K
kukkanen1984
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa ellu:Alkuperäinen kirjoittaja å:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa ellu:Alkuperäinen kirjoittaja å:Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa ellu:Meillä oli just tänään puhe tosta asiasta mun omien vanhempien kans. Poikani 6 vuotta on menossa heidän kanssaan huomenna uimahalliin, ja haluaisi mennä mummon kanssa naisten puolelle. Sanoin äidilleni, että kyllä mun mielestä vielä kuusvuotias voi olla "väärällä" puolella. Eli siis paappa vois ottaa pojan miesten puolelle, mut poika haluaa mennä mummon kans.
Miettisin kyllä vielä kaks kertaa päästäisinkö vielä ekaluokkalaistakaan yksin saunaan uimahallissa. Ainakin tää mun eskarilainen on sellainen rasavilli, etten vois kuvitellakkaan sitä yksin päästäväni. Mutta kyllä kymmenvuotias tyttö miesten puolella on aivan väärässä paikassa!!! Kun miettii mitä pedofiilejakin niissä pyörii..
Jos kerta pappa on menossa halliin myös, niin ehdottomasto miesten puolelle papan kans. Halutkoon vaan mummon kans, mutta ku vaihtoehto olemassa niin miesten puolelle!!
Ketä haittaa kuusvuotias poika? Eihän sen ikäiset vielä välitä alastomuudesta. Näkyyhän noita tonikäisiä uimarannoillakin alasti. Miks pilata pojan odottama reissu vaan siks, että joku säikähtää pikkupojan pippeliä naisten puolella! Hänelle on tärkeää saada mennä munnon kans, tykkää ja luottaa häneen enemmän kuin paappaan.
Kannattaisko opettaa poika pikkuhiljaa luottamaan pappaansa, eikö ruokkia epäluottamusta tuollaisella valinnan mahdollisuudella. Nolo oot ja osoitatte papalle, että ette luota häneen.
Mun isälle se on yks ja sama kumman kans poika menee. Hän on semmonen vanhanajan mies, joka aattelee, että naiset hoitaa lapset ja miehet elatuksen. Eikä hän oo koskaan ollu lasten kans hyvä, ei omien, eikä lastenlasten. Hän tietää sen itekkin, ja sen tietää kaikki muutkin. Kuitenkaan kukaan ei epäile hetkeäkään, etteikö hän silti rakastaisi meitä ja lastenlapsiaan. Kaikki vaan yksinkertaisesti eivät osaa olla lasten kanssa, eikä se oo meille mikään juttu tai numero.
Sitäpaitsi tämä keskustelu koski ikärajaa eikä mun lapsen isovanhempia. Mun puolesta poika menköön mummon kans ja sillä siisti. Opetetaan "häpyä" sit kun sen aika on.
Mun mielestä pitää ottaa huomioon myös ne muut uimahallin käyttäjät, kuten aloittaja kertoi, hänen oma poikansa ei enää haluat mennä uimaan, toisten välinpitämättömyyden takia.