S
suru on suuri
Vieras
Itku tulee. Sairastuin itse ja minulla siksi vahva lääkitys jonka vuoksi joudun olemaan imettämättä lastani 10 vuorokauden ajan (lääkityksen kesto). Miten selviän tästä? Lapsi juo kyllä pullosta maitoa hyvin, joten siinä ei ongelmaa. Itse yritän jaksaa pumpata tissejäni jotta maitoa sitten vielä 10 vuorokauden jälkeen tulisi. Kuinka usein minun kannattaa pumpata? Entä kun lapsi oppii nyt että pullosta saa niin helpolla maitoa niin suostuuko hän sitten enää tissiä syömään? kamalaa, miksi pitää tälläistä tulla.