1-VUOTIAAN MITAT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GALLUP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai toi painorasismi alkaa jo näin aikaisin? ""Tytär"" varmaan panisi lapsensa laihdutuskuurille, jos olisi hieman pyörempää sorttia? Ja seuraavana vuorossa anoreksia...

Minä olin pienenä pyöreä ja koulussa kiusattu se takia. Sitten päätin, että kun lapsia saan, ne eivät ainakaan ole lihavia. Mutta minkä teet, jos lapsella on hyvä ruokahalu. Pokani paino oli yli kaikkien käyrien, kun hän oli 6 kk, ja hän sai siihen saakka pelkkää rintamaitoa. Laihikselleko?

Kyllä hän oli sitten lapsenakin pyöreä, mutta ei minkään herkkujen takia. Miten kiellät puuron tai ruoan syömisen lapselta? Tytär taas on aina ollut hoikka ja minä olen (tai olin ennen tätä iltatähteä -;) nykyään normaalipainoinen.

Eivätkö edes 1-vuotiaat saa olla sellaisa kuin ovat vaan heidätkin pitää ahtaa johonkin missimuottiin!! Sorry, viestisi vaan sai minulta karvat pystyyn oikein kunnolla.

Poika 11,1 kg ja 80 cm.
Meidän poika menee 0-käyrällä painon suhteen. Ja pituus taitaa olla plus jotain. Joten ei mielestäni mitenkään paksu eikä lyhyt.
Yhden tutun puolivuotias painoi reilut 10 kg. Hän kieltämättä näytti aika paksulta ja lyhyeltä. Mutta ei tulisi mieleenikään sanoa asiasta.

Minusta kaikki 1-vuotiaat ja alle on IHANIA! Ovatpa pitkiä,lyhyitä,laihoja,paksuja. Ei kai niitä voi tuossa iässä haukkumaan ruveta,pieniä viattomia lapsia! Kyllä jotkut ovat sitten karmeita ilkeitä typeriä,kun rupeavat vauvoja haukkumaan ulkonäöstä! Menkääs hei vähän itseenne. Tuskin te tai lapsenne ovat täydellisen kauniita.(paitsi minusta kaikki vauvat ovat kauniita...)Mitähän päässänne liikkuu???

76,5cm ja 10,5kg poika
Meillä tuntuu olevan aika pikkunen poika ikätovereihin verrattuna (nyt jo 2-vuotias), mutta me oltiin isukin kanssa kans hirveen pikkusia lapsena ja kasvettiin vasta teininä, ehkä poikaki tekee sit niin...
Sit tohon painojuttuun...Eikö kaikki pikkulapset kuulukki olla pyöreitä??? ite olin pallo teini-ikään asti ja sen jälkee jopa alipainoinen. Ihan turha siihen pulleuteen on kiinnittää huomioo jos ei se huonosta ruokavaliosta johdu!

Meillä tytöt ovat olleet 1-vuotiaina vanhemmasta lähtien: 74 cm ja 9450kg, 74cm ja 10.380kg ja 73.5cm ja 8.985 sekä poika 74.8cm ja 9.590kg

Vanhin on nyt minuakin pitempi ja nää kaksi muuta tyttöäkin normaali mittaisia koska en itekkään ole kun vain 159cm pitkä.
Poika on mitattu koulussa 6.4.05 siis oli 10-vuotias ja pituus 134 ja paino 29.7 ihan normaalisti on kasvanut koko ajan niinkuin muutkin.

Tyttären tyttöni oli 1-vuotiaana 74.7cm ja 9030kg ja kasvaa ihan normaalisti.

Ja se 80 cm on sitten saavutettu puolitoista vuotiaana suurin piirtein.

Yhteistyössä