaisen sukupuolen pukeutumis ja peseytymistiloissa on hän myös liian vanha sinne tulemaan. Jos tulevat niin ovat sitten munasillaan tai pimppasillaan muutoin voi mennä sinne seinän toiselle puolelle.
Onpas aika mustavalkoinen mielipide. Mulle on tärkeää, että poika vielä jonkun aikaa kulkee mun mukana. Kohta se on iso eikä enää äidin kanssa lähde. Tulkoon nyt vielä jonkun aikaa vaikka sitten näin.

No otan kyl poikani 8 v naisten puolelle mutta hän saa pitää uimahousuja siellä niin ei nolota.

Että viis muista kunhan äidin vauva saa olla mukana?Ootko sää koulu uinnissakin ollu vahtimassa kullanmurua? Omani opetteli ennen koulua isän kanssa ja ekalla siirtyi yksin toiselle puolen. Hyvin on pärjänny ja selvinny koulukäynneistä. Harmi jos teijän hallissa lepsuillaan ja päästetään äidin mukaan 8v vaikkei se edes kehtaa olla housuitta.

Onpas aika mustavalkoinen mielipide. Mulle on tärkeää, että poika vielä jonkun aikaa kulkee mun mukana. Kohta se on iso eikä enää äidin kanssa lähde. Tulkoon nyt vielä jonkun aikaa vaikka sitten näin.

Eihän tuo ole mikään mielipide vaan ainoastaan muiden huomioimista. Ilmeisesti ei teidän perheelle kovin tuttua touhua. Eli poikaa nolottaa olla tyttöjen puolelle ja äiti lohduttaa että pidä uikkarit jalassa ettei jöpötys näy kun tyttöjä tiirailet. Miten helvetissä ihmiset voi olla näin typeriä?

Tänään oltiin poikien kanssa uimassa ja pukeutumistiloissa arviolta 10v tyttö kävi vessassa vaihtamassa uikkarit päälle. Sen jälkeen sitten estoitta alastomien poikien (uimakoulukaverien) ja miesten kanssa saunassa. Ei voi ymmärtää miten kädettömiä ja jalattomia lapsia ihmiset kasvattaa.

Muutenkin hämmentää miten moni ei jaksa uimapukuaan ottaa pois saunassa. Sitten kun asiasta huomauttaa niin pyöritellään silmiä ja ollaan pöyristyneitä. Yleensä kyseessä jotkut 12-16v tyttölapset. Tarvitsevatko hekin äidin vielä mukaan?

Olin 8v tyttöni kanssa uimahallissa ja siellä oli noin 7-8v pojat äitinsä kanssa naisten puolella. Tyttö hämmentyi ja huomasin kuinka se hänen mielestä oli kiusallista kun lähes samanikäisiä poikia oli naisten puolella, tyttö halusi lähteä mahdollisimman äkkiä pois suihkutilasta kun huomasi pojat... Oon samaa mieltä mitä suurin osa täällä on, että 7v ja yli omalle puolelle. Pienen tytön mielestä ei ole mukava nähä alastomia ikäisiään poikia kun ei ne koulussakaan laita samaan suihkuun tyttöjä ja poikia.

Monella 10 vuotiaalla tytölläkin oi olla murkkuikä alkanut. Ei ole enää sen lapsenkaan kannalta kiva.
Joo jos joku poika jolla on just alkanut murrosikä ja sit tulee nätti sievä 10v tyttö sinne miesten puolelle ja poika näkee sen ja vielä tietysti alasti niin aika noloa pojalle kun just on murrosikä alkanut ja tytöt alkaa kinnostamaan ja sitten tietysti poika voi saada erektion ja mitä sit kun tyttö näkee pojan erektion se on TOSI noloa pojalle erityisesti

Onko sinusta erityislapsen äiti laiska siksi, että hänellä on erityislapsi??? No huhhuh!!!!!!

Kerroppa mitä voisin tehdä toisin, etten olisi mielestäsi LAISKA??? Luulen, että sinä olet sata kertaa laiskempi mitä minä, tietäisitpä vain mitä erityislapsen äitinä joudun tekemään ja suunnittelemaan kokoajan, jotta arkemme toimisi
Hei jos saan kysyä niin onko sun erityislapsi jotenkin erillainen vai vaan arka ja epävarma jos ois joku lapsi joka ois vammainen niin sit vois kyllä mennä naisten puolelle jos se ois poika, sitten kun mulla on lapsia en mä antaisi 9v poika mennä äidinsä kannssa naisten puolelle jos oon esim. Töissä ett en voi tulla uimaan just silloin. Kerran näin miesten puolella pikkutytön jotain 2-3v se on ihan ok ja 5v ois ok 7v niin just siinä rajalla jos mä näkisin 5-7v miesten puolella niin mulla alkaisi seisoo

Yhteistyössä