Kirsten Dunst tulee mulla mieleenAlkuperäinen kirjoittaja Sangria:
Kirsten Dunst tulee mulla mieleenAlkuperäinen kirjoittaja Sangria:
Harmi. Se ei oo oikeen mun makuun jos yritän nätisti sanoa. Luultavasti se siinä ärsyttää minua niin kovin, jos on jotain samaa, mistä juuri en itsessäni pidä.Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Kirsten Dunst tulee mulla mieleenAlkuperäinen kirjoittaja Sangria:
No voi hitsi, harmi, että huomasit.Alkuperäinen kirjoittaja amo:selvästi huomaa että sinulla on joko meikkiä tai kuva muokattu. sori mutta tällä kertaa tämä itsesi mainostaminen meni metsään.
No, ei muissa kuvissa mutta tuossa on jotain KirstenmäistäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Harmi. Se ei oo oikeen mun makuun jos yritän nätisti sanoa. Luultavasti se siinä ärsyttää minua niin kovin, jos on jotain samaa, mistä juuri en itsessäni pidä.Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Kirsten Dunst tulee mulla mieleenAlkuperäinen kirjoittaja Sangria:
Päivi Räsänen on mun mielestä aika nätti. Harmi vaan, ettei siitä tunnuta oikein pitävän sen mielipiteiden takia. Aika rohkea se kuitenkin on, kun kehtaa kaikenlaista mielipidettään sanoa julkisesti.Alkuperäinen kirjoittaja minna:Reese Witherspoon ja Päivi Räsänen muuten näyttää ihan samalta
sitäpä juuri, siksi ketjunkin aloitti että kaikki kuvaa vinkuisivat. joidenkin itserakkaudella kun ei ole mitään rajaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika valju kuva. Odotitko, että kaikki heti ylistävät sinua?
En tietenkään. Enpä itsekään ylistä. Valjultahan kalpea ihminen ilman meikkiä näyttää, niin se vaan on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika valju kuva. Odotitko, että kaikki heti ylistävät sinua?
No jos oisin kehuja halunnut, en ois tommosta meikitöntä kuvaa edes laittanut. Aina vaan valitetaan, että olen niin meikannut ja laittanut, joten nyt en ole. Enkä ois laittanut koko kuvaa, jos oisitte ennemmin ehtinyt tähän ketjuun sanomaan mielipiteenne.Alkuperäinen kirjoittaja amo:sitäpä juuri, siksi ketjunkin aloitti että kaikki kuvaa vinkuisivat. joidenkin itserakkaudella kun ei ole mitään rajaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika valju kuva. Odotitko, että kaikki heti ylistävät sinua?
Tavallinen, kuten juuri sanottiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva että perustat itselles oikein oman topicin. Nähdään varmasti kaikki miten kaunis oot ilman meikkiä.
No se on varmasti totta. Mutta se ei ole totta, että täällä olisi jotain rumia mammoja, yhtään en ole sellaista nähnyt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvähän se täällä näitten ylipainoisten kotiäitien hehkutusta on kuunnella, tottakai he pitävät sinua kauniina koska ovat itse tavallista rumempia. Mene eri palstoille niin seinäruusuksi jäät.
Ne on samat hiukset, nyt on vaan kiharalla.Alkuperäinen kirjoittaja mamaA:Kateellisten panettelua
Kyllä mieki kehtaisin tuon näkösenä kulukia ilman meikkiä.
Mut hei kattoin sun profiilis ja mie kyllä tykkäsin sen kuvan hiuksista enempi. Tää on vähän tätimäinen ...mut ei olleskaan paha.
samat hiukset.. nyt vaan kiharalla..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ne on samat hiukset, nyt on vaan kiharalla.Alkuperäinen kirjoittaja mamaA:Kateellisten panettelua
Kyllä mieki kehtaisin tuon näkösenä kulukia ilman meikkiä.
Mut hei kattoin sun profiilis ja mie kyllä tykkäsin sen kuvan hiuksista enempi. Tää on vähän tätimäinen ...mut ei olleskaan paha.