Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä mustikka76

  1. M

    Vauvan sukupuoli

    Olen aloittamassa pian ivf-hoidon. Pystyykö hoidolla parantamaan mahdollisuuksia saada esim.tyttö, koska siinähän kaikki tehdään ajoitusten mukaan..vai miten tämän nyt osaisi selittää!? Joku varmaan tajuaa mitä tarkoitan. Koska sitä voi itse yrittää normaalistikin ajoittaa. Eikös se niin ole...

Yhteistyössä