Noin 15-vuotias tyttö miesten puolella uimahallissa. Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Uimahallissa tuli eteen sellainen tilanne, että joku mies oli tuonut (ilmeisesti kehityksen viivästymästä tms. kärsivän) tyttärensä miestenpuolelle. Siis vähän vaikutti siltä, että tyttöä piti avustaa tai että tämä ei pärjännyt yksin, vaikka fyysisesti oli täysin normaali ja upea kroppainen. Käytöksen perusteella arvelisin, että oli vähän pikkulapsen tasolla.

Kyllähän siinä näki ympäristön vaivautuneita katseita, kun neiti tuli sinne miesten lauteille tissit värähdellen ja sitten isä vielä mylläytti rintoja suihkussa ja pesi muutkin paikat.

Mietin onko tuo kaikkien mielestä ihan ok, että noin iso tyttö on isänsä mukana miesten puolella?
Pitäisikö yh-isien erityislapsitytöiltä kieltää käynnit yleisissä uimahalleissa mikä taas voisi estää uimisen talviaikaan kokonaan?

Yksityispukuhuone olisi ratkaisu noihin tilanteisiin, monessa uimahallissahan on sellainen. Tai tietysti joku henkilökohtainen avustaja, nainen, sinne naisten puolelle. Varmaan Porvoon uimahallissa nähty tämä 15-v tyttö miesten puolella.

Aika kalliita juttuja tuo oman saunan/suihkun/pukuhuoneen varaaminen, henkilökohtaisesta avustajasta puhumattakaan.
Uusista uimahalleista löytyy erityistiloja ja jos on virallinen diagnoosi, niin eiköhän sellaisen saa ihan normaaliin käyntihintaan, tosin erityiselle voi jopa kunta maksaa käynnit, sekä myös avustajan. Avustaja pääsee ilmaiseksi, oli se sitten oma vanhempi tai joku ulkopuolinen, jos sellaista katsotaan tarvittavan.

Kannattaa olla yhteydessä oman kunnan sosiaalipuolen vammaispalveluun, sitä kautta nuo hoituu.

Ilmeisesti tämä aloitus on provo, ainakin kovasti toivoisin! Eihän kukaan isä voi olla noin tyhmä, että vie jo murrosikäisen tytön miesten puolelle, vaikka kehitysvammainen lapsi olisikin!? Naispuolinen avustaja olisi ollut ratkaisu tähän tilanteeseen tai sitten se yksityinen pukuhuone.

Taisivat ne Porvoon uimahallin miehet olla niitä jälkeenjääneitä, kun näkivät taas kaikenmaailman rintojenvärinöitä. Sekasaunoja on ollut aina, mutta ilmeisesti vain nykyaikana ollaan niin tynnyrissä kasvaneita ja jatkuvasta puutteesta kärsiviä, että sekasaunasta pitää tehdä ongelma.

Uimahallissa tuli eteen sellainen tilanne, että joku mies oli tuonut (ilmeisesti kehityksen viivästymästä tms. kärsivän) tyttärensä miestenpuolelle. Siis vähän vaikutti siltä, että tyttöä piti avustaa tai että tämä ei pärjännyt yksin, vaikka fyysisesti oli täysin normaali ja upea kroppainen. Käytöksen perusteella arvelisin, että oli vähän pikkulapsen tasolla.

Kyllähän siinä näki ympäristön vaivautuneita katseita, kun neiti tuli sinne miesten lauteille tissit värähdellen ja sitten isä vielä mylläytti rintoja suihkussa ja pesi muutkin paikat.

Mietin onko tuo kaikkien mielestä ihan ok, että noin iso tyttö on isänsä mukana miesten puolella?
Pitäisikö yh-isien erityislapsitytöiltä kieltää käynnit yleisissä uimahalleissa mikä taas voisi estää uimisen talviaikaan kokonaan?
Itse käyn viikoittain naisten vesijumpassa uimahallissa. Erään äidin murrosikäinen poika n. 15-v. (karvat kasvaa, äänenmurros on) tulee viikoittain samaan aikaan naisten puolelle saunomaan vesijumpassa käyvänsä äitinsä kanssa. Poika ei vaikuta millään tavalla vammaiselta. Ihan normaali nuori. Normaali siinä mielessä, että muutkin murkkuikäiset pojat varmaan tykkäisi päästä naisten saunaan. Itse olen oman pojan patistanut ekaluokkalaisesta alkaen miesten puolelle, joskus on ollut vaikeuksia pukukaapin lukon kanssa, mutta siitäkin on selvitty.

Itse olen oman pojan patistanut ekaluokkalaisesta alkaen miesten puolelle, joskus on ollut vaikeuksia pukukaapin lukon kanssa, mutta siitäkin on selvitty.
Minä en missään tapauksessa päästäisi 7-vuotiasta lasta yksin saunaan vieraiden aikuisten kanssa, ihan sama mitä sukupuolta ovat. Pedofiileille kelpaavat myös saman sukupuolen lapset, ja 7-vuotias on vielä liian pieni pitämään rajoistaan kiinni tai hakemaan apua jos joku ylittää rajan. Suosisin sekasaunoja, jos niitä uimahalleissa olisi, koska sitten voisin huoletta olla lasteni kanssa samoissa tiloissa. Toisen sukupuolen näkeminen ei ole ongelma, mutta lapsen jättäminen yksin alastomana vieraiden aikuisten seuraan on.

Aloituksen on selvästi kirjoittanut nainen (koska miehet eivät tunne samanlaista tarvetta selitellä sanomisiaan suluissa, kuten minä tässä esimerkissäni teen), joten kyse on selvästi provosta.

Minä en missään tapauksessa päästäisi 7-vuotiasta lasta yksin saunaan vieraiden aikuisten kanssa, ihan sama mitä sukupuolta ovat. Pedofiileille kelpaavat myös saman sukupuolen lapset, ja 7-vuotias on vielä liian pieni pitämään rajoistaan kiinni tai hakemaan apua jos joku ylittää rajan. Suosisin sekasaunoja, jos niitä uimahalleissa olisi, koska sitten voisin huoletta olla lasteni kanssa samoissa tiloissa. Toisen sukupuolen näkeminen ei ole ongelma, mutta lapsen jättäminen yksin alastomana vieraiden aikuisten seuraan on.
Eli sun muksu ei kävisi koulussa uimahallissa? Just joo... uskoo ken tahtoo... jonkun pervon unelma, että kouluikäinen poika käy samaan aikaan naisten saunassa. Entä jos paikalla olisi pojan luokalta joku tyttö? Voi sitä häpää...

Mä olen ihan huoletta pistänyt oman pojan 7 v lähtien miesten puolelle, ja huoletta teen niin jatkossakin. Olen kai sitten sinisilmäinen, mutta en nyt millään voi uskoa että se miesten puoli on pedofiiliraiskaajien pesä. Tavallisia ihmisiä sielläkin on.

meidän uimahallissa ainakaan ei ole ulkopuolisia paikalla kun koululaiset käy.
Tää on varmaan ihan paikkakunta-/hallikohtaista. Itse muistan ala-asteelta, että oltiin joskus ryhmäpukuhuoneessa, kun ei ollut kukaan miesopettaja paikalla vaan kuudesluokkalaisista fiksuimmat vahtivat meitä nuorempia pukuhuoneessa. Ja vaikka oiskin ollut miesopekin mukana, niin olihan se kätevä olla ryhmäpukkarissa, kun hallissa oli muitakin uimassa, eikä muuten ois oltu opettajan nähtävissä kaikki yhtäaikaa.

Tuttu tapaus, useasti nähnyt samassa paikassa. Vahvistan myös, että kroppansa on erittäin hyvin kehittynyt, ja kehitysviivästymästä huolimatta nauttii suuresti saadessaan aikuisen miehen
kyr- pää nuoreen pimppiinsä (tästä ei sen tarkemmin, isänsä kanssa kun on sovittu tällaisesta erikoisjärjestelystä, ja jonkinlaisesta vaitiolostakin).

Tuttu tapaus, useasti nähnyt samassa paikassa. Vahvistan myös, että kroppansa on erittäin hyvin kehittynyt, ja kehitysviivästymästä huolimatta nauttii suuresti saadessaan aikuisen miehen
kyr- pää nuoreen pimppiinsä (tästä ei sen tarkemmin, isänsä kanssa kun on sovittu tällaisesta erikoisjärjestelystä, ja jonkinlaisesta vaitiolostakin).

vinkattu nettipoliisille!!

Yhteistyössä