.

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No tossa nyt sit.



Pilkullinen naama ja mustaa silmän alla. =) Noi silmänaluset on mun vanhemmilta, olen ihan hyvin nukkunut.
kaunis olet =) tulee vähän mieleen se yks näyttelijä... ääh en nyt muista :headwall:
Kirsten Dunst tulee mulla mieleen :D
Harmi. Se ei oo oikeen mun makuun jos yritän nätisti sanoa. Luultavasti se siinä ärsyttää minua niin kovin, jos on jotain samaa, mistä juuri en itsessäni pidä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No tossa nyt sit.



Pilkullinen naama ja mustaa silmän alla. =) Noi silmänaluset on mun vanhemmilta, olen ihan hyvin nukkunut.
kaunis olet =) tulee vähän mieleen se yks näyttelijä... ääh en nyt muista :headwall:
Kirsten Dunst tulee mulla mieleen :D
Harmi. Se ei oo oikeen mun makuun jos yritän nätisti sanoa. Luultavasti se siinä ärsyttää minua niin kovin, jos on jotain samaa, mistä juuri en itsessäni pidä.
No, ei muissa kuvissa mutta tuossa on jotain Kirstenmäistä
:D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Reese Witherspoon ja Päivi Räsänen muuten näyttää ihan samalta :D
Päivi Räsänen on mun mielestä aika nätti. Harmi vaan, ettei siitä tunnuta oikein pitävän sen mielipiteiden takia. Aika rohkea se kuitenkin on, kun kehtaa kaikenlaista mielipidettään sanoa julkisesti.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja amo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika valju kuva. Odotitko, että kaikki heti ylistävät sinua?
sitäpä juuri, siksi ketjunkin aloitti että kaikki kuvaa vinkuisivat. joidenkin itserakkaudella kun ei ole mitään rajaa.
No jos oisin kehuja halunnut, en ois tommosta meikitöntä kuvaa edes laittanut. Aina vaan valitetaan, että olen niin meikannut ja laittanut, joten nyt en ole. Enkä ois laittanut koko kuvaa, jos oisitte ennemmin ehtinyt tähän ketjuun sanomaan mielipiteenne.
 
vieras
Hyvähän se täällä näitten ylipainoisten kotiäitien hehkutusta on kuunnella, tottakai he pitävät sinua kauniina koska ovat itse tavallista rumempia. Mene eri palstoille niin seinäruusuksi jäät.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvähän se täällä näitten ylipainoisten kotiäitien hehkutusta on kuunnella, tottakai he pitävät sinua kauniina koska ovat itse tavallista rumempia. Mene eri palstoille niin seinäruusuksi jäät.
No se on varmasti totta. Mutta se ei ole totta, että täällä olisi jotain rumia mammoja, yhtään en ole sellaista nähnyt.
 
Kateellisten panettelua :LOL:
Kyllä mieki kehtaisin tuon näkösenä kulukia ilman meikkiä.
Mut hei kattoin sun profiilis ja mie kyllä tykkäsin sen kuvan hiuksista enempi. Tää on vähän tätimäinen ...mut ei olleskaan paha.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja mamaA:
Kateellisten panettelua :LOL:
Kyllä mieki kehtaisin tuon näkösenä kulukia ilman meikkiä.
Mut hei kattoin sun profiilis ja mie kyllä tykkäsin sen kuvan hiuksista enempi. Tää on vähän tätimäinen ...mut ei olleskaan paha.
Ne on samat hiukset, nyt on vaan kiharalla.
 
amo
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja mamaA:
Kateellisten panettelua :LOL:
Kyllä mieki kehtaisin tuon näkösenä kulukia ilman meikkiä.
Mut hei kattoin sun profiilis ja mie kyllä tykkäsin sen kuvan hiuksista enempi. Tää on vähän tätimäinen ...mut ei olleskaan paha.
Ne on samat hiukset, nyt on vaan kiharalla.
:LOL: samat hiukset.. nyt vaan kiharalla.. :LOL:
 

Yhteistyössä