Y
yhndrfygnr
Vieras
Ja nyt en puhu pakastetusta joulukinkusta vaan ihan itsestäni.
Koin herätyksen siinä vaiheessa kun satuin autossa istuessani näkemään itseni sivupeilistä, jeesus mulla näkyy kaksari! Aikaa on toki kulunut, lähes puoli vuotta - hitaasti mutta varmasti.
En omista salikorttia, en ole ostanut kahvakuulaa, en syö laihdutusvalmisteita enkä herkuistakaan ole luopunut
Kaiken a ja o on VEDEN JUOMINEN. Juon sitä 3-5 litraa päivässä, koko ajan on puolen litran tuopissa vettä jotta tulee juotua. Koirani kanssa olen hiukan pidentänyt aamulenkkejä, ennen 45min-1h ja nyt 1h-1,5h
Eli ei radikaaleja muutoksia. Pienillä asioilla saa muutoksia aikaan jos ei odota että on ensimmäisen viikon aikana lähtenyt 5kg 
Minulle tällainen "huomaamaton laihdutus" ainakin sopii, mistään ei tarvi kieltäytyä eikä naama nurinkurin tarvi kyllästyttää itseään urheiluun. Enää 4,4kg ja olen normaalipainoinen! Jokainen pudotettu kilo motivoi. Tavoitteena mulla on päästä 60kg ja 65kg välille, joka ois ihan sopiva tämmöselle 164cm rungolle!
En omista salikorttia, en ole ostanut kahvakuulaa, en syö laihdutusvalmisteita enkä herkuistakaan ole luopunut
Minulle tällainen "huomaamaton laihdutus" ainakin sopii, mistään ei tarvi kieltäytyä eikä naama nurinkurin tarvi kyllästyttää itseään urheiluun. Enää 4,4kg ja olen normaalipainoinen! Jokainen pudotettu kilo motivoi. Tavoitteena mulla on päästä 60kg ja 65kg välille, joka ois ihan sopiva tämmöselle 164cm rungolle!