.

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ai ei ole kaikki ylipainoisia? No miksi ihmeessä tämä palsta sitten täyttyy "Miten saan vyötäröltä ylimääräiset pois" "Kumpa olisin laihempi" "Mieheni jätti minut koska olen läski" "Sain potkut, tilalleni otettiin joku hoikka muija"-topiceista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai ei ole kaikki ylipainoisia? No miksi ihmeessä tämä palsta sitten täyttyy "Miten saan vyötäröltä ylimääräiset pois" "Kumpa olisin laihempi" "Mieheni jätti minut koska olen läski" "Sain potkut, tilalleni otettiin joku hoikka muija"-topiceista?
Heh heh :D
 
lyydia
Pilkullinen naama ja mustaa silmän alla. =) Noi silmänaluset on mun vanhemmilta, olen ihan hyvin nukkunut.[/quote]
ei kyllä uskois,että oot meikittä =) tää on niin vääri |O [/quote]

Oot kyllä tosi kaunis. Olen muutenkin huomannut, että monesti uskovat naiset ovat TODELLA kauniita:).
 
Turkilmas
Oot sä vaan kaunis Rukoilijasirkka :flower: .

Ja yllättäin taas sulle sataa lokaa niskaan harmailta... on se vaan kumma miten jotkut jaksaa :| .

Tässä meikäläinen meikittä. Aikalailla vähemmän hehkeä, mutta ilmeisesti mä olen jo niin vanha etten välitä. Kuljen siis useammin ilman meikkiä kuin meikin kanssa ihmisten ilmoilla...

 
vieras
Kommentteja tässä ilmeisesti kuitenkin haetaan niin kerrottakoon että kyllä minä mieluummin turkilmas sinun näköinen olisin kuin rukoilijasirkan. paljon kauniimpi olet.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Oot sä vaan kaunis Rukoilijasirkka :flower: .

Ja yllättäin taas sulle sataa lokaa niskaan harmailta... on se vaan kumma miten jotkut jaksaa :| .

Tässä meikäläinen meikittä. Aikalailla vähemmän hehkeä, mutta ilmeisesti mä olen jo niin vanha etten välitä. Kuljen siis useammin ilman meikkiä kuin meikin kanssa ihmisten ilmoilla...

Mikä vanha sanot olevasi? 20 vuotta ehkä? :D Kun on noin tummat piirteet, niin ei mitään meikkiä edes tarvitse.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Sirkka on niin saakelin söpö :D . Nätti kuin mikä =)
Meikäläinen ilman meikkiä :snotty: , otettu surkealla kameralla joten ei kovin selkee kuva.
Ihanko oikeasti ei ole meikkiä? Niin hienon näköinen iho. hehkuva ihan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Sirkka on niin saakelin söpö :D . Nätti kuin mikä =)
Meikäläinen ilman meikkiä :snotty: , otettu surkealla kameralla joten ei kovin selkee kuva.
Ihanko oikeasti ei ole meikkiä? Niin hienon näköinen iho. hehkuva ihan.
Se johtuu siitä surkeasta kamerasta :D, tekee ihon rakeisen näköiseksi eikä näpyt näy :kieh:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Oot sä vaan kaunis Rukoilijasirkka :flower: .

Ja yllättäin taas sulle sataa lokaa niskaan harmailta... on se vaan kumma miten jotkut jaksaa :| .

Tässä meikäläinen meikittä. Aikalailla vähemmän hehkeä, mutta ilmeisesti mä olen jo niin vanha etten välitä. Kuljen siis useammin ilman meikkiä kuin meikin kanssa ihmisten ilmoilla...



Mikä vanha sanot olevasi? 20 vuotta ehkä? :D Kun on noin tummat piirteet, niin ei mitään meikkiä edes tarvitse.

Juu siis ihan just tosiaan täytin 20


:D :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja yksvaa:
sit ku mää olen laihruttanut tarpeeks ni sit määki tänne kuvan laitan jossa oon iliman meikkivä!
:D :D Tai sitten vaan jätät välittämättä kommenteista niinkuin minä. Mullehan tuota painoa on kertynyt niin että kahdelle riittäis... =)
 

Yhteistyössä